fast_ghost 31 #1 Публикувано 4 Февруари, 2012 Здравейте колеги. Новак съм с тия хонди, но ми се е случвало и на предишната кола. Когато завивам наляво или надясно (пълен завой) трака нещо? Дали е външно каре? И ако е то, можете ли да ми кажете какви биха били последствията ако се откъсне или де да знам там. Ще мога ли да се прибера? Искам да го сменя в най-скоро време. Но съм пред дилема дали да купувам нови или да намеря втора ръка. Четох някъде, че новите били пълни ментета. (тези в БГ)От какви други сивици стават? при моторите d15 d16 еднакви ли са? Благодаря предварително на отзовалите се. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eXoL 3 #2 Отговорено 4 Февруари, 2012 По-добре ново,може повечко пари да дадеш,но ако си вземеш втора ръка не се знае и на него кога ще му свърши курса и пак пари за смяна!Евтиното почти винаги излиза по-скъпо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GS= 84 #3 Отговорено 4 Февруари, 2012 Трака в резултат на износване карето. Това се дължи или на скъсан маншон - напълнило се е с боклуци, ръжда и т.н. или просто му е дошло времето. Полуоската посредством карето предава движението на колелото - така, че "скъса" ли се връзката - оставаш на пътя Но не е болка за умирачка това, че трака при пълен ляв/десен. Моята я карам така от година и половина - още не съм ги ремонтирал. За цени незнам - със сигурност новите са доста скъпи. Старите пък няма да знаеш на какво дереже са.. На въпроса от двигатели стават като за твоята - някой по компетентен колега трябва да отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #4 Отговорено 4 Февруари, 2012 Аз имах този проблем при пълен ляв. Получаваше се едно хъркотене. Точно външно каре се оказа. Цената която ми обявиха за ново е 95 български лева. Наистиа не е голяма болка за умиране - също карах повече от година така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
николаи 3 #5 Отговорено 4 Февруари, 2012 прелюда го карах преди години около40 хиляди с разбити карета,става но трябва да внимаваш с подаването на газ в завоите ,но ако смяташ да караш така погледни маншоните ако са се скъсали ги смени и сложи грес че иначе положението ще се влоши и ще почне да хлопа много скоро и на прави участъци,и тогава задължително ще трябва да ги смениш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 4 Февруари, 2012 Каре. Онтосно магазинер пиши"m&s auto" в гоогле и си готов. Там ти гатантирам, че Мони няма да те изменти Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове