Jump to content
stasko0o

Въпрос за всмукателен колектор на Х23

Recommended Posts

Здравейте загледал съм се по този колектор http://www.ebay.co.uk/itm/OBX-Intake-Manifold-92-96-Honda-Prelude-Si-SE-2-3L-H23-/200689635988?_trksid=p5197.m7&_trkparms=algo%3DLVI%26itu%3DUCI%26otn%3D5%26po%3DLVI%26ps%3D63%26clkid%3D5230937654882475546 въпросите ми са ще има ли ефект,трябва ли да търся по голям дросел и от каква хонда евентуално или може моя да се изпили малко,нужни ли са някакви други допълнителни неща и не на последно място някакви настройки на компа ще трябват ли ? който каквото може да сподели по темата ще съм му благодарен :) Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

до колкото аз разпитвах тоя смикател бил доста зле...компютъра ти не подлежи на пипане, за да пипаш каквото и да е трябва да купиш подходящ компютър.като най евтин вариант за по голян дросел е растъргването на твоя да 64мм(толкова позволява)може да сложиш дюзи от х22 и след настройка на еку-то вече с по големия дросел ефект ще има :)общо взето това е най евтиния начин за вдигане на мощността.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не става колектора, просто тоя тип колектори са за турбо сетъп. Само от дросел файда йок, не се занимавай. По-добре да сгъстиш малко, от колкото да мъчиш дросели и смукатели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда, така е ама за да сгъсти става по скъпо..гарнитура глава поне 110лвшлайф на глава 40лвмайсторлък за сваляне и качване поне 50лви както следва:ново еку 150-200лвнастройка 100лв...... става си цифра....най добре колегата да сподели какъв е бюджета който би отделил?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна че за да ползва пеперудите в неговия смукател му трябва P72 база :)п.с. Сега чета в чуждите форуми, че е много популярен H23 суапа на смукателен колектор на F22 (в Акорд примерно). Явно колектора не е никак лош => гледайте в друга насока.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз говорих с няколко човека и чесно казано никой не е испял да подкара пеперудите... със сашко чипнахме моята с п72 база но murdera който ми я прати каза, че и неговите не работят....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм особено голям разбирач, прегледайте пак кабелите, зависи как е моднато ЕКУто. До колкото съм чел в PGMFI.org има 2 начина тук

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С пеперудите въобще не сме се занимавали, тъй че нормално да не тръгнат то си иска и работа по ECU-то за да тръгнат. По темата, тоя колектор не го бъде и според мен, може би за турбо ще става ама трябва леко да се премерят някои неща :) Ако иска засилване на колата по-добре да сложи колектор и генерация :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

уоу колеги не бях влизал извесно време голямо писане е паднало значи 1-во относто изпускателния колектор и генерацията те вече са на лице както и колд еър изкаран в подкалника :) та случаино попаднах на това чудо и се зачудих но явно няма да има смисъл да го слагам.Иначе като бюджет няма нещо определоено стига да има интересна идея криво ляво ще се събере пара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да съм особено голям разбирач, прегледайте пак кабелите, зависи как е моднато ЕКУто. До колкото съм чел в PGMFI.org има 2 начина тук

поне при мен и при 2та начина нещеше.С мултицет проверявах дали спойките са добре направени(и бяха) но пеперудите не тръгнаха.... Иначе гледам по другите форуми разглабят интейка и там където са пеперудите се махат изцяло,с лепило се запушват дупчиците и слагат още една пластмасова плоча(същата като тази с пеперудите,но без тях)... http://www.blacktrax.net/products/IntakeSpacer_Manifold.html 8-10 whp се споменаваха ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво толко се филмирате с тези пеперуди? Ето малко малко размисли www.preludebg.clan.su/forum/12-167-1

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво, кой ти прави ЕКУто за пеперуди?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи еку-то го взех от Гефи-то,при него бачакше без ядове(говоря за пеперудите) но при б18 мотор. След това го моднах и по 2рия вариант,но пак не ги щеше. Сега като сглобявам мотора,най-вероятно ще направа това,което дадох от горния линк+порт матчинг...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълна мистерия е това. Реално екуто праща 1 прост сигнал при определени обороти. Ако си enable-нал IAB от чипа и ЕКУто си е наред (което явно е тествано) би трябвало всичко да е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях чел и по чуждите форуми,че подкарването на тея пеперуди (при х23) било трудно... Живот и здраве на пролет,след основния ремонт,ще пипна тук и там(и там и тук) и ще я кача на дино да видим колко коне ще излязат :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за н22а5 мотор пеперудите се махат и фланеца се реже както е показал колегата по горе,,има доста осезаема промяна във ниските обороти особено,,но при около 1500-2000 об губите моторната спирачка наи общо казано ,получава се все едно подаваш леко газ малко дискомфортно става на градско докато се свикне:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирах оборудван колектор от Н23 на мойта Ф18А3 като оставих пеперудите постоянно отворени и нямах никакъв проблем с оборотите. Освен това имах монтирана и обикновенна АГУ и интейк с конусен КиН и с газовата също нямах проблем. По-осезаем ефект във вървенето усетих обаче от изпускателния колектор от Н23 и генерация и крайно гърне на 60 мм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Края на седмицата ще взема http://www.ebay.com/itm/68MM-OMNI-POWER-THROTTLE-BODY-HONDA-CIVIC-ACURA-INTEGRA-/170462715359?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item27b05e9ddfhttp://www.ebay.com/itm/F22A-H22-H22A6-H23-1-ENGINE-INTAKE-MANIFOLD-SPACER-92-01-HONDA-PRELUDE-ACCORD-/170762306349?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3APrelude&vxp=mtr&hash=item27c23a032dЩе махна пеперудите,ще запълня дупчиците,разстъргване на интейка от 62-3мм до 68мм + мач портинг на целия интейк и главата да паснат 1:1Надявам се с правилен ремап да има добър резултат...пс. ако има доза истина в това дето пишат и дино графиките които съм гледал(а дано,ама надали) ~15 коня би трябвало да има(а дано,ама надали)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пеперудите имат 2 начина на връзване ако и със двата не е станало , то тогава проблема е в еку-то(но тъй като екуто е 100% работещо) , остава мех проблем - прегледай вакумите по вакумната кутия до пеперудите както и кабелите ... Малко късно пиша , но чак сега прочетох темата . А има и доста по прост начин за управляване , но не става при п30 и п72 базите , добавя се допълнителна функция която ползва друг изход(примерно ЕГР или ПЦС и т.н дето не ги ползвате) и казвате примерно ако нормално са затворени след 5к рпм примерно да подаде 12в на този пин и то ги отваря(или пък обратното) - но не мисля че в случая това би помогнало ....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да се купува плочата...ползвай си твоята .Махаш пеперудите,изрязваш всичко във вътрешността да заприлича на рамка.Ако целта е да имаш повече обем в пленума това ти е най лесният начин :)Полиамидн/тефлонова гарнитура м/у главата и смукателя също не е излишна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стакват се 2 за по-добър ефект...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...