Jump to content
teddko

Въпрос относно Хонда сивик 5 или 6

Recommended Posts

Първо искам да кажа 4е съм с немски лаптоп и затова слагам 4-творка нямам е буквата тук.Ве4ерта ще седна на компа и ще оправя грешките.Здрасти!Нов съм в форума и искам да попитам няколко въпроса..Посъбрах пари и нашите ми дадоха и запо4нах да се оглеждам за кола.Бях се насо4ил към ауди а3 1.9 тди 110 коня.но говорих с маистори и ми казаха 4е подръжката е дебела и не е за мен а не разполагам занапред с добри финанси.Насо4ил съм се към хонда сивик 5 или 6 генерация.Интересуват ме + и - на двете коли.разполагам с 4000 4500 и после ще слож газ инжекция. до 5000 трябва да ми стъпи вси4ко.Мога ли да се вклю4а в този бюджет или не съм за хонда.Интересува ме по добре ли е 6та генерация има ли подобрения по нея?имам мерак за 125 коня но доколкото разбрах 6 генерация нямат такъв мотор.дали 115 коня който е по нов върви както на 5 генрация 125.и доколкот знам са два 115 коня.кои от двата е по за предпо4итане.Интересувам се само от хе4бека.Като цяло гледам да е 6-та защото е по нова все пак?  Мерси предварително за отговорите.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчвам ти 6-та генерация.По-нова е ,а и 5-та генерация са вече доста старички и някои имат проблем с ръждата.Отностно този двигател 115к.с-има го в 6-та генерация код: D15Z6.Честно казано,до сега не съм чул лоша дума за него.Доста икономичен мотор.А да,1.5 двигател има и в 5-та генерация,но там е 90 к.с. За него не мога да ти говоря :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте са 5 и 6 ген. и двете са 90 к.с. Доволна съм от тях и не съм имала проблеми с двигателя, както и по купето. Не мога да разбера защо искаш да е 125 к.с, като след това ще я спънеш. По-добре си вземи 90 или 115 и я остави както си е със сигурност ще върви повече от 125 к.с на газ. Според мен е смешно на 1,5 или 1,6 да слагаш газ.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.а като вървене стария мотор които е 125 не е ли по добър от 115 на 6-та генерация.преполагам вървят еднакво все пак е по нов мотор ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойте са 5 и 6 ген. и двете са 90 к.с. Доволна съм от тях и не съм имала проблеми с двигателя, както и по купето. Не мога да разбера защо искаш да е 125 к.с, като след това ще я спънеш. По-добре си вземи 90 или 115 и я остави както си е със сигурност ще върви повече от 125 к.с на газ. Според мен е смешно на 1,5 или 1,6 да слагаш газ.

Момчето каза, че при всяко положение ще слага газ.. ;)(ако си кара всеки ден колата ще му е 1000 пъти по-евтино..)Пък и с ГИ не е особенно спъната колата.Колега, 6ген са по-новички.Разбира се, че се вмъкваш в бюджета за Хонда, че даже и може да ти хартисат пари.115 к.с не може да върви повече от 125 в по-старото купе, не само защото е по-слаб мотора , ами защото е и по-тежко купето.За сметка на това, 1.5 115к.с Втек-Е е един много икономичен мотор.;)На мен лично 5 ген повече ми харесват, но вече са доста старички и в 90% от случаите липсват екстри като: АБС, Климатик, Еърбег и др.Другото, което съм забелязъл е, че са стари и държат висока цена?!?! :dunno: Все пак, каквото и да избереш ще останеш доволен. :honda: Редактирано от honda_tech

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.а като вървене стария мотор които е 125 не е ли по добър от 115 на 6-та генерация.преполагам вървят еднакво все пак е по нов мотор ?

Не го мисли толкова кой колко върви.Теб те интересува икономията щом искаш да слагаш газ.Вземай икономика, но имай в предвид, че той гори дори под 6л/100км на дълъг път, ако не го настъпваш разбира се и тогава пак си направи сметка дали има нужда от газова уредба.По книжка разхода е 5,5 - 5,6л извънградско и 8,1-8,6л градско в зависимост от модела (англичанка или японка)едната е малко по тежка и затова гори с една идея повече.Друг е въпросът вече в реални условия какво ще се случи.Справката съм я правил от тук: http://autokatalog.autoscout24.de//honda/civic-1991-2001/
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  ами не само.имам интерес да понавървява и затова се насочвам към 115 като смятам че е прилично вървене на нечбека. Има вариант и да не сложа газ.Според зависи.А как мислите има ли избор измежду 115 ките.И в каво точно е разликата на японката и англичанката.Мерси 

Редактирано от teddko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разлика естественно :D Отговора се съдържа във въпроса ти едната е японска сглобка а другата е английска разликите са доста както във външен така и във вътрешния вид , ако не се лъжа английската сглобка си е почти Роувър ако не 100% двигателите са еднакви но са с различни кодове ,аз лично предпочитам японския хеч но съм пристрастен :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силно казано е, че е на 100% ROVER.Колата е по "чичковска" както казваше един мой приятел и няма спортния дух който излъчват японските хечове.И накрая да уточним ако колегата все пак го интересува, че т.н. "англичанка" произлиза от това :http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Domanihttp://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Domani_1992.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/u561740

Най доброто от двата свята - японска сглобка и визия и удобството на 4 врати!

Двигатели: 1.4 - 90к.с.; 1.5 - 115к.с. Е-VTEC; 1.6 - 160к.с. VTEC DOHC.

;)

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 мерси за отговорите колеги.Ще трябва да се качa на някоя 115-ка да видя дали ще ме задоволи и може да се отказвам от аудито.А като консумативи ролки филтри ремъци  и масла в порядъка на колко лева е ? 

Редактирано от teddko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5та хеч 125кс е доста по-бърза от 6та 115кс, освен заради теглото, скоростната кутия е по-дълга. Аз препоръчвам 6та ген, но имай предвид, че за гонки няма да е особено бърза.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 наи-добре ще е да е покарам и тогава да преценя как е.като консъмативи нещо да кажете?спрямо а3 1.9 тди 110к. доколкото разбрах е доста по дърво при аудито? 

Редактирано от teddko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-вероятно ще удариш 150 лв за филтри, масло, ремък и ролки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз карам от лятото ВТИ шеста генерация и мога да те уверя че поддръжката на Ауди специално АФН мотора 110 коня е по скъпа,най малко парвоначално обслужване

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега :)Относно консумативите според зависи какво ще си вземеш т.е. на какви марки ще се спреш. Аз карам от 4 месеца 6-та ген. сивик купе с Д16У8 за ролка, ангрж. ремък, 3 външни ремъка, въздушен, горивен, маслен и филтър на купето = 154лв. и 62лв. за масло.... приготви си около 250-300лв.Да се похвалиш като си вземеш Хонда!Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колеги.Ще се ослушвам за хонда маи това ще е колата.  

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да питам 6та генерация хеч има само 115 коня икономика и нагоре е 160.няма вариант 115 които да не е икономик?Това че се води икономик значи ли че е спъната защото в опел форума  видях това?има ли верно в него.Аз пьк да кажа, че Сивик VTEC-E 115 коня, просто - НЯМА!!! Този мотор си е ни по-малко, ни повече от скромни 90 кончета, 1.5 Самото наименование VTEC-E, означава че това е икономичната версия на оригиналния едновалов VTEC (125 коня) А именно при ниски обороти работи на три клапана, за икономичност а при високи, не знам точно но над 3500 да речем, работи на "пьлна пара" с четири клапана на цилиндьр и точно тогава идват тези 90 коня :) Иначе в ниските е доста скромен като апетит и power :) Аз сьм имал подобен Сивик 90 коня, само че друг мотор, по-добьр от посочения VTEC-E, поне като динамика и еластичност, и мога да кажа сьс 100% гаранция, че на 3-та скорост прави 130 км/ч на ограничител (6800 об/мин).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да питам 6та генерация хеч има само 115 коня икономика и нагоре е 160.няма вариант 115 които да не е икономик?Това че се води икономик значи ли че е спъната защото в опел форума  видях това?има ли верно в него.Аз пьк да кажа, че Сивик VTEC-E 115 коня, просто - НЯМА!!! Този мотор си е ни по-малко, ни повече от скромни 90 кончета, 1.5 Самото наименование VTEC-E, означава че това е икономичната версия на оригиналния едновалов VTEC (125 коня) А именно при ниски обороти работи на три клапана, за икономичност а при високи, не знам точно но над 3500 да речем, работи на "пьлна пара" с четири клапана на цилиндьр и точно тогава идват тези 90 коня :) Иначе в ниските е доста скромен като апетит и power :) Аз сьм имал подобен Сивик 90 коня, само че друг мотор, по-добьр от посочения VTEC-E, поне като динамика и еластичност, и мога да кажа сьс 100% гаранция, че на 3-та скорост прави 130 км/ч на ограничител (6800 об/мин).

Какви са тия опелски глупости???Почти всичко,което са написали е на обратно.Какъв е тогава мотора D15Z6,D15Z8 в 6-та генерация?VTEC-E-1,5,115 коня...И точно в ниските има сила икономика,хахах :D:D Тея разбират само от ръжда и резервни части....И не съм съвсем сигурен,щото скоро не съм правил тая гимнастика,ама 2-ра ми беше май до 110км,а 3-та до 150-160км... Редактирано от RadoslavKZ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз предположих че като се води икономик не означава че върви като за 90. А по въпроса има само 115 икономик при 6-та хеч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на фона на останалите Ауди-та А3 е доста по-надеждна и мотора АФН е също много сполучлив, но все пак там ще имаш турбокомпресор, а това предразполага към похарчването на едни 1500лв за смяна при евентуален проблем, които както разбирам ти нямаш.За това потърси една читава Хонда и си свиркай.А и един съвет ако приемаш.Покарай я известно време и виж какъв ще ти е разхода на бензин, и помисли дали ти трябва газова.Най-малкото ще останеш почти без багажник .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

Едно много бързо допълнение за мотора D15Z6.

Аз карам такава и мога да кажа, че от към разход и вървене няма такава кола.

 

С нормално каране (лятото) 120 км/ч на 5-та с 3000 оборота разхода извънградско е 4.5л / 100 км.

Градско отново нормално каране до 2000-2500 оборати ми прави 5.5л / 100 км.

 

Сега зимата с много ръчкане в снега, ръчни, високи обороти достигна разход 7.5л / 100 км.

 

От лично измерване лятото с 20 лв. съм минал 160 км градско.

 

За поддръжка колата е супер евтина.

Ремонт на цяла предница (външни и вътрешни корминли щанги, биалетки и шарнири) всичко това ми излена 150 лв. с труда.

Смяната на масло, ангренаж, ролки, и всички филтри ми излезна 170 лв.

 

След акто искаш съчетание икономичност и мощност в едно това е колата.

Ако си решил да тунинговаш и да правиш допълнителни подобрения обърни се към останалите колеги със съскащите хонди да ти дадат повече инфо Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да се включа и аз в дилемата :honda: Здравей :) ,разбирам от тук написаното,че се колебаеш какво да си вземеш.Мога само да ти дам като съвет: Каквото ти е на сърце".Тук всеки може да те посъветва с различно мнение,но ти сам си решаваш!Аз честно казано много мислех какво да си взема и съвсем случайно видях в интернет страничките една хонда,коята честно казано,когато я видях макар и на снимки,аз се ВЛЮБИХ в нея!Тогава разбрах че това ще карам:Хонда Сивик 6 генерация,макар и с малък двигател:75 коня-ми е икономична,подръжката е на ниво-не е съпа,нито не е много ефтина!Не съжалявам за избора си,затова ако искаш и моя съвет,то той ще е вземи си 6-та генерация!За по-големите двигатели като 1.6 или други,незнам дали са икономични.Моята е 1.4 бензинка и ми гори лятото 5 на 100 извънграцко и 6 на 100 грацко,в зимния сезон е естествено да се покачи повече!Е успех в избирането на колица! :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги искам да питам 6та генерация хеч има само 115 коня икономика и нагоре е 160.няма вариант 115 които да не е икономик?Това че се води икономик значи ли че е спъната защото в опел форума  видях това?има ли верно в него.Аз пьк да кажа, че Сивик VTEC-E 115 коня, просто - НЯМА!!! Този мотор си е ни по-малко, ни повече от скромни 90 кончета, 1.5 Самото наименование VTEC-E, означава че това е икономичната версия на оригиналния едновалов VTEC (125 коня) А именно при ниски обороти работи на три клапана, за икономичност а при високи, не знам точно но над 3500 да речем, работи на "пьлна пара" с четири клапана на цилиндьр и точно тогава идват тези 90 коня :) Иначе в ниските е доста скромен като апетит и power :) Аз сьм имал подобен Сивик 90 коня, само че друг мотор, по-добьр от посочения VTEC-E, поне като динамика и еластичност, и мога да кажа сьс 100% гаранция, че на 3-та скорост прави 130 км/ч на ограничител (6800 об/мин).

Пичаго, земи са скрий някъде. Като си нямаш понятие от тия неща защо изобщо си губиш времето да пишеш и губиш и нащо време да ти четем простотиите и после да ти обясняваме кое как е? ГоУем си разбирач, ама не и от Хонди ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не искам да оспорвам мнението ти но виж че колегата е казал че това го е написал някои друг колега в опел форума, колегата просто иска да разбере дали този човек дето ги е писал тези глупости във опел форума е прав или не (както е и очеизвадно че човека май само от опели разбира).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hellbull написа каквото трябва.Имах предвид да разбера така ли е или не.Видях го и реших да го видите и вие затова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър избор на кола, колега! Малко цени за 6-та генерация на резервни части (цените варират при различните фирми): Ангренажен ремък 50лв, ролка 42лв., термостат 35лв, смяна на масло с Кастрол около 90лв с масления филтър, бензинов филтър 35лв, въздушен филтър 17лв., накладки 60лв.Малък, маневрен, пъргав и икономичен автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ккво ви е мненито за това не е ли със висока цена?   http://www.cars.bg/u564082

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазара е свободен и всеки може сам да си определя цената на стоката която продава! За вас може да е висока за продавача ниска:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ккво ви е мненито за това не е ли със висока цена?   http://www.cars.bg/u564082

много са и, преди 4 години вървяха за тия пари 6ген хетч

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...