Jump to content
d.pavlovq

Prelude 5 Gen Проблем с паленето в студа.

Recommended Posts

Здравейте, колеги !Колата откакто дойде зимата има проблеми с паленето. Като дори и когато е в гаража, който не се отоплява / смятам го за важно / не пали от първи път. / от втори е наред / Колата е от няколко дни на студа навън, не е палена 5-6 дена, първи опит нищо, втори път пали и гасне, трети път пали раздрусва малко и работи :)Смятам, че това идва от акумулатора, това раздрусване леко ме притеснява и на какво може да се дължи ?

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на газ или бензин караш и на какво палиш?за бензин:1ако я оставяш с малко бензин под 4-5литра2замърсен бензинов филтър3кабели на свещи4свещиза газ:пали я на бензин :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин и карам и паля, то не е сложена газова :DБензина е наполовина - някъде 30 литра ще да е.Значи другите неща ще да са :) / :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,и при мен е същото сутрин сега зимата - не пали от първия път, но мисля, че е нормално. Все пак е зима и е студено.Аз лично смених свещите, но разлика няма. Лека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,и при мен е същото сутрин сега зимата - не пали от първия път, но мисля, че е нормално. Все пак е зима и е студено.Аз лично смених свещите, но разлика няма. Лека.

Не,не е нормално,трябва да си пали и при -20,може да направи 1,2,оборота повече но трябва да запали !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.И аз мисля, че не е нормално, защото другите коли в двора са навън и си палят от първия път, като на едната акумулатора е нов, на моята акумулатора не го знам, коя година кара :|А моята не е на баш най-големия студ, въпреки че и в гаража не е топло и не се отоплява, но все пак не е директно навън. И основно е това тресене при запалване, което изчезва след 1-2 секунди и колата започва да работи нормално, но след като не пали от 1-я път, ами от 2-3-ти не ми се иска да изпадам в ситуация изобщо да откаже.Та въпроса май ще опре до нов акумулатор, да Ви запитам за някакво добро решението до 170-180 лв ?Все пак ще питам момчетата в сервиза като отида за ГТП да видят какво става и да кажат откъде е точно проблема :)

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,и при мен е същото сутрин сега зимата - не пали от първия път, но мисля, че е нормално. Все пак е зима и е студено.Аз лично смених свещите, но разлика няма. Лека.

Не,не е нормално,трябва да си пали и при -20,може да направи 1,2,оборота повече но трябва да запали !
Точно това имам предвид. Сутрин като е студено, моята прави 1-2 оборота повече преди да запали. Не съм казвал, че не пали.Нещо май съм ви разбрал грешно - sorry. Редактирано от archer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е напълно нормално да завърта 2-3 пъти повече а не да е от четвърт оборот като навън са отрицателни температурите.При мен лятото палеше от четвърт , сега обаче върти 3-4 пъти преди да стартира.Нали пали , какво го мислиш ? Като спре тогава го мисли :) Смени си консумативите пък тогава влизай в размисли и страсти :) Не вярвам проблема да ти е в акумулатора.Това не е дизел все пак да му трябва як стартов ток и голям ампераж.Докато не си взех хубав акумулатор бях с 42 ампера и пак нямах грижи , това не е немска или френска бангия със стартер колкото двигатела на колата :) Ако трябва да взимам нова батерия пак бих заложил на Варта :P

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, ще ги видим тези предположения и зад кое се крие проблема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво стана с проблема ? Реши ли го ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам го същия проблем на моя Прелюд 5 генр. за:rolleyes:върти няколко пъти и пали но веднага гасне....после вартя пак пали нали работи като на 2-3 цилиндъра и като подам газ всичко се оправя ....реших да сменя свещите и ще видя какво става ...мисля че съм им направил 20 000 км. а човека преди мен не знам колко ги е карал ....по интересното е че после цял ден пали на половин оборот.Миналата зима ми направи този номер но палеше след 3-4 завъртания но тази зима по - лошо така че като махна свещите и пак не пали ще вървим по веригата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от датчиците ми се струва , примерно този за входящият въздух.А кабели сменял ли е някой ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mkilla, не реших проблема, но и не е наложително колата се кара малко и за началото на другата зима ще се мисли нещо. Евентуално нещо като се наложи на сервиз да се ходи, че аз от коли не разбирам за съжаление и сам няма да се справя :|Свещите не знам кога са сменяни, аз съм я карал колата така 6-7 месеца, откакто я взехме, при мен колата като загрее докато е топла си пали, но остане ли на студа проблема си го има. Кабели не съм сменял, датчика за 4WS на рейката е сменян само, той едва ли има някаква роля в старта. А и интересното е, че колата се държи в гараж, той не е отопляем, но съм далеч от мисълта вътре да е минус температурата. Иначе пробвах номера на момчетата дето въртят без да палят да качи помпата, ама си гледах работата и си въртях стартера пак 2-3 пъти да се сети, че има някой да вози :D

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам , при мен като не съм я палил от 3-4 дни сега като беше яко студ на 4-5 завъртане т.е виу-виу и така на 4-5тия път.Не ми се налага да изключвам от стартер и пак да завъртам ключа но пак ми се струва че принципно е редно най-много като не си я палил по-дълго да завърти макс 2-3 пъти.Може би и заради студа е по-бавно знам ли...Лятото от четвърт завърта без грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме притеснява де не си останем някой път на място(но засега съвета ти влиза в сила :) ). И ми се струва, че има нещо нередно, тъй като другите две коли палят, а са навън на по-студено, обаче няма въртене, да не може да запалят, а едната се пали по-рядко и от Прелюда.Нещо ще се прави, за превенция и лично удоволствие, че от първия път пали. :)Ще я видим тази работа, по някое време.

Редактирано от d.pavlovq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Основната ти причина е свещи. Като се поизносят и почва да пали от 2ри път.Виж и дали акумулатора ти е зареден. Горивен филтър от кога не си сменявал? Ако са ми са се забатичили боклуците трябва време да пробие път горивото. Свали си една свещ и ако е черна- смяна и си в играта. Иначе на тия студове да повърти още един два оборота си е нормално. И на колата и е студено. За да махнеш филтъра като проблем пробвай да даваш 2 пъти на контакт, като изчакаш помпата да спре. Ако запали по-лесно- ясна работата. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...