tgeorge 0 #1 Публикувано 5 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, от 3 дни си имам возилото и от два проблем- не ще да пали! Сега да опиша подробности: първия ден когато го купих нямаше никакви проблеми, както и двата дни преди това докато я оглеждах. На втория ден сутринта, отидох запалих я- запали, поработи минутка две и изгасна. От тогава няма палене. Трябва да добавя че хондичката има аларма с имобилайзер: Honda Cat 1 , май е заводската. Когато дам на контакт чек енджина светва, чувам помпата на резервоара, изгасва чек енджина въртя, ама ядец, не пали(стартера си върти). Пропуснах че първо изключвам имобилайзера. След като върна ключа на оф в колата се чуват пет последователни звукови сигнала по силни от тези на които алармата издава когато и се включва пасивната защита на имобилайзера. Не зная тези звуци нормални ли са , означават ли нещо, изобщо пълна мъгла. Пропуснах да кажа че като повъртя, замирисва малко на бензин, както и че налях още 5 литра бензин, да не ме е лъгал датчика му ама пак не пали. Помагайте, за алармаджия ли съм, за жичкаджия ли, или нещо друго? Благодаря ви предварително. Редактирано 5 Февруари, 2012 от tgeorge Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #2 Отговорено 5 Февруари, 2012 Колега,най-вероятно ти е изгоряла бобината, която се намира в делкото.Втория вариант е комутатора, който също е в делкото.Извади една свещ, постави я обратно на кабела и я допри до главата на двигателя.Някой друг на завърти съвсем малко и погледни дали свеща ще даде искра. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #3 Отговорено 5 Февруари, 2012 (Редактирано) Колега,най-вероятно ти е изгоряла бобината, която се намира в делкото.Втория вариант е комутатора, който също е в делкото.Извади една свещ, постави я обратно на кабела и я допри до главата на двигателя.Някой друг на завърти съвсем малко и погледни дали свеща ще даде искра. Това което направих е: намерих буксата за диагностика, окъсих я (Така четох из форумите че може да се провери грешката която дава) резултата беше че лампата за чек енджина светна и не огасна повече. Сега въпроса е какво означава това, дали че няма грешки или нещо друго( такъв резултат не намерих сред списъка с грешките). А за ток до свешите не съм проверил, и аз си го мислех и даже щях да го направя, ама реших да погледна първо бушоните и изтървах едно бушонче и отиде нейде. Утре на светло ще продължа да го издирвам, ако не -ново . Абе хора те тия бушончета голям зор да ги изкарам. Редактирано 5 Февруари, 2012 от tgeorge Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #4 Отговорено 5 Февруари, 2012 Сега като се замисля над това което казвате, майстора който ми замерва компресията предния ден, дърпа доста зверски буксата която излиза от делкото за да я откачи че колата да не пали, и така и неуспя да я извади. може ли той да ми е направил някоя мизерия? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #5 Отговорено 5 Февруари, 2012 Трябва да имаш една малка щипка от долната страна от дясно на купийката с предпазителите.С помоща на нея ще извадиш предпазителите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #6 Отговорено 5 Февруари, 2012 Трябва да имаш една малка щипка от долната страна от дясно на купийката с предпазителите.С помоща на нея ще извадиш предпазителите.Това при тези до акумулатора или тези в купето, а открих и още едни в една черна кутийка до гърлото на резервоарчето за течност за чистачки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #7 Отговорено 5 Февруари, 2012 Сега като се замисля над това което казвате, майстора който ми замерва компресията предния ден, дърпа доста зверски буксата която излиза от делкото за да я откачи че колата да не пали, и така и неуспя да я извади. може ли той да ми е направил някоя мизерия?Може. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ijp_cor 27 #8 Отговорено 5 Февруари, 2012 ...... може ли той да ми е направил някоя мизерия?Как може да се дърпа зверски буксата?! Разбира се ,че може да ти е от там проблема. Провери дали имаш искра на свещите, ако нямаш се насочи към буксата на делкото. Буксата се нанизва на една метална планка, след като я изхлузиш от тази метална планка тогава може да я разделиш. Освобождаването става посредством малко пластмасово палче. Така е измислено за да не може да се отвори случайно. Егати много се дразня като се започне така да се опъва и дърпа, ми да се разгледа малко пък да се помисли и тогава с голямата отверка.... Както и да е провери си наличието на искра и после за прекъснат от дърпане кабел към буксата на делкото, защото със сигурност е дърпал за кабелите. Ако не стане пиши ще го мислим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #9 Отговорено 5 Февруари, 2012 ...... може ли той да ми е направил някоя мизерия?Как може да се дърпа зверски буксата?! Разбира се ,че може да ти е от там проблема. Провери дали имаш искра на свещите, ако нямаш се насочи към буксата на делкото. Буксата се нанизва на една метална планка, след като я изхлузиш от тази метална планка тогава може да я разделиш. Освобождаването става посредством малко пластмасово палче. Така е измислено за да не може да се отвори случайно. Егати много се дразня като се започне така да се опъва и дърпа, ми да се разгледа малко пък да се помисли и тогава с голямата отверка.... Както и да е провери си наличието на искра и после за прекъснат от дърпане кабел към буксата на делкото, защото със сигурност е дърпал за кабелите. Ако не стане пиши ще го мислим.Благодаря колега, точно за кабелите си дърпаше и то мъжката. Ще проверя и тях след искрата от свещите. А тези пет звукови сигнала след като върна ключа на оф, след като съм опитал да запаля нормално ли е да ги има. Сякаш когато палеше звукови сигнали имаше само като отворя вратата и ключовете са на контакта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #10 Отговорено 8 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравейте, отново колеги. Благодаря на всички които се включиха в темата със съвети. Проблема е решен и идва ред подробностите: Оказа се бобината, както някой от вас предполагаха. По интересното е защо е изгоряла? Естествено........ заради некадърен "майстор". Както вече обясних когато ми мери компресията въпросния майстор неможа да извади буксата на делкото за да откачи запалването и я дърпа адски зверски( а тя се оказа се вади елементарно лесно и без всякакво усилие. само с малко разум та като не успя, сложи свещите на три от лулите , остави ги върху капака на главата да искрят и така взе да мери компресията. Приятелчето което ми я поправи( при -15 градуса и ужасен вятър - Да е жив и здрав!) който е много добър майстор, още когато му обяснявах ми каза че е бубина и че онзи въпросния "майстор" я е скапал Кокато по този начин се мерила компресията бубината правела пробив и аз на другия ден съм бил "късметлията" да я доизгоря. Това е моята сага. Пожелавам на всички да имат късмет и да не попадат на пишман "майстори". Редактирано 8 Февруари, 2012 от tgeorge Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 8 Февруари, 2012 за това ще се предържаш към подписа ми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgeorge 0 #12 Отговорено 8 Февруари, 2012 за това ще се предържаш към подписа ми Със сигурност колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове