Jump to content
Optimus

Мирис на гума и изгорели газове в купето - идеи?

Recommended Posts

Здравейте ,През почивните дни ходихме до Мальовица. Аз резервирах хотелчето още в Четвъртък, но там като започнало да вали сняг та цели 3 дни без да спира. Резултатът бе това че много хора бяха блокирани за няколко дни горе.След известно боксуване в една преспа и опит за изтегляне на на закъсал Пасат, нещо в купето взе да мирише на изгоряло. Нещо като на гума и изгорели газове. гледах гледах, целият двигател миришеше така. Колата не е успя да прегрее, включва се на няколко пъти вентилатора и то си беше. нищо трагично. Притесняваме и още нещо като работи двигателя и го угасиш след като спрат шумовете от бутала, ремъци , динамо и т.н. има едно съскане идващо някъде от към капачката на маслото. А и още нещо , до този момент не губеше масло но сега видях че маслото е почни на нула, долях там 200 -300 мл и си дойде на нормалното ниво.Колеги наистина не знам къде да откарам този път Японеца. Разочаровах се много от "представителните сервизи на Хонда" и "вносителите" и тн. явно пак сам ще се оправям.Някакви идеи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде няма да го караш, нищо му няма на японеца, за миризмата по скоро ти е миришело на феродо от съединителя, тея коли съединителя не им е наи силното място и такива тегления влачени вадения от преспи, му се отразяват доста доста пагубно, тряяло е да оставиш пасата в снега на пролет като се стопи ще излезе сам :D Незнам дали знаеш как мирише съединителя като го попрегрееш но ако мириса не ти е познат може да си помислиш че мирише на гума и изгоряло. То реално на гума няма кво да ти замирише, по тая кола гумени неща няма :D освен някоя от гумите ти ако под снега е опряла в асфалата и от там да е подмирисала малако.За съскането, не е от капачката на маслото а до нея в средата на капака има едно маркучле с клапанче, ако тва клапанче се е задръстило и не бачка корекно картерните газове няма кои и къде да ги отвежда, наляганео в в дигателя се повишава доста и все от някъде намира да избива, тва покачане на налягането също може да вдигне разсхода на масло. Тва нещо просто го измъкни когато е топъл двигателя и го проми с нещо я с бензин я със спирт или някъв такъв разредител трябва като духнеш през него в едната посока да пуска в другата не (дано не те подведа с духането ама в руската книга пише че като духаш трябвало да издавя хрущящ звук квото и да значи тва.) Изчистиго и ще видиш ще че се опраи :)Но го изчисти колкото с еможе по скоро!!!

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След подобни маневри на 08.01. в Боровец, освен че замириса съединителя, взе че омекна ;) После си се оправи :thumbs1: ОБАЧЕ: От тогава все по сериозно, в купето-докато карам при пуснато парно, и на място-около колата, налъхнюва на бензин! Карам на газ - мирише на бензин :dunno: Карам на бензин - мирише!? Оглеждах!? Отварях/затварях капачката на резервоара-сухо!? Свърших газта - карах на бенз със 140 по магистралата /4-5км/ и засмярдя по-силно, май?! По бензиномера, видимо няма разход /докато карам на газ/?! :(црв 2000г.

Редактирано от kalintry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тва е случаиност която е съвпаднала с тоя Боровец. огледа хубаво около бензиновия филтър да не таи по малко да се изпарява и от там пък да ти мирише в купето щото е близо до входа за въздуха. Извади маркуча на вакум регулатора за бензина и виж да не е мокър, макар че това не би трябвало да предизвика миризма а по скоро колата би горила и бензин заедно с газта, но пък го провери. Ако мембраната се спука на вакум регулатора от там започва да засмуква бензин. Огледаи колата от долу на канал как са тръбите, от някъде изпуска по малко и не остават капки но пък е достатъчно да смърди. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за съветите и светкавичния отговор! Утре ще огледам около филтъра по-внимателно! Вакуум регулатора е чистен преди 20ооо км, ма и маркуча ще огледам! До утре, най-късно други ден ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не бъркаш вакумрегулаторчето на капака на клапаните, не става дума за него, има един друг които би требало да е на реиката ( аз не съм се заглеждал на тая кола там ли е, но масово е там ) и за него е закачено макручле дет отива в колектора, него провери да не е мокро с бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен също ме хвана снега на Боровец и се наложи да дърпам закъсал патфайндър,но спирах веднага щом усетя зор,въпреки подканванията на група руснаци,които бутаха нисана.... :lol: Честно казано мерак ми беше и да изпробвам тези бусови гуми 195/70R15,които сложих буквално в последния момент,защото нямаше никакви по-евтини от точният размер и ги предпочетох пред такива за лека кола,като гумите се представиха впечатляващо добре сравнени с всесезоните ми Bridgestone Dueler H/T с,които миналата зима след продължително изкачване миришеше особено,като спирах някъде...май от отдушника на диференциала.... :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...