Jump to content
HellBull

Двигателно масло и масло за скорости.

Recommended Posts

Здравейте колеги, от днес съм горд собственик на сивик 6-та генерация хечбек с посочения по-горе двигател. Искам да попитам какво масло да сложа в двигателя, дали да е 10W40 или 5W40. Самия двигател проектиран ли за 5W40. По принцип смятам като за начало да пробвам 10-40 и ако не го бута тогава да сложа 5-40. За скоростите само не знам, както на пета генерация двигателно масло ли се налива или тука вече за 6-та генерация си има трансмисионно масло. Мерси предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според аутодата 5w/30 е за студен климат 10w40 умерен и 20w40 топъл.A за скоростите Honda MTF. Преди 2-3 седмици в бултрако беше 29лв литъра на теб ти трябват 2 литра(по-точно 1,8)

Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега, тъкмо следащия ми въпрос щеше да е колко литра събира скоростната кутия но ти вече си отговорил. За сега ще пробвам с 10-40 за двигателя.А за хидравликата какво масло да използвам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си го сменях на скоростите в Бултрако, освен това в шишета за 29лв/1л имаше и наливно такова което беше по 19лв/1л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наливното обаче ти го сменят те, мисля че такава им беше политиката. Аз лично нямам доверие на никой който ми пипа колата, камоли да ползвам наливно уж "оригинално" масло......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Юби-Ко можеш да си вземеш наливно Honda MTF без допълнителни условия.

Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това за скоростите или за хидравликата?Аз понеже съм от Варна и не знам ако отида в представителството на хонда дали там няма да имат масло за скоростите и за хидравликата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За скоростите както са казали колегите - MTF... ако не можеш да си намериш наливно аз скоро ще ходя до Юби-Ко да взимам за мен, че ще ми трябва след SWAP-а и мога да взема и за теб и да ти го пратя с Еконт например. А за Хидравликата - само и единствено от предствавителството на Хонда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша в на колегата темата . Искам да попитам скоро сменях масло на двигателя и скоростната кутия ,6 генерация d16y7 на 145000 км с yacco vx600 5w40 3.3 л двигател и 1.8 л скоростна кутия.Нали и на двете маслото е еднакво да не е станало някое объркване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варви в представителството на Хонда във Варна,там имат всякакви видове масла и части.на същите цени са като в Бултрако.Успех:cool: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходил съм 5-6 пъти в представителството на хонда във Варна но така и така не мога да се сетя дали имаха щанд с масла или просто не са изложени, там до колкото се сещам имаше 1-2 коли изложени и едно офисче, но като ходя да регистрирам колата ще мина да питам все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша в на колегата темата . Искам да попитам скоро сменях масло на двигателя и скоростната кутия ,6 генерация d16y7 на 145000 км с yacco vx600 5w40 3.3 л двигател и 1.8 л скоростна кутия.Нали и на двете маслото е еднакво да не е станало някое объркване?

Попринцип е трябвало да сложиш MTF за скоростите.Доколкото знам Honda правят някакви промени по сторостните си кутий и за това всички след 95-та година са със MTF или ATF. Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ходил съм 5-6 пъти в представителството на хонда във Варна но така и така не мога да се сетя дали имаха щанд с масла или просто не са изложени, там до колкото се сещам имаше 1-2 коли изложени и едно офисче, но като ходя да регистрирам колата ще мина да питам все пак.

За хидравликата Honda PAS 1 литър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

влизаш вътре исе слиза по едни стапала надолу.:thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно, а аз точно там се сещам че имаше само 2 маси, но последно ходих преди година и половина но както и да е :) ще намина от там :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се че пиша в на колегата темата . Искам да попитам скоро сменях масло на двигателя и скоростната кутия ,6 генерация d16y7 на 145000 км с yacco vx600 5w40 3.3 л двигател и 1.8 л скоростна кутия.Нали и на двете маслото е еднакво да не е станало някое объркване?

Попринцип е трябвало да сложиш MTF за скоростите.Доколкото знам Honda правят някакви промени по сторостните си кутий и за това всички след 95-та година са със MTF или ATF.
На мен ми се върти 96г но определено е допустимо и след тази година да се слага двигателно масло. Не карай колегата да прави оборот на "врага" :) и това дето си е сложил е добре аз сложих 5W30 на сивик 91г, имам подозрения че е на доста сериозни километри пък си е добре въпреки че за неговата наистина е по правилно да сложи MTF.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Капанеца

Аз съм със същия мотор Д14А3 и карам с масло 10W-40 полусинтетично обаче го пипа ....:blink: Чудя се какво масло да си купя при следващата смяна.Какво бихте ми препоръчали?:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай със сегменти.Моята гореше по литър на 100км от спечени сегменти, сега не го пипа.И след ремонта препоръчвам 5W40 пълна синтетика ;)

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз съм със същия мотор колега и двете смени досега слагам 10W 40 и нямам оплаквания да харчи масло първата смяна сложих на Castrol magnatec 10W 40 , а втората в момента съм с Motul 6100 Synergie 10W 40 като нямам оплаквания засега ;) за скоростната знам че трябва да е на Хонда MTF макар да не съм го сменял още.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Капанеца

Какви пари излиза горе-долу смяната на сегментите :blink:...не е ли по-добре да мина на някакво по-гъсто масълце?

Редактирано от Капанеца

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е относително.Зависи с какви части я правиш и кой ти я прави. В провинцията майсторите взимат по-евтино.А и покрай сегментите трябва да се видят лагерите, семеринги, гарнитури на картерна и главата. Ако си близо до смяна и водна помпа и ангренаж, също.Ако го правиш като хората с оригинални части ще мине 1000лв най-вероятно, иначе някакви цифри от 400-500 са минимума мисля.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ще изровя малко стара тема, но по-добре всичко да е на едно място и да не се пускат нови теми.Скоро ще сменям пак маслото и реших да сменя и ремъците. Интересува ме с каква дължина са ремъка на хидравликата и на динамото, ако не се бъркам единият е 800мм а другият 840мм. Питам за да не объркаме нещо. Искам още да попитам като се сменят ремъците трябва ли да се отвива шайбата която е долу на коляновия вал и трудно ли се отвива тази шайба, понеже в една тема преди време четох че е доста зор да се развие въпросната шайба :)Мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пусни си нова тема ;) .Ремъците и маслата нямат нищо общо .Да трудно се развива ,но не е невъзможно .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...