Jump to content
DreamBoy

помощ акорда ми умира

Recommended Posts

извинявам се че отварям нова тема на тема непалене ,но ми е доста спешно изчетох повечето теми за непалене при студено време особено както прави и моита ,става вапрос за акорд 95 ф20з1 мотор няма газова уредба колата просто отказва да пали или пали когато си иска , започнах сас началните процедури свалих си дросела почистих го сащо EACV i FITV wd40 беше ми се пукнал радиатора смених и него и си сложих нов, и тя пак отказа да запали просто варти яко стартера и дотам мирише на бензин отпред, отзад в гарнето и това е,свещите имат ток пробвах една даде искра и отидох при моя маистор в стара загора и тои ми каза че е горивната помпа че и е паднало налягането, купих нова палеше и като си доидох в софия преди малко я пробвах и пак не запали,ако някои може да помогне с нещо ще сам мн благодарен или да ме опати за някои колега тука в софия мерси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бобина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За комютъра незнам,смисъл не е уж той таблото ми святка и изгасва си една лампичка остава тая за акумолатора само и паля и върти само стартер и това е ,на диагностика като отидох ми казаха,че на този двигател не може да се направи диагностика.А може или наистина незнам ако знаете кажете?За бобината не съм проверил наистина.Преди малко прочетох за друг колега,че при него е била тя,аз обаче не съм сигурен,че ще мога да си я проверя лично дали е тя.Ако може малко обяснение,че ще ми е нужно ще съм благодарен доста.Мерси предварително

Редактирано от DreamBoy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изтегли си сервизното ръководство от тук: http://hondatech.info/downloads/Auto/Manuals/Accord/. Това, че имаш искра не означава, че е достатъчна. Първо си свали Главното реле( виж къде се намира в ръководството), отвори го внимателно и го презапой.Бобината се проверява с ом-метър. Като модул бобината има 3 извода 2 са с винтчета на корпуса (извод А+ и Б–) и един с една пружинка(извод В). първо мериш първичната намотка, тя е между А и Б. Съпротивлението (при 20 градуса температура на околната среда) трябва да е между: 0.45-0.55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС. Ако там всичко е наред мериш вторичната намотка, тя е между А и В там съпротивлението трябва да е: 22.4-33.6 за HITACHI и 12.8-19.2 за ТЕС. И така като сме тръгнали измери и кабелите на свещите съпротивлението им пак при 20 градуса не трябва да превишава 25килоома. Ако е повече кабелите се заменят с новиВиж дали тези стойности са същите за твоето делко, защото тези които съм ти дал за Д15. Замери си датчиците в делкото като откачиш по-големия куплунг. CRANK-син+зелен и син+жълт; TPS-оранжев+син и бял+син. Трябва да имат стойности над 320ома. Огледай вътрешноста на делкото за течове и мизерии. Замери си палеца дали не окъсява към маса, при мен беше така и накрая си замина комутатора. Успех и няма да се плашиш. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега мерси много за изчерпателния отговор,тези дни след като закупя нужните джаджи,и направя замерванията и запояването ако успея :).Ще напиша какво се е получило

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А няма ли на колегата да му е по-евтино ако отиде и каже на майстор да му погледне бубината отколкото да копува тези неща?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да попитам само това което колегата ми беше написал за съпротивлението на парвичната намотка,че трябва да е 0,45-0,55 ома за HITACHI и 0.63-0.77 за ТЕС.HITACHI и ТЕС марки ли трябва да са на мултиметъра,защото като си взех моя беше някаква китайска друга и понеже тези данни са за Д15 ка, за акорда от сервизното ръководство ли трябва да ги видя и тях или от друго място,понеже ги търсих там, но без успех,ще съм благодарен ако някои ми каже.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ..един съвет -от прочетеното по горе виждам че не ги разбираш много нещата, обърни се към компетентен майстор (не този с помпата де :) ) ..в София има достатъчно кадърни ...Омбре сервиз би ти било най-добрия вариянт ..има координати в секцията Сервизи и Магазини .Не се обиждай но HITACHI и TEC дали са марки за мултиметър ..и това го пита човек който тръгва да прави сам ремонт :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не това са имена на фирмите ,които произвеждат бобините .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси за отговорите се пак, и че обарнахте внимание,сигорно тези дни ще отида при Омбре да се реши проблема, и ще напиша в крайна сметка в кое точно е било проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,Колко литра бензин имаш в резервоара? Питам защото аз съм със същия мотор, но моя Акорд е 98-ма година.Имах подобни проблеми, когато я държах с 1/4 бензин.Сложи и малко повече бензин и пробвай да запалиш !!!Този мотор не би трябвало да има подобни проблеми....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,ето ме и мен с малко закъснение,но просто съм в сесия и не обращам мн мн внимание на др неща.Проблема ми се реши или засега поне пали няма проблеми и държи обороти понеже и такъв проблем имах,стана като я заведох на Омбре сервиз и момчетата я оправиха.Оказа се,че съм нямал смукач и празен ход,едното се е случило след като аз си правих сам почистване на FITV(клапана)и не съм го регулирал както трябва ,те са му направили регулаж, и някои др работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...