Jump to content
honda accord 88

На кое от методите за намаляване на разхода бихте заложили

На кое от средствата за намаляване на разход бихте се доверили  

121 гласа

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Моля, впишете се или се регистрирайте, за да гласувате.

Recommended Posts

Напоследък много средства за намаляване на разхода се появиха на пазара. Изброих повечето,за които се стих - но и алтернативата газ или метан. С кое бихте опитали? ако имате опит с някое може да споделите или просто мнение ;)

Редактирано от honda accord 79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метан! Според мен той излиза най-евтино! На следващата кола задължително ще сложа метан. :)

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е водорода е най-евтин но едва ли скоро ще се докосна до него .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се насочил към ГАЗ другата седмица монтирам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Метода е ясен - алтернативно гориво.Освен това внимателно каране, тесни гуми, подобрена аеродинамика, каадекватна настройка за алтернативното гориво и евентуално изменения по двигателя ( повеишена степен на сгъстяване за коли на газ и др.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-доброто средство е да се намали цената на бензина!!!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя отговор липсва сред посочените."Вместо да се чудя каква газова да си сложа бачкам здраво и си наливам бензин" ;)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако колата се кара като такси метана е добра опция,но инак мисля,че не е добре.Кога ще я избиеш тая уредба,като цена?Аз моята я карам само вечер и то не всяка и разхода мога да го намаля единствено ако карам по учебник(да ама не мога),а за колегите които въртят яко километри мисля,че газта е най-добре,щото метана заема много място от багажното.Лично мнение.Поздрави.пп.Някой виждал ли е такси Хонда в БГ :rolleyes:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, най-добрият вариант е да се вдигнат заплатите и стандарта на живот. Горивата да са качествени, некадърните майстори да не съществуват, да се предлагат само одобрени части (tuv или др) - тогава тези теми едва ли ще съществуват.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм се замислил, може ли да се кара двигател на 2 цилиндъра само? Грубо казано да се махнат свещите и кабелите и да се спрат инжекторите на 2 от цилиндрите.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пп.Някой виждал ли е такси Хонда в БГ :rolleyes:

Във Варна съм виждал две таксита Хонда , ДЖАЗ на гас , Сивик 7ма семейната версия . :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гласувах за добавките, таблетките и водорода, защото с първите експериментирам от около 8 години (става въпрос за една конкретна) на различни по производство и мощност автомобили.Ефектът винаги е бил положителен, колкото и трудно за вярване да е. А съчетано с качествено гориво и правилно каране, разходът пада с литри. Таблетките много бих искал да ги пробвам, защото чувам само хубави отзиви не само от БГ. Ал лично съм използвал нафталин за повишаване октановото число; и това работи! А за водорода просто още не съм видял някакви експериментални резултати /което не значи, че няма../. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо в "статистиката" няма заложен отговор с електричество - електромобили...хибриди и т.н.?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото методите са за намаляване на разхода на двигател с вътрешно горене. Електромобила няма нужда от нито едно от изброените- само ток. :)

Редактирано от honda accord 79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моя метод от 1 на 3та(икономична, но доста рядко), а за дълъг път от 3та с 100км/ч на 5та и само поддържам тази скорост. не е перфектно, но тези методи използвам. не искам да си развалям колата, миризми и тем подобни проблеми като и сложа газ, а и ЦРХ с газово звучи доста грозно.:dry:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карам на метан трета година вече! Не съм такси, на ми се налага всеки ден да въртя. Бачкам здраво и като гледам доста народ се трепе като луд, но пари за бензин... Гледам и на ДЕРБИ CADDY- тата и те са на метан. Голяма фирма са и те, работят здраво значи. По евтино е даже и от газовия инжекцион /и дори в момента с около 4- до 5 лв. на 100км./ Проблемите обаче са малко по- обострени от обикновената газ- още по малко мощност, бутилки много обемни и тежки- багажника ми е малко под половината-три бутилки- обща вместимост 80 литра- 80 кг, а събират само за около 220 км., много неудобна инфраструктура за зареждане- силно ограничен си, и най- лошото- поне в провинцията- много малко читави майстори/дори и като много добър специалист, човек който не може да се организира пак не е читав/, малко станции, много висока цена 1.60лв.- при условие че в София видях на 1,29!!!! и естествено като си единствен в станция в града/Ямбол да речем/, с времето бутилките на хората от 9,5 кг. метан, започват да събират по около 11... Който не кара всеки ден и и работата му не зависи от това- по добре е газ- всички тия неудобства не си заслужават... А иначе- уредбата се избива, повярвайте

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карайте си колите както са си .... няма смисъл да си трошите ДВИГАТЕЛИТЕ с Газ , метан и т.н. Дали ще гори 8 или 9л. Каква е разликата (2.50лв. на 100км ) Моята гори 8-10л. Градско и 6-7л. на Дълго.. според мен за тези коне е добре.. Старата кола ми гореше 6л. на дълго .... Ама беше ДИЗЕЛ :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krazy, би ли обяснил как по-точно ще строшиш мотора с газта и ако това евентуално стане, след колко хиляди км ще стане? Сега вземи единн калкулатор и сметни колко лева на 100 км ти харчи бензиновата кола, добави 1-2 литра на 100 км при газта и направи нова калкулация. Ще се окаже, че скъпата газова система се избива за има няма 10 000 км а за още 20-30 000 км спестяваш пари за по-нова хондичка(важи за доста голям процент от колите на колегите от форума). Дори и да прецакаш главата погледни из форума за колко пари може да си намериш друга ;).Аз лично си карам купето на бензин, но сериозно се замислям има ли смисъл да си харча заплатата през ауспуха. Цените няма да спадат ако ще да се скъсаме от протести и ще трябва отново да се спасяваме по единично. Да не забравя, имам и Нисан на газ, за 100 000 хил. км. мотора не е мръднал :). Не става за ръчка като Хондата но пък парите похарчени за него се избиха преди доста време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма смисъл да си трошите ДВИГАТЕЛИТЕ с Газ , метан и т.н.

Да ти кажа от карането на газ единственото което строших за около 360 000 на газ беше купето на колата двигателя е в мазето жив и здрав. Общия му пробег е 496 000 км. навъртяни само и единствено в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм с колегата Al Capone!Относно горивата, мисля, че най - добрият вариант е електромобила, но и той си има негативите, поне сега. С метан е евтино, но както каза колегата по - горе за в гр. Ямбол, че зареждат ти скъп метан и минаваш на всичкото отгоре по - малко километри с него. Причината е, че има само една Метанстанция и това е проблема! Нека да вземаме 2000лв заплати, да видим дали ще ни е скъп бензина и дали ще мислим за цените му.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как щте изглежда някой турбо витек на газ или метан :П

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

KrAzY моята кола е произведена 93-та и 1994та в италия и е сложено обикновено газово на lovato и познаи от 94-та до сега все още работи и се кара единствено през 99% от времето на газ,двигателя не се е чупил само неща по окачването ама тва е от пътищата и огромните кратери които са из улиците и т.н.по мотора освен ролки ремецъ водна помпа гарнитура свещи масла и филтри друго не съм пипал,а предните собственици са били ултра немърливи и като гледам даже и водната помпа не беше сменена колата я зех на над 300 000км по километраж предполагам е била на много повече от това.До сега не съм чул някоя хонда да си е строшила двигателя от каране на газ или метан , само за случаи със бмв-та мерцедеси с прецакан мотор от метан съм чувал просто много изсушавал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как щте изглежда някой турбо витек на газ или метан :П

Колега darius е с VTI с чарджър на газ. Вярвай ми най-слабото звено не е газовата или двигателя в тази комбинация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивика си го карам на газ от както съм го купил, да иска си обслужването и газовата, но си е оферта. Трябва да се внимава само с газаджиите които монтират уредбата. Ако имам възможност да крам Акорд или Црв, пак ще е на газ, или метан(не съм много запознат с метана все още).А да от както започнах да натискам най-десния педал плавно и да превключвам между 2500 и 3000 оборота разхода ми намаля значително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май в скоро време с тази цена на бензина и нафтата ще ни накарат да си оставим колите и да ходим пеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...