HONDA-TEAM 129 #1 Публикувано 1 Февруари, 2012 (Редактирано) Здравейте момчета. Значи днес ми се случи голяма беля. Сутринта към 10 запалих колата повозих се и всичко си беше наред. След около 2 часа запалих и тръгнах от кв.Аспарухово до кв. Левски тука във Варна. След околко 1 км изминат път, колата си загря нормално, но парното духаше студено. Минах още 5 км и колата вдигна градусите почти до червеното. Отбих от пътя и спрях, злезнах вдигнах капака маркучите на радиатора бях топли, но маркучите на парното бяха студени. Реших да отвия капачката на радиатора, но беше надула водата и направи фунтан, направо изхвърли целия антивиз. Незнам от какво е просто няма логика, ако може някой да помогне. Да добавя колата беше с антивриз. Редактирано 1 Февруари, 2012 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Staykov 15 #2 Отговорено 1 Февруари, 2012 смени термостат и капачка на радиатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #3 Отговорено 1 Февруари, 2012 Това ми прилича на въздушна възглавница,но как и защо ти е засмукала въздух не ми е ясно Имаш ли от някъде пропуски по системата и с газова уредба ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #4 Отговорено 1 Февруари, 2012 (Редактирано) Ами нямам газова уредба и проверих всички маркучи, но не виждам нещо нередно. Просто незнам на какво се дължи това. Редактирано 1 Февруари, 2012 от HONDA-TEAM Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitakasan 0 #5 Отговорено 1 Февруари, 2012 Ами нямам газова уредба и проверих всички маркучи, но не виждам нещо нередно. Просто незнам на какво се дължи това. или си за смяна на термостат (не е отворил големият кръг) или ..... да не те плаша много ама може да си издухал гарнитура на главата и надува от компресията на някой от цилиндрите случва се макар и рядко но мисля че ще се разминеш само с термостат драсни два реда като разбереш от какво е..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #6 Отговорено 1 Февруари, 2012 При мен стана същото преди година. Парно няма, а стрелката на температурата до горе. Оказа се неазбилижимо спукан радиатор, та може да метнеш едно око на твоя. Ако не е това, много вероятно е термостата да прави ядовете - доста често явление. Та ето я темата която бях писал. Там има и други насоки по този въпрос, които може да са ти от полза. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=54923&st=0&p=1057169184&fromsearch=1entry1057169184 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #7 Отговорено 1 Февруари, 2012 Ами да се надяваме да е термостат.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #8 Отговорено 1 Февруари, 2012 Загряването на колата и това,че няма парно са различни неща!Защо никой не споменава за водната помпа?Доколкото съм запознат ако по някаква причина перката на водната помпа не върти течноста, тя много бързо загрява,започва да кипи дори да ври, от което надува цялата система и като се отвори капачката/пълна лудост/ течноста извира и.........!Парното може да е направило някоя въздушна възглавница,ако течноста в системата е била по малко от нормалното,или да не са се отворили крановете на радиаторчето поради някаква причина.НЕ малко вероятно е антифриза да ти е доста разреден, от което да е замръзнал някъде по системата при тези студове ,течноста пак спира да циркулира правилно и се получава същото ка то при теб,Това съм го виждал реално и е доста зор докато се размрази и спре да изхвърля течноста.Даносъм ти бил полезен и успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #9 Отговорено 1 Февруари, 2012 Ами да се надяваме да е термостат....Не е термостат и капачка.За колегата от горния пост - загряването и липсата на парно не са различни неща, щото един от симптомите за въздух в охладителната система / или изгоряла гарнитура на главата / е точно липсващо парно и загряване за страх. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #10 Отговорено 1 Февруари, 2012 Утре ще разглабям да видим какво е. Само да питам, при изгоряла гарнитура, не трябва ли да смеси маслото с водата ? Маслото ми е добре, няма вода в него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #11 Отговорено 1 Февруари, 2012 Не е задължително да влезе вода в маслото! Всичко зависи от това къде е пробива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1863 #12 Отговорено 1 Февруари, 2012 Не отричам че може да е и гарнитура на главата ,но това е последното нещо по веригата и твърде вероятно да се е получило в следствие на прегряването на двигателя.А че загряването на колата и това че няма парно са си две различни неща,и спор не може да става за мен! Понеже казва че не му е омешала маслото с антифриз, ако гарнитурата е издухала навън, при обстоен оглед може да се забележи /вярно по трудно но не и невъзможно/.Казвам това защото лесно момчето ще разцепи двигателя но това ще му излезне по скъпо, а може да се окаже и ненужно, затова да провери другите възможности първо!Идеята е да тръгне от по малкото зло и набутване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #13 Отговорено 1 Февруари, 2012 Благодаря ви много колеги. За гарнитура се съмнявам, колата не е прегрявала просто загря повече от нормалното и реших да отбия от пътя и да видя какво става. Утре ще я запаля и ще видим какво ще стане, после евентуално ще сваля термостата и водната помпа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #14 Отговорено 1 Февруари, 2012 Мини да ти мернат в някоя масларница температурата на замръзване на антифриза. Имай в предвид, че ако е -22гр на вън в мотора е на -30. Все пак е желязо. Ако ти е близко до външната температура значи е заледила по системата. Лесно се оправя като я вкараш или в топъл гараж или в най- долните нива на някой МОЛ,примерно, за няколко часа. После източваш и сипваш концентрат. Ако не е това почваш наред. Водната помпа ако смуче въздух сълзи. А дали е гарнитура- та тя тогава тръгва колата да прегрява за има няма 2 мин. и има мехурчета като отвориш капачката на радиатора още с паленето п.п. Нема се плуашиш- това е само една кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #15 Отговорено 1 Февруари, 2012 Ще я гледам утре. Да я закрепя за момента... А иначе сега ще взимам B18C4 пълен суап, тъй че и блока да е спукала все ми е тая Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #16 Отговорено 3 Февруари, 2012 Благодаря колеги за отговорите. Проблема беше малак, колкото да ме сплаши. Вчера както седях се сетих, че ми се чуваше къркорене в радяторчето на парното и се замислих, че може този въздух който е останал да е направил възглавница. Купих нов антифриз, прегледах всички маркучи, сипах го и запалих. Пуснах парното на 4 степен и изчаках да загрее мотора. През цялото време доливах антифриз, до като се напълни системата, сложих капачката, обезвъздуших и от там при горния маркуч на радиатора и сега вече го няма къркоренето и всичко е ОК. Сега имам много силно парно. Като загрее мотора и включа парното на 1 степен, направо почва да ми пари на лицето. Парното е супер. Благодаря на всички. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове