Jump to content
HONDA-TEAM

колеги ПОМОЩ - Опитва се да прегрее ....

Recommended Posts

Здравейте момчета. Значи днес ми се случи голяма беля. Сутринта към 10 запалих колата повозих се и всичко си беше наред. След около 2 часа запалих и тръгнах от кв.Аспарухово до кв. Левски тука във Варна. След околко 1 км изминат път, колата си загря нормално, но парното духаше студено. Минах още 5 км и колата вдигна градусите почти до червеното. Отбих от пътя и спрях, злезнах вдигнах капака маркучите на радиатора бях топли, но маркучите на парното бяха студени. Реших да отвия капачката на радиатора, но беше надула водата и направи фунтан, направо изхвърли целия антивиз. Незнам от какво е просто няма логика, ако може някой да помогне. Да добавя колата беше с антивриз.

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

смени термостат и капачка на радиатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ми прилича на въздушна възглавница,но как и защо ти е засмукала въздух не ми е ясно:rolleyes: Имаш ли от някъде пропуски по системата и с газова уредба ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам газова уредба и проверих всички маркучи, но не виждам нещо нередно. Просто незнам на какво се дължи това.

Редактирано от HONDA-TEAM

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами нямам газова уредба и проверих всички маркучи, но не виждам нещо нередно. Просто незнам на какво се дължи това.

 

или си за смяна на термостат (не е отворил големият кръг) или Публикувано изображение..... да не те плаша много ама може да си издухал гарнитура на главата и надува от компресията на някой от цилиндрите случва се макар и рядко но мисля че ще се разминеш само с термостат :) драсни два реда като разбереш от какво е.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен стана същото преди година. Парно няма, а стрелката на температурата до горе. Оказа се неазбилижимо спукан радиатор, та може да метнеш едно око на твоя. Ако не е това, много вероятно е термостата да прави ядовете - доста често явление. Та ето я темата която бях писал. Там има и други насоки по този въпрос, които може да са ти от полза. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54923&st=0&p=1057169184&fromsearch=1entry1057169184

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да се надяваме да е термостат....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загряването на колата и това,че няма парно са различни неща!Защо никой не споменава за водната помпа?Доколкото съм запознат ако по някаква причина перката на водната помпа не върти течноста, тя много бързо загрява,започва да кипи дори да ври, от което надува цялата система и като се отвори капачката/пълна лудост/ течноста извира и.........!Парното може да е направило някоя въздушна възглавница,ако течноста в системата е била по малко от нормалното,или да не са се отворили крановете на радиаторчето поради някаква причина.НЕ малко вероятно е антифриза да ти е доста разреден, от което да е замръзнал някъде по системата при тези студове ,течноста пак спира да циркулира правилно и се получава същото ка то при теб,Това съм го виждал реално и е доста зор докато се размрази и спре да изхвърля течноста.Даносъм ти бил полезен и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да се надяваме да е термостат....

Не е термостат и капачка.За колегата от горния пост - загряването и липсата на парно не са различни неща, щото един от симптомите за въздух в охладителната система / или изгоряла гарнитура на главата / е точно липсващо парно и загряване за страх.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще разглабям да видим какво е. Само да питам, при изгоряла гарнитура, не трябва ли да смеси маслото с водата ? Маслото ми е добре, няма вода в него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е задължително да влезе вода в маслото! Всичко зависи от това къде е пробива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не отричам че може да е и гарнитура на главата ,но това е последното нещо по веригата и твърде вероятно да се е получило в следствие на прегряването на двигателя.А че загряването на колата и това че няма парно са си две различни неща,и спор не може да става за мен! Понеже казва че не му е омешала маслото с антифриз, ако гарнитурата е издухала навън, при обстоен оглед може да се забележи /вярно по трудно но не и невъзможно/.Казвам това защото лесно момчето ще разцепи двигателя но това ще му излезне по скъпо, а може да се окаже и ненужно, затова да провери другите възможности първо!Идеята е да тръгне от по малкото зло и набутване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много колеги. За гарнитура се съмнявам, колата не е прегрявала просто загря повече от нормалното и реших да отбия от пътя и да видя какво става. Утре ще я запаля и ще видим какво ще стане, после евентуално ще сваля термостата и водната помпа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мини да ти мернат в някоя масларница температурата на замръзване на антифриза. Имай в предвид, че ако е -22гр на вън в мотора е на -30. Все пак е желязо. Ако ти е близко до външната температура значи е заледила по системата. Лесно се оправя като я вкараш или в топъл гараж или в най- долните нива на някой МОЛ,примерно, за няколко часа. После източваш и сипваш концентрат. Ако не е това почваш наред. Водната помпа ако смуче въздух сълзи. А дали е гарнитура- та тя тогава тръгва колата да прегрява за има няма 2 мин. и има мехурчета като отвориш капачката на радиатора още с паленето ;) п.п. Нема се плуашиш- това е само една кола. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще я гледам утре. Да я закрепя за момента... А иначе сега ще взимам B18C4 пълен суап, тъй че и блока да е спукала все ми е тая :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за отговорите. Проблема беше малак, колкото да ме сплаши. Вчера както седях се сетих, че ми се чуваше къркорене в радяторчето на парното и се замислих, че може този въздух който е останал да е направил възглавница. Купих нов антифриз, прегледах всички маркучи, сипах го и запалих. Пуснах парното на 4 степен и изчаках да загрее мотора. През цялото време доливах антифриз, до като се напълни системата, сложих капачката, обезвъздуших и от там при горния маркуч на радиатора и сега вече го няма къркоренето и всичко е ОК. Сега имам много силно парно. Като загрее мотора и включа парното на 1 степен, направо почва да ми пари на лицето. Парното е супер. Благодаря на всички. :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...