mohican 12 #81 Отговорено 31 Декември, 2012 точно щото е с високо окачване, не може всеки крик да я вдигнеИ аз затова смятам, че от лека кола няма да ми свърши работа. Въпроса не е в килограмите. Докато бусовете по принцип са по-високи и с по-големи гуми, та ме навежда на мисъл да си търся бусов. Просто оригинален незнам от къде да търся, поне из нета нищо не излиза.Трябва да видя на боксера ни какъв е крика, че до сега не съм го вадил да го видя какъв е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #82 Отговорено 1 Януари, 2013 точно щото е с високо окачване, не може всеки крик да я вдигнеИ аз затова смятам, че от лека кола няма да ми свърши работа. Въпроса не е в килограмите. Докато бусовете по принцип са по-високи и с по-големи гуми, та ме навежда на мисъл да си търся бусов. Просто оригинален незнам от къде да търся, поне из нета нищо не излиза.Трябва да видя на боксера ни какъв е крика, че до сега не съм го вадил да го видя какъв е.оригиналния не е нещо особено - трапец, обаче има две вертикални планки отгоре............ нали ти пратих схемата от ръководството. аз имам един от рено и е същия, само без планките, но те могат да се заварят. ако няма къде да го видиш, кажи да ти направя снимки с размерите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #83 Отговорено 1 Януари, 2013 точно щото е с високо окачване, не може всеки крик да я вдигнеИ аз затова смятам, че от лека кола няма да ми свърши работа. Въпроса не е в килограмите. Докато бусовете по принцип са по-високи и с по-големи гуми, та ме навежда на мисъл да си търся бусов. Просто оригинален незнам от къде да търся, поне из нета нищо не излиза.Трябва да видя на боксера ни какъв е крика, че до сега не съм го вадил да го видя какъв е.оригиналния не е нещо особено - трапец, обаче има две вертикални планки отгоре............ нали ти пратих схемата от ръководството. аз имам един от рено и е същия, само без планките, но те могат да се заварят. ако няма къде да го видиш, кажи да ти направя снимки с размеритеЧестита Нова година на всички Живи, здрави и късмет, пък каквото дойде .Аз го видях какво представлява на снимките в офроуд форума, ама ако няма да те затрудни пусни едни размери на .... да го кажем надстройката на крика. Не е кой знае какъв приоритет, ама когато ти се разправя може да ги мрнеш. Ще видя при нас имам няколко доставчика дето мисля имат разни крикове, ама ако не намеря нещо подходящо, ще взема една "жаба" и ще й скроя "цилиндър" п.п. офф нещо не ми е до писане Лека вечер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ония на луната 0 #84 Отговорено 2 Януари, 2013 кажете нещо за шумоизолацията на хрв. За тази на црв съм чувал ,че е много слаба. При висока скорост шума в купето бил силен? Висока имам предвид от 100 -120км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #85 Отговорено 2 Януари, 2013 кажете нещо за шумоизолацията на хрв. За тази на црв съм чувал ,че е много слаба. При висока скорост шума в купето бил силен? Висока имам предвид от 100 -120кмпри мойта се чува двигателя осезаемо, слабичка е шумоизолацията, но това все пак е градска кола, ако ще пътуваш много на дълго и други неща няма да ти харесат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #86 Отговорено 2 Януари, 2013 При мен двигателя не се чува изобщо със стоковата звукоизолация.Постоянно някой като се качи в колата ми пали 2-ри път.Въпрос на настройка на клапани и масло.С правилните гуми и скорост до 110 шума пак си е в поносимите граници...за летни гуми говоря.Аеродинамиката е прилична за тоя клас.Единствен недостатък за мен е семплата седалка от към възможности и ергономия,но тя се сменя лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #87 Отговорено 2 Януари, 2013 При мен двигателя не се чува изобщо със стоковата звукоизолация.Постоянно някой като се качи в колата ми пали 2-ри път.Въпрос на настройка на клапани и масло.С правилните гуми и скорост до 110 шума пак си е в поносимите граници...за летни гуми говоря.Аеродинамиката е прилична за тоя клас.Единствен недостатък за мен е семплата седалка от към възможности и ергономия,но тя се сменя лесно.И на мен ми е неудобна седалката, чудя се с какво да я сменя.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #88 Отговорено 3 Януари, 2013 (Редактирано) При мен двигателя не се чува изобщо със стоковата звукоизолация.Постоянно някой като се качи в колата ми пали 2-ри път.Въпрос на настройка на клапани и масло.С правилните гуми и скорост до 110 шума пак си е в поносимите граници...за летни гуми говоря.Аеродинамиката е прилична за тоя клас.Единствен недостатък за мен е семплата седалка от към възможности и ергономия,но тя се сменя лесно.Аз нямам много опит/км. че от скоро я имам, но наистина двигателчето почти не се чува до 3000, след това вече нараства шума. Като при мен CD - плейърчето май не е подкачено, че било хвърлено до шофьорската седалка :huh:/> т.е. говоря, че в колата не е имало разни разсейващи/заглушаващи шумове и скорост до към 100км/ч. То и времето не позволяваше повече, че даже някои се влачеха с по 50-60км/ч пък не беше чак толкова пък зле.Виж за седалката още не мога да кажа, аз за 60 км (Враца-Мизия) не съм чувствал някакъв дискомфорт. А колкото до сменянето, вероятно е лесно, ама не бих казал, че избора ще е лесен :unsure:/> , не е като да хванеш някоя седалка от какво и да е и да я боднеш :D/> Позицията на седене трябва да се запази, а не да седнеш на земята* ако е от някой по-голям джип, може да не пасне... всъщност незнам как е при црв-то :rolleyes:/> т.е. седалките дали биха паснали на харвито?!? Редактирано 3 Януари, 2013 от mohican Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #89 Отговорено 3 Януари, 2013 (Редактирано) седалката не е много удобна, а най ме дразни че не се регулира по височиназа смяна, аз имам едни от Рено, плюшени и удобни, но не мога да ги сложа, трябват ми от двуврата кола Редактирано 3 Януари, 2013 от IvanIvanovi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #90 Отговорено 6 Януари, 2013 Днес ходих по работа до Враца. Та да дам малко инфо какво набутахме в багажника, ако някой му е любопитно. Пътувахме Аз, жената, бебока в коша и още една жена/момиче. В багажника сгъната количка ето такава Моята ежедневна раница с разните му неща (портфейл, чантичка с парички,очила, запалки, флашки, и т.н.)както и два плика документи за счетоводителките, едно сакче среден размер и един плик с разни буркани и др. на спътницата ни, чантата от количката с разни памперси, кърпи, играчки и т.н., още един плик с кутията сухо мляко, шишенца, пюрета, пелена, кърпа и незнам к'во още, и една чанта с лаптоп При повече желание може да се съберат още дребни неща, а пък ако е буквално до тавана, по очна преценка можех да си набутам туристическата раница (45л + 5л)и спалния чувал На мен лично седалките не са ми неудобни, е аз съм 175/70-тина кг. т.е. може да мина за слаб , та на някой по-едричък може и да не му е комфортно. Ама то това си е лично и субективно усещане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #91 Отговорено 27 Февруари, 2013 (Редактирано) Прелистих страниците и не намерих подходяща тема да задам един тъповат въпрос :)/>/>Вчера разкарвайки се по хубавите* ни пътища, особено междуселските за Монатана :blink:/>/> съчетано с дъжда си имаше прилични локви. Та ми направи впечатление, че при някоя по-дълбока .... абе всъщност като мина през някоя локва и успешно се намокри ремъка, изсвирва за момент. :rolleyes:/>/> То отдолу (поне при мен)от към ремъка няма никакъв капак/защита :blink:/>/> така ли трябва да е?!? :unsure:/>/> Редактирано 27 Февруари, 2013 от mohican Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #92 Отговорено 27 Февруари, 2013 и при мен е така голо, но през колкото и локви да съм минал не чух свирене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #93 Отговорено 27 Февруари, 2013 при мен също просвирва, а не е хлабав Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #94 Отговорено 28 Февруари, 2013 При мен също просвирваше почти всеки път като запаля, но се оказа че едната ролка е хлабава, и всеки момент можело да падне. След като я стегнаха, не съм чул повече просвирване, нито във влажно, студено време или при запалване. Така че, все пак ако имаш някакви съмнения, погледни го по-добре, дали всичко е добре затегнато. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #95 Отговорено 28 Февруари, 2013 Благодаря, ще погледна да няма някой хлабав ремък, ама това изсвирване го има само като метне вода някъде отдолу . Иначе до сега, без значение времето, свирене не се е чувало, то и при въпросната ситуация го прави за секунда-две и после спира.Та затуй питах как е при останалите, че да знам да търся ли проблем-решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #96 Отговорено 28 Февруари, 2013 Ремъка или ти е стар, или е доста лъснат от страната която контактува и като го намокриш / от пръските / приплъзва и затова чуваш това присвирване.Ако си купуваш нов и го сменяваш, гледай да си намериш такъв, на който по контактната повърхност има много ситни власинки , а не е само чиста гума . Точно тези власинки, предотвратяват това приплъзване и присвирване и когато се износят / изтъркат / ремъка започва да присвирва. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #97 Отговорено 1 Март, 2013 смених днес маслото в скоростната кутия, взех от Хонда MTF, 23лв. литъра, нов въздушен филтър 8.50лв. Filtron Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #98 Отговорено 14 Март, 2013 някой сменял ли е топката на скоростите, да каже как се вади? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #99 Отговорено 15 Март, 2013 разбрах как става ваденето. Хваща се пластмасовия пръстен на камата кожа точно под топката и се дърпа рязко надолу. Маншона се освобождава, тъй като се държи на две щипки за топката. Топката е на нормална резба и се развива. Мисля, че е същото при ЦР-В, топките са еднакви май. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ликото 3 #100 Отговорено 17 Март, 2013 (Редактирано) Здравеѝте колеги,от няколко дена и аз карам HR-V.Колицата ме кефи много и ме радва.Единствено ме дразни средното гърне и кривката минаваща под кардана(забравих да спомена-хондата е 124к.с. 4x4). Мисля да сменя гърнето с по-малко като диаметър и да прекарам тръбата над кардана. Питането ми е ще има ли някакъв проблем в работата на двигателя или някоя друга система? Редактирано 17 Март, 2013 от ликото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #101 Отговорено 18 Март, 2013 И мен ме дарзнеше ,но се оказа,че не пречи на оффроуда и минаването през препятствия.Сметнали са си го.Ако ще превиш интервеция не сменяй гърнето ,само го премести. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ликото 3 #102 Отговорено 18 Март, 2013 Колега,благодаря за съвета. Писах и в оффроуд-форума и там ме съветват да не барам колата. Ще я покарам малко пък ще мислим. Колкото до премесването на гърнето на друго място-няма къде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове