Jump to content
spoon raсing

VTI пружини

Recommended Posts

Колеги,някой от вас знае ли каква е разликата във височината на окачването между сивик 5 хеч и сивик 5 vti хеч?Питам ви понеже ми се иска да си смъкна хеча малко надолу и се сетих за пружините от vti.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тях ще я вдигнеш, Б серията е по-тежък мотор от Д серията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега защо не си вземеш направо едни койловери с тях поне ще можеш да варираш във височината както си пожелаеш :) Не мисля че с VTI-ски прожини ще падне кой знае колко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега защо не си вземеш направо едни койловери с тях поне ще можеш да варираш във височината както си пожелаеш :) Не мисля че с VTI-ски прожини ще падне кой знае колко :)

замислял съм се за койловъри ,но мисля че ще ми излязат доста скъпички.Другия вариант е да търся някакви пружини 35/35 или 40/35

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и вариант и да си резнеш твоите с една намотка ,който маи е не много добър но го има :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

има и вариант и да си резнеш твоите с една намотка ,който маи е не много добър но го има :lol:

този вариант съм го отхварлил

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни тук тема че търсиш койловъри може да ти излезне нещо на оферта :) Аз така направих и съм доволен и от цената и от прожините които взех :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни тук тема че търсиш койловъри може да ти излезне нещо на оферта :) Аз така направих и съм доволен и от цената и от прожините които взех :)

[/qu

проблем с монтирането имаше ли и на какви пари ги намери твойте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запази си пружините като улегнеш ще решив че колта пак трябва да се вдигне, при нашите пътища ниските коли не оцеляват дълго :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата ,аз карам със спортно окачване половин година и сега мисля да минавам само на спортни пружини със стокови амортесиори ,добър вариант е за нашите пътища.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пусни тук тема че търсиш койловъри може да ти излезне нещо на оферта :) Аз така направих и съм доволен и от цената и от прожините които взех :)[/quпроблем с монтирането имаше ли и на какви пари ги намери твойтеНе нямах никакъв проблем с монтажа :) а като цена ми излезнаха 80лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вземи си едни Eibach смъкващи пружини. Струват си, смъкват, стягат управлението без да жертват комфорта и максималния брой хора и багаж който можеш да возиш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори, че се намесвам в темата на колегата, ама ме интересува какъв ще е ефекта ако на д15ката сложа амортисиори от ВТИ(примерно ако си оставя моите пружини), или трябва и ВТИ-ски пружини да слагам. Целя да я смъкна лекичко на долу и да постегна возията

Редактирано от маймуната

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моят сивик 6-та генерация го взех със стандартните амортисьори и червени пружини отпред и лилави отзад, за мен колата си вози прилично добре, возията е стегната, и ми харесва как се държи в завоите колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,проверих на няколко места в интернет, Option Racing Coilover Sleeves - Red: 105$ (можеш по името да търсиш в чичко google). Не мисля, че са много пари, а и няма да са скъпи за доставка. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото знам разлика в самите амортисьори между D15,D16 и VTi няма.разликата е в по-твърдите пружини на ВТИ и както е казал по-горе колегата колата се вдига с тях,понеже големия мотор е по-тежък.Моя съвет е:остави си заводското окачване.Хора по-умни от всички нас тук са го изчислили за килограмите на колата и товароносимоспособността и.Не се заяждам с никой и нека не ме разбират погрешно колегите,но в БГ всеки се чуди как да си съсипе по-бързо колата.Освен ако не ползваш колата за каране на писта или агресивно взимане на завои с голяма скорост (където да усетиш предимствата на по-спортното окачване),негативните страни са: по-бързо износване на накрайници,тряскане по дупките и разбиване на предница,стържене по бордюрите и леда през зимата и още куп неприятни фактори по родните ни пътища.Всеки избира за себе си :) Това е от мен,поздрави и безаварийни на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...