Jump to content
Richi

Емулатори за газ Д15б2

Recommended Posts

след като се порових из газифицираните теми във форума и ми дойде "гениалната" идея реших направо нова тема да пусна .освен популярните заводски емулатори (знам само за AEB 446 който си е специално за дуал пойнта на хонда) и другия метод с два резистора по 18 ома 10 вата, КАКВО ще стане ако вържа два инжектора от д15б2 вместо резисторите (понеже имам два излишни - главния и спомагателния). Ще стане ли номера с емулацията и дали ще изгорят или повредят по някакъв начин поради липсата на гориво. На теория това е най-добрия емулатор :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е възможно модераторите да я преместят във Алтернативни горива ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма никакъв смисъл това е изпълнителен механизъм без обратна връзка 2-те съпротивления си вършат прекрасно работата даже разтоварват ключовите транзистори, всичко друга са хвърлени пари на вятъра.За обратна връзка на инжекторите най-вече може да се приеме ламбда сондата, там има смисъл да се бори човек въпреки че това е загубена кауза. Единственото решение би било ако CPU го накараш да даде грешка ламбда веднага(преди да е почнало да обърква бензиновите таблици а това винаги става. емулатора само помага да става по бавно и не ти светва жълтата лампа) щом се мине на газ но не виждам как, освен с газов инжекцион.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..2-те съпротивления си вършат прекрасно работата даже разтоварват ключовите транзистори, всичко друга са хвърлени пари на вятъра...

незнам кви са тия клчючови транзистори (не съм отварял копче) обаче предполагам се "разтоварват" от бобината на релетата които като се задействат затварят веригата към ецуто през 2-те съпротивления.. така че тези същите съпротивления не мисля че разтварват транзисторите. от другите писания нещо не ми стана ясно НО избягваме основния ми въпрос ще се повредят ли инжекторите и ще стане ли емулацията. Както съм написал излишни са ми така че никви пари няма да хвърлям ;)Аз не се опитвам да постигна някакво подобие на газов инжекцион което са се управлява от ецуто. просто не искам да карам на газ в авариен режим и да има гаси-пали че чак тогава включвай на бенц. (макар че и така къса джапанките :Д)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно заради тва пали-гаси си сложих ръчен прекъсвач (възвратен бутон) :) караш свършва газта ,натискаш веднъж и ВОАЛЯ ;) п.с. Тва прозвуча малко филмарско от рода на "копче за азот" но пък върши работа ;) Явява се като прекъсвач на ключа в режим контактакт ;) А относно вързването на инжекторите: пробвай щом ти са излишни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под разтоварват имах предвид по малко ток минава през тях и по малко загряват(което идвали е нещо важно). Избягвам въпроса защото не знам отговора :). Ако загряват сложи ги в малък съд с масло за да се охлаждат и готово.

Като спре да е в авариен режим и почне да ти прави глупости на бензин ще оцениш аварийния режим :D.

ЩЕ СЪМ ТИ МНОГО БЛАГОДАРЕН НА ТЕБ ИЛИ НЯКОЙ ДРУГ ДА КАЖЕ КАКВА Е РАЗЛИКАТА В РАЗХОДА И ВЪРВЕНЕТО В АВАРИЕН РЕЖИМ vs. С ЕМУЛАТОРИ че аз съвсем на сериозно се замислям кое е по малкото зло желателно е като сложиш емулатори на инжекторите да направиш същото и за ламбда сондата не я пренебрегвай че като задържиш по дълго на една и съща скорост пак ще ти светне жълтата лампа но няма да е в авариен режим(заради грешка ламбда сонда не влиза в авариен режим)

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мойта работа за сега няма да стане . понеже газовото е на няколко седмици и уж е в гаранция и газаджията се дърпа да слагаме инжектори за емулатори че щяли да се стопят от липсата на гориво (което ги охлаждало - за което незнам дали е така ) и щели да му напраят нещо на копчето , което няма как да стане щот има релета преди тва но както и да е отиди разправяй.... но за резистори каза няма ядове. а за вървене и разход емулатори vs авариен режим надявам се да има разлика иначе всичко е фафли дет го пишем тука. тогава ше има възвратен бутон като на колегата и оборотомера в лютеницата и тва е !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях пред същата дилема,имам два излишни инжектора ,но след доста мислене и четене реших ,че няма смисъл да ги развалям,без бензин който да ги охлажда и смазва инжекторите ще си заминат бързо.Някой от форума беше пробвал с резистори, но в последствие се оказа, че в авариен режим се държала по добре колата.

Редактирано от Gergi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D15B2 какъв авариен режим?! това че свети чека си мислите че колата върви по малко ли,компютъра не дава на мотора да литне :D:) вървеж с прадня не става от личен опит :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чесно казано и аз не съм на 100 % кво е аварийния режим. Знам че в нормален режим се изменя центровката обаче колко точно незнам. знам също че мойта барака на бенц в авариен режим е жива мъка и не говоря само за 3к оборота ами и за форсиране едно закъснение има от подаването на газта и реагирането на мотора претрисане и така. обаче за газ добре или зле е нямам си на идея. до колкото газаджията ми каза за газ трябва да се различава от това на бенц с 2 градуса в предварение. като съм праил центровката със стробоскоп нали пак се вкарва с авариен режим и там съм я направил колкото пише - на средното от трите точки (би трябвало да е 18 градуса предварение). ако някой има възможност да премери центровката във авариен и нормален режим ще решим тоя казус добре ли е за газ авариен или не !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а като цяло колата ти в изправно състояние ли е аз за пръв път чувам някой да прави такива работи на д15б2 :) газовото си има филтър той трябва да се сменя редовно, изпарителя си има мембрана която се ревизира също от време навреме ( слухове на 40 000км) въздушен филтър всичко това трябва да ти е ок и тогава да си играеш с делкото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз центровката на делкото я правех преди да си помисля за газово. все пак за това са сложени тия белези на шайбата. както и да е за сега ще карам в аварийка, докато набарам някой стробоскоп или си направя такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...