HondaTypeS07 0 #1 Публикувано 22 Януари, 2012 Проблема е следния: сивик 2006год 2.2 дизел има около 4000 км до смяна на маслото, но до сега съм налял около 600-800мл от както съм го сменил.Нормално ли е това и ако да защо и ако не защо.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mаrto 42 #2 Отговорено 22 Януари, 2012 (Редактирано) Здравей колега,Аз съм с 1.8 бензин и миналта година случайно открих , че след 15000 км започва да папка от маслото , след като го сменя не го пипа и след 12000 км започва отново. От тогава го сменям след 12-15000 км и няма проблем.От сервиз казаха че е нормално , ако колата се кара в обороти .Предписаната смяна е на 20000 км.Т.е. ти си изминал около 15000-16000 км , мисля че до 100 мл на 1000 км е в рамките на нормата на Хонда .НЕ съм сигурен при N22 мотора как е , но можеш винаги да питаш било при дилъра , било по форумите из нетаПоздрави Редактирано 23 Януари, 2012 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaTypeS07 0 #3 Отговорено 22 Януари, 2012 Това е добра инфомация,но не се кара на високи до 3000 и то .... съвсем рядко.По книжка е 20 000 а пък да го сменям по - рано не е ли ``ТЪПО``Възможно ли е да отива в турбото по някакъв начин ми е другия въпрос Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #4 Отговорено 23 Януари, 2012 Как се кара колата - дълго или градско? По принцип в ръководствата на Хонда карането на къси разстояния и/или температури под 0гр се брои за двоойни километри - просто натоварването на всички части е по-голямо тогава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #5 Отговорено 23 Януари, 2012 (Редактирано) Докато го "проучвах" този двигател и го търсех инфо за него в комбинация с думата problem излязаха някакви оплаквания по английски форуми за чисто нови автомобили ,как харчел масло и как дилърите успокоявали клиентите, че това е нормално. Със сигурност някой с личен опит ще ти отговори по-точно, за количествата които се е наложило да се доливат, както и че е от съществено значение вида на маслото. Редактирано 23 Януари, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaTypeS07 0 #6 Отговорено 23 Януари, 2012 (Редактирано) а това защо е така ? аз повечето я карам в града на къси и средно дълги разстояния по сега зимата Редактирано 23 Януари, 2012 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #7 Отговорено 23 Януари, 2012 (Редактирано) ми защото е така. За всички двигатели карането на по 4-5 км е "тежки условия" - двигателя стига оптимална температура едва когато си пристигнал, после пак палиш на изстинал двигател и масло. Също карането в града - ускорение, спиране, стоене на място - маслото изобщо казано има брой часове работа, не километри живот. На дълъг път 1000км ги минаваш за 10-12 часа, градско ще ти трябват даже тройно повече. Редактирано 23 Януари, 2012 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaTypeS07 0 #8 Отговорено 23 Януари, 2012 Да,за това съм съгласен.Значи по всичко казано до сега да разбирам,че нямам притеснения,но започне ли да гори и на дълъг път нещата са към края си Съгласявате ли се ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 23 Януари, 2012 Карал съм същия двигател , но в Акорд и на 20 000 км съм доливал 1 литър масло Така , че за мен нямаш място за притеснения . Сменяй маслото на 15 000 км и не му мисли ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #10 Отговорено 23 Януари, 2012 (Редактирано) Т.е. ти си изминал около 15000-16000 км , мисля че до 100 мл на 1000 км е в рамките на нормата на Хонда .НЕ съм сигурен при N22 мотора как е , но можеш винаги да питаш било при дилъра , било по форумите из нетаПоздравиКолега, нали се сещаш, че тва е литър на 10 000 км или 2 на 20 000, което не е никак нормално според мен. Не, че искам да кажа нещо, но моята грам не ми го бара. наливам 3,3 л и на смяната излиза пак 3,3. Ако аз доливах литър на 10 000 км, до сега да съм я махнал. Редактирано 23 Януари, 2012 от Вен_РВ1456ВС Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #11 Отговорено 24 Януари, 2012 Т.е. ти си изминал около 15000-16000 км , мисля че до 100 мл на 1000 км е в рамките на нормата на Хонда .НЕ съм сигурен при N22 мотора как е , но можеш винаги да питаш било при дилъра , било по форумите из нетаПоздравиКолега, нали се сещаш, че тва е литър на 10 000 км или 2 на 20 000, което не е никак нормално според мен. Не, че искам да кажа нещо, но моята грам не ми го бара. наливам 3,3 л и на смяната излиза пак 3,3. Ако аз доливах литър на 10 000 км, до сега да съм я махнал.Има БМВ двигатели, за които е нормално да се долива 1л/1000 (при ръчкане) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #12 Отговорено 24 Януари, 2012 (Редактирано) ...моята грам не ми го бара. наливам 3,3 лНе го плаши, твоята е бензин, неговата дизел, има разлика в харча на масло. Редактирано 24 Януари, 2012 от Ивайло Петков Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaTypeS07 0 #13 Отговорено 24 Януари, 2012 ...моята грам не ми го бара. наливам 3,3 лНе го плаши, твоята е бензин, неговата дизел, има разлика в харча на масло.и тя е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #14 Отговорено 24 Януари, 2012 Т.е. ти си изминал около 15000-16000 км , мисля че до 100 мл на 1000 км е в рамките на нормата на Хонда .НЕ съм сигурен при N22 мотора как е , но можеш винаги да питаш било при дилъра , било по форумите из нетаПоздравиКолега, нали се сещаш, че тва е литър на 10 000 км или 2 на 20 000, което не е никак нормално според мен. Не, че искам да кажа нещо, но моята грам не ми го бара. наливам 3,3 л и на смяната излиза пак 3,3. Ако аз доливах литър на 10 000 км, до сега да съм я махнал.Има БМВ двигатели, за които е нормално да се долива 1л/1000 (при ръчкане)Нали се сещаш, че второто име на БМВ е масларка и има разлика от БМВ до Хонда и то голяма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #15 Отговорено 25 Януари, 2012 (Редактирано) Нали се сещаш, че второто име на БМВ е масларка и има разлика от БМВ до Хонда и то голяма.Има, да.От 10 години насам Хонда не правят коли със спортен уклон, правят средства за придвижване от т.А до т.БАко си вярваш че хондоlи двигатели не пипат маслото, както и да се карат, на каквито и да са километри, с каквото и да е масло... просто имаш силна ВЯРА Маслото в колата си е отработило ресурса, почнали са да му се влошават качествата, оттам се дига и разхода. Редактирано 25 Януари, 2012 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове