Jump to content
ivankirichev

Skunk2 vs Weapon-R

Recommended Posts

До колкото чета, 4-1-то го дават много по ефективен във високите обороти, а ти едва ли искаш сила на ниските :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той пак си е 4-2-1 но не си личи явно от снимката но така пише в описанието :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда сега като се загледах и наистина е 4-2-1... ами тогава търси 4-1 :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skunk2 разбира се. Weapon R бълват само шаренийки и боклуци, никъде по западните форуми не съм видял някой да ги похвали за каквото и да било.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ли ми се струва или тези колектори са за обърнат двигател. Плюс това разликата може да да е абсолютно незначителна за цената, която се доплаща. Аз бих заложил на евтиния вариант. С изпускателните колектори трябва да се пробва и мери на стенд когато не са проектирани специално за определен сетъп.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skunk2 - и двата са 4-2-1, но скънка е с по-дълги първични тръби и е компромис между 4-2-1 и 4-1, ще даде по-добри резултати в по-широк диапазон. Колектора е обърнат понеже е за к20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skunk2..... гледай дължината на тръбите ,и по скоро това че дължината да е еднаква и на 4-те тръби ,накратко казано еднаква дъжина на рънарите максимална мощност

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skunk2..... гледай дължината на тръбите ,и по скоро това че дължината да е еднаква и на 4-те тръби ,накратко казано еднаква дъжина на рънарите максимална мощност

Изобщо дължината не е критерий, защото газовете трябва да постъпват последователно. От там-нататък както излезе. Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още веднъж за СКЪНК2И още нещо за рънърите:равни рънъри-еднакво налягане ,по дълги рънъри-мощност във високи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тази цифра аз си мисля, че би могло да се изработи доста по добър колектор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връщам си думите,по скоро Weapon-R е твоят колектор особенно ако става дума за accord.Сравни с тези пробвано е поне на К20 ефекта еидеален.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ест че от двата скънка но ако си решил да даваш пари за хедър то сериозно премисли DTR/SSR или hytech два от най-ефективните колектора за К серия ;) билото к24 к20 или франк Поздрави ПС: Колега Виктор би ли бил малко по конкретен колко по-добър колектор ? :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен Skunk2 колектора не е направен правилно.Не трябва ли 1-ви и 4-ти цилиндър да са в едната двойка ,а 2-ри и 3-ти в другата?Както е направен сега преминаването на газовете ще е първо през едната двойка ,а после през другата.Не трябва ли да се редуват?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

EGocentric не ме разбирай погрешно колекторите са добри, но с доставката и тази си цена, просто мисля че може да се изработи нещо също толкова качествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези хедърси са плод на доста тестове и изчисления от тунинг фирмите,за това и цените са такива.Цените са дебели,но и качеството е гарантирано.За изработка на такъв колектор, оразмерен и читав,който да има ефект ей така в гаража е меко казано несериозноПубликувано изображение

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не говорим , че и за два пъти цената на гореспоменатите - няма да постигнете половин път ефекта , който те постигат ! R&D ......

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Skunk2-ката без да се замисляш. Може и някое DC също...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...