Jump to content
pavcho85

Honda CRV

Recommended Posts

Здравейте колеги доста се рових във форума,но не можах да открия инфо относно какво влияние оказват и кое си заслужава газова или метанова уредба.Та въпросите са ми понасят ли двигателите(2.0 147hp 1999г) газ или метан и газовата задължително ли трябва да е инжекцион,а относно метана може ли да е обикновенна уредба.В няколко сервиза ми казват,че клапаните са тънки и прегарят от газта и се монтирали специална система за охлаждане.Вярно ли е това и моля нека хората които имат газови и метанови уредби нека споделят впечатления.Надявам се че темата ще е полезна не само на мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много CR-V-та които се движат специално в Пловдив и на 90% се карат на газ или поне тези които аз виждам, за метан нямам представа, не съм виждал. Клапаните незнам дали са тънки, но се предлага система за мазане на клапаните която за газовия инжекцион ми бе обяснено че оскъпява цената с около 100-150 лв. Към нея върви и масло което се грижи за мазането на клапаните, което по думите на газаджията с който разговарях е около 30 лв. литъра и което масло се изразходва за около 7-8 хиляди километра, след което си купуваш ново. Незнам дали точно стоят така нещата, не съм компетентен по този въпрос много, просто от любопитство отидох да говоря за моята кола. Може да попиташ колегата "Слави CR-V", той е от форума и кара CR-V на газ. Може той да ти даде повече инфо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам на газ и съм с обикновенна газова с ламбда емулатор и нямам проблеми.Проверка на клапаните на 10-ина хиляди и това е. Имам колега на метан, и той прави същото и няма проблеми.П.С.Лично мнение, ама тва специалното масло е страшен т...к, между другото е готин рекламен трик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам CR-V 2.0 99-та 147hp, с обикновена газова и нямам проблеми! Майсторът, който ми я слага ми е близък приятел, той кара същото CR-V но 127hp и е с обикновен метан. Също няма оплаквания. Разход на газ ми дава около 13 градско, сега зимата малко повече. Слагай смело без притеснения! Във форумът витаят някакви духове, че хонда на газ не може, ама практиката показва друго! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам CR-V на газ около 7-8 месеца вече. Купих я с поставен инжекцион , а на паспорта му се водеше преглед от 2007 година.Не зная колко е карана хондата на газ преди мен , но аз лично имам 10-12 хил. км. с нея. До сега не съм имал проблеми , единствено ще проверя и ако е нужно ще регулирам клапаните тези дни. Двигателят ми е B20B (128 k.c.) а имам и познат с двигател 147 к.с. който наскоро сложи газов инжекцион и е доста доволен за сега.Поне до колкото аз съм запознат с проблема ,от който се опасяваш ти , това с тънките клапани и с допълнителните уредби за тях (мазителни и охладителни) са пълна глупост - все едно да сложиш магнит в резервоара и да чакаш да ти падне разхода на гориво от йонизирането на молекулите на бензина. Всъщност проблема с тези двигатели идва не от клапаните , а от леглата им в главата. До колкото зная тези легла са си от алуминий и поради по-бавното горене на газта след известно време те прегарят. Зная , че този проблем се решава с набиването на стоманени или чугунени легла в алуминия на главата , но за цена и къде точно се прави това - не зная.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори.Искам да попитам някой може ли да каже на метан колко дава като разход и кое е по икономичния вариант.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какъв разход дава на метан, но се очаква метата и газта да се изравнят. Чува се, че щели да слагат и на метата мито, с което ще му скокне цената. В момента е 1.67 в Добрич. Имам един приятел със същият сивик като моя (англичанка), аз на газ, той на метан и му излиза 0.70лв. по-евтино. Ти си направи сметката. :) Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споменавате обикновенна газова,не създава ли проблеми?Разхода не е ли доста по голям от колкото с газовия инжекцион?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфффф толкова е писано по тая тема че чак не ми се почва, не си търсил добре щом не си я намерил или въобще не си търсил :)Ето само мерак да имаш да четеш: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66313и тази http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=58473тази : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=20549 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=58711&st=0&p=1057196545&fromsearch=1entry1057196545http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55785&st=0&p=1057176984&fromsearch=1entry1057176984ето ти и за прословутия омаслител на доктор Ливаин http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28867&st=0&p=267171&fromsearch=1entry267171Имаше и една тема " Хонда на газ- верно ли ?" наи дългата и наи подробната ама явно при структориране на форума са я затрили.Влез в раздел Алтернативни горива и чети. И за д ане кажеш че не съм ти помогнал много ще ти напиша наи важното.Метан НЕ, не е вредна само за наще мотори, скапва всеки мотор изпречил се на пътя и, особено обикновената Метан. няма да обяснявам що, за да мога да ти кажа другите важни неща :)ЦРВ няма проблем с газта, има проблем с немърливи собственици, и все пак по добрия вариант за колата е ГИ, забрави за обикновена, не че не става, не че няма да върви, но там всичко е на магия, допутопна работа ако ме разбираш. Една хубава обикновена е към 550 със салтанатите му, ако има и ламбда контрол скача с още 150, за тва даваш двоино слагаш ги и се кръстиш маистора да го направи както тряя :)Ако искаш да ти е мирна главата вадиш 1500лв слагаш хубав ГИ и ако ти остане някои лев отидете с жената на СПА уикенд, ако ли не поне ще имаш логично обяснение :) Хубав ГИ + Хубав монтаж рядко се срещат но не с аи невъзможни. Марки: БРЦ, ЛОВАТО, РЕНЦО, АГ-зенит, Заволи, сега има една италянска няква нова много я хвалят у БМВ форума ROMANO. Всичко останало е шир потреба, може да пропускам някоя марка но наи важните съм казал. Разликата от хубав ГИ и някъв е около 200-300 сам преценяш струва ли си. Омаслител няма да ти трябва, ти недеи си регулираи клапаните пък ако ще и 4 омаслитела да сложиш пак ще заминат. Проверка и реглаж при нужда на всеки 15х.км и нямаш дертове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На слабия мотор с обикновенна газова 10-11/100 в София.Винаги пали на бензин и след около км. обръщам на газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слабия мотор не е по слаб от силния-Доказано !!! само данъка му е по слаб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...