d.pavlovq 80 #1 Публикувано 27 Декември, 2011 (Редактирано) Здравейте, колеги !Колата откакто дойде зимата има проблеми с паленето. Като дори и когато е в гаража, който не се отоплява / смятам го за важно / не пали от първи път. / от втори е наред / Колата е от няколко дни на студа навън, не е палена 5-6 дена, първи опит нищо, втори път пали и гасне, трети път пали раздрусва малко и работи Смятам, че това идва от акумулатора, това раздрусване леко ме притеснява и на какво може да се дължи ? Редактирано 27 Декември, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #2 Отговорено 27 Декември, 2011 на газ или бензин караш и на какво палиш?за бензин:1ако я оставяш с малко бензин под 4-5литра2замърсен бензинов филтър3кабели на свещи4свещиза газ:пали я на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #3 Отговорено 27 Декември, 2011 На бензин и карам и паля, то не е сложена газова Бензина е наполовина - някъде 30 литра ще да е.Значи другите неща ще да са / Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #4 Отговорено 28 Декември, 2011 Колега,и при мен е същото сутрин сега зимата - не пали от първия път, но мисля, че е нормално. Все пак е зима и е студено.Аз лично смених свещите, но разлика няма. Лека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #5 Отговорено 28 Декември, 2011 Колега,и при мен е същото сутрин сега зимата - не пали от първия път, но мисля, че е нормално. Все пак е зима и е студено.Аз лично смених свещите, но разлика няма. Лека.Не,не е нормално,трябва да си пали и при -20,може да направи 1,2,оборота повече но трябва да запали ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #6 Отговорено 28 Декември, 2011 (Редактирано) .И аз мисля, че не е нормално, защото другите коли в двора са навън и си палят от първия път, като на едната акумулатора е нов, на моята акумулатора не го знам, коя година кара А моята не е на баш най-големия студ, въпреки че и в гаража не е топло и не се отоплява, но все пак не е директно навън. И основно е това тресене при запалване, което изчезва след 1-2 секунди и колата започва да работи нормално, но след като не пали от 1-я път, ами от 2-3-ти не ми се иска да изпадам в ситуация изобщо да откаже.Та въпроса май ще опре до нов акумулатор, да Ви запитам за някакво добро решението до 170-180 лв ?Все пак ще питам момчетата в сервиза като отида за ГТП да видят какво става и да кажат откъде е точно проблема Редактирано 28 Декември, 2011 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #7 Отговорено 29 Декември, 2011 (Редактирано) Колега,и при мен е същото сутрин сега зимата - не пали от първия път, но мисля, че е нормално. Все пак е зима и е студено.Аз лично смених свещите, но разлика няма. Лека.Не,не е нормално,трябва да си пали и при -20,може да направи 1,2,оборота повече но трябва да запали !Точно това имам предвид. Сутрин като е студено, моята прави 1-2 оборота повече преди да запали. Не съм казвал, че не пали.Нещо май съм ви разбрал грешно - sorry. Редактирано 29 Декември, 2011 от archer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 29 Декември, 2011 (Редактирано) Според мен е напълно нормално да завърта 2-3 пъти повече а не да е от четвърт оборот като навън са отрицателни температурите.При мен лятото палеше от четвърт , сега обаче върти 3-4 пъти преди да стартира.Нали пали , какво го мислиш ? Като спре тогава го мисли Смени си консумативите пък тогава влизай в размисли и страсти Не вярвам проблема да ти е в акумулатора.Това не е дизел все пак да му трябва як стартов ток и голям ампераж.Докато не си взех хубав акумулатор бях с 42 ампера и пак нямах грижи , това не е немска или френска бангия със стартер колкото двигатела на колата Ако трябва да взимам нова батерия пак бих заложил на Варта Редактирано 29 Декември, 2011 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sCoff 38 #9 Отговорено 29 Декември, 2011 Една насока -> ЦЪК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #10 Отговорено 29 Декември, 2011 Благодаря колеги, ще ги видим тези предположения и зад кое се крие проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #11 Отговорено 20 Януари, 2012 А какво стана с проблема ? Реши ли го ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetlio78 0 #12 Отговорено 13 Февруари, 2012 Имам го същия проблем на моя Прелюд 5 генр. завърти няколко пъти и пали но веднага гасне....после вартя пак пали нали работи като на 2-3 цилиндъра и като подам газ всичко се оправя ....реших да сменя свещите и ще видя какво става ...мисля че съм им направил 20 000 км. а човека преди мен не знам колко ги е карал ....по интересното е че после цял ден пали на половин оборот.Миналата зима ми направи този номер но палеше след 3-4 завъртания но тази зима по - лошо така че като махна свещите и пак не пали ще вървим по веригата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #13 Отговорено 14 Февруари, 2012 Някой от датчиците ми се струва , примерно този за входящият въздух.А кабели сменял ли е някой ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #14 Отговорено 14 Февруари, 2012 (Редактирано) Mkilla, не реших проблема, но и не е наложително колата се кара малко и за началото на другата зима ще се мисли нещо. Евентуално нещо като се наложи на сервиз да се ходи, че аз от коли не разбирам за съжаление и сам няма да се справя Свещите не знам кога са сменяни, аз съм я карал колата така 6-7 месеца, откакто я взехме, при мен колата като загрее докато е топла си пали, но остане ли на студа проблема си го има. Кабели не съм сменял, датчика за 4WS на рейката е сменян само, той едва ли има някаква роля в старта. А и интересното е, че колата се държи в гараж, той не е отопляем, но съм далеч от мисълта вътре да е минус температурата. Иначе пробвах номера на момчетата дето въртят без да палят да качи помпата, ама си гледах работата и си въртях стартера пак 2-3 пъти да се сети, че има някой да вози Редактирано 14 Февруари, 2012 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #15 Отговорено 14 Февруари, 2012 Незнам , при мен като не съм я палил от 3-4 дни сега като беше яко студ на 4-5 завъртане т.е виу-виу и така на 4-5тия път.Не ми се налага да изключвам от стартер и пак да завъртам ключа но пак ми се струва че принципно е редно най-много като не си я палил по-дълго да завърти макс 2-3 пъти.Може би и заради студа е по-бавно знам ли...Лятото от четвърт завърта без грижи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #16 Отговорено 14 Февруари, 2012 (Редактирано) Мен ме притеснява де не си останем някой път на място(но засега съвета ти влиза в сила ). И ми се струва, че има нещо нередно, тъй като другите две коли палят, а са навън на по-студено, обаче няма въртене, да не може да запалят, а едната се пали по-рядко и от Прелюда.Нещо ще се прави, за превенция и лично удоволствие, че от първия път пали. Ще я видим тази работа, по някое време. Редактирано 14 Февруари, 2012 от d.pavlovq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 16 Февруари, 2012 Основната ти причина е свещи. Като се поизносят и почва да пали от 2ри път.Виж и дали акумулатора ти е зареден. Горивен филтър от кога не си сменявал? Ако са ми са се забатичили боклуците трябва време да пробие път горивото. Свали си една свещ и ако е черна- смяна и си в играта. Иначе на тия студове да повърти още един два оборота си е нормално. И на колата и е студено. За да махнеш филтъра като проблем пробвай да даваш 2 пъти на контакт, като изчакаш помпата да спре. Ако запали по-лесно- ясна работата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове