Jump to content
joro87

Придърпва на газ

Recommended Posts

Колеги имам акорд 1.8 97г. и преди около месец сложих газов инжекцион.Колата на газ е добре като мощност,но като покарах малко забелязах проблем.Като карам примерно на пета с обороти между 2000 и 3000 когато задаржа на една скорост осещам едно придърпване(прекъсване),чуства се като леко тресене.Тове го има и на другите предавки над 3000 оборота не се наблюдава.На бензин сащо немога да го хвана това нещо.Смених свещите и направих регулаж на клапаните.Според човека сложил ми газовата проблема не е от газовата.Някой ако може да помогне,ще съм благодарен!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам идентичен проблем с щатското Акорд купе 2.2 двигател.Газта преекспонира проблемите дето съществуват на бензин,т.е. тоя проблем не е от газовата а го има и на бензин ама е много по-лек и не можеш да го усетиш.Аз се убедих на моята.Играх си с круза и така го хванах и на бензин ама е много по-лек.Имам съмнения че е свързано с потенциометъра на дросела ама е странно че го прави само между 2000-3000 оборота,но го прави винаги на равна газ.В началото ме дразнеше доста,вече не му обръщам внимание.Ще добавя само че на мойта й сменених кабелите с оригинални,свещите с NGK специално за LPG и пак го прави.Реглаж на клапани съм правил също,но както сам си разбрал не е от него:)Остава капачка и палец да сменя ама както казах вече му свикнах:)

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме дразни много,както казваш ти на круиза се осеща най-много.Ще взема да пробвам с капачка и палец и да видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се набутвай с капачка и палец, не е от тях :blink: Поне като съм минал по тоя път да го спестя на вас :D Проблема за сега е неоткриваем, но имам съмнения, че може да идва от генератора ( това е само едно от оставащите предположения )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си мисля за потенциометъра на дросела щото той реално се предава да работи там където работи най-много.А особено ако колата е карана извънградско повече или на круз,той е работил почти само на равна газ.Та съм му хвърлил око ама тъпото е че не е с болтчета,а е с нитчетата и някой трябва да си играе да пили главите отзад......Пък това не ми е бегачката,дето през месец й е свален всмукателния колектор,та не се стига до тая процедура докато мотора е в коша....А алтернатора пък защо мислиш че може да има такива пулсации точно в тия обороти?И то не една кола,а явно доста.....Ако мислиш,че причината е пад в зареждането за момент,инфоборда ми не отчита никакви такива скокове,макар да рефрешва бавничко.Реално е или запалване или гориво,но горивото мисля че спокойно може да го отпишем като вероятност щото го прави и на алтернативното гориво:)А по запалването не са бог знае колко много елементите:)Да не се окаже някакъв бъг дето си го има по принцип:)?

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе колеги верно ли има толкова неоткриваеми проблеми!?!?Незнам от каде е но ще го тарся,колицата работи и вози перфектно и като вкл. круиза на 100 км и бяс ме хваща :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами има колега на който придърпването беше придружено с леко премигване на всички светлини в колата и след смяна на алтернатора забрави за този проблем, но дали само придърпването може пак да е от алтернатор, не мога да твърдя.Преди година направо сложих друг дросел на който си има TPS и за съжаления разлика нямаше. Дали си имам 2 дросела с 2 прецакани TPS сензора е загадка :D Но Като го замервам на отворена и затворена клапа TPS показва перфектни стойности, за съжаление... Грешки никакви не записва.И е факт, че койго има проблема на газ го има и на бензин, но при по-агресивно каране на бензин никога няма да го усетиш ;)За сега проблема е НЕразрешим :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз в момента пробвам с леко завъртане на делкото ,по посока на въртене на двигателя предърпването се примества между 1800-2200 оборота и колата пали по лесно но газ утре ще врътна още малко за проба

Редактирано от nakata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и аз да се включа в клуба на прекъсващите акорди, при мен си го има проблема още преди да сложа ГИ-то. Колегата Сандо беше пуснал един линк с инфо за подобен проблем, и мисля че причината беше в бавното отваряне на в-тек клапана тоест по бавно стига масло до него.До колкото знам в-тека на SOCH се отваря още от ниските обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен нчма в-тек система.такаче верочтно проблема е друг!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм без Vtec,друг е проблема.А и говорим за 2000-3000 оборота,не за 5000:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм карборатор ,за сега докарах придърпването около 1300-1500 оборота ще покарам известно защотото за 1-2 дни несъм сигурен добре ли ще е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги искам и аз да се присъединя към прекъсващите акорди.Симптомите са същите и при мен,оборотите са същите,сменил съм кабели,свещи,палец и дистрибуторна капачка.Колата е ходила на елкон и казват ,че двигателя работи перфектно.На бензин го има проблема но е почти незабелижим.Аиде някой по начетен момак да разбере аджеба от къде идва проблема и да отнесе една групова огромна почерпка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно проблема е много масов,бях решил да сменям дистрибуторна капачка и палец,но щом сте го сменяли и пак е така няма да бързам.Мисля че темата е доста важна и интригуваща,затова по опитните колеги да помагат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е разискван в десетки теми и го има и на сивиците масово. Някой който има време и възможност а смени TPS сензора и да потвърди дали е от него или не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре да пише някой който се е справил с проблема.Дотук като гледам всички гадаем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема наистина е доста масов и преди време, наистина имаше една тема в която се бяха записали доста колеги с такъв проблем. Аз и един приятел сме с прелюди с различни газови инжекциони и го има и при нас. Забелязах го като сложих газовата и вече 30 000км. го търпя. Лятото бях променил горивните таблици и като че ли по-малко се усещаше но може и да си въобразявам. Както вас и аз открих, че това придръпване го има и на бензин ама трябва да знаеш, че има такова за да го хванеш. За сега пропускам скорост от 95-100км/ч за продължително време просто си избирам друга. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

joro87 на какъв език да ти обясня, че до тук няма справили се с проблема :dry: Както казах, нека някой пробва с нов TPS и да сподели, аз нямам възможност...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми щом има вероятнос да е TPS аз ще го сменя и ще пиша какво е станало.Някой идея за цена и каде в Пловдив да го търся? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз все повече започвам да си мисля за някаква недомислица или пропуск в клетките за горивото при леко отворен дросел в проблемния диапазон.Може просто разликата в съседните клетки да е прекалено голяма и да причинява осезаеми ускорения,т.е. придърпване.Не знам обаче дали може да се свали инфото в Кром примерно от стоковия компютър?На P13 , който е на Н22А май можеше,а компа също не подлежи на тунинг.Като гледам че и колите с Прелюди имат този проблем,явно е масов за F-серията двигатели,като почнеш от английските 1.8 и стигнеш до моя 2.2 примерно.Май е време да се обърнем за помощ към тунерите във форума,които си играят да преправят заводски настройки на ЕКУ-та,поне да свалят инфото от някой от нашите и да видим как са им горивата в диапазона 2000-3000

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Класическите АГУ-та го нямат проблема, демек не придърпва никъде.А, да кажа, че и клапаните не натягат с десети на 40к км., а с някакви умрели стотни...И не правим ремонти, а караме яко! :PП.П. F-серията, да не си помислите друго... :lol:

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обзалагам се че проблема не е в класическите и не класическите АГУ-та!!Колегите го усещат и на бензин ;) .Няма как всеки да си слага на различно место,различно АГУ,с различни настроики и да дава на всички абсолютно единтичен дерт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бутнете делкото малко към предварение и пробвайте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го бутна на предварение проблема няма да изчезне,най-много да се премести.Но ако колегите с обикновените АГУ-та наистина го нямат проблема,нека кажат дали го имат на бензин?Щото ако го имат на бензин,а го нямат на газ това значи че проблема наистина е в заводските настройки за работа на двигателя.Просто като карат на обикновена АГУ никой не чете ЕКУ-то на колата и си връткат кранчетата колкото искат:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз го бутнах малко напред и за сега се държи много добре ама не съм излизал извън града още да усетя как е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам този проблем, като на гас го прави винаги на не добре загрял мотор,постояна подадена гасна около 2к оборота и забива носа. След пускане и повторно натискане на педала колата тръгва за няколко секунди и пак забива или предърпва. Всичко това за около 30 сек. На бензин пак го има но по рядко и по недоловимо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз го имам на моя прелюд.Отнема ли газта и при лек допир на педала придърпва .доста си поиграх с делкото,свещи,кабели и нови настройки на газовия инжекцион но проблема за момент намалее и после пак същото.Направо вече се чудя от какво е,но явно ще е нещо общо за различните модели на хонда.М....ка му и проблема .Все пак не трябва да се отказваме да ръчкаме и търсиме па дано някой да е разкрие тази мистеря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва,че няма да е от делкото а по скоро е от някакъв сензор както беше споменал по горе колега. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа , имам същият проблем /F18B2 с ГИ/ ,само че при мен на бензин върви перфектно , а прекъсването на газ не се появява винаги . Забелязах , че като почне да придърпва , ако изгася мотора и го запаля пак придърпването изчезва . И аз пробвах доста неща /свещи , кабели , профилактика на изпарителя и т. н./- и промяна няма вече 90 000 км. Отдавна ми се върти мисълта да разглобя и изчистя газовата рейка , спира ме само това че е на такова място ,че май трябва да свалям мотора .Друго което допускам като възможност е бъг в компа на ГИ ,но все си мисля ,че най вероятно става дума за някакво запушване от мизерии в газта , които филтъра е пропуснал с времето . Просто при мен не е толкова дразнещо , но бих се зарадвал ако някой намери причина за проблема .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газта била по слабо гориво за това се усещало повече,а при бензин обратно,почти незабележим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^Колега , какво й е слабото на газта че не се изразяваш никак технически грамотно?И как твоят аргумент, който не съм сигурен че знаеш какъв е всъщност, влияе на проблема ни в темата?Казвам го без да се заяждам,но ако искаш да си полезен-бъди.Ако не си полезен,не пиши.

И аз да се включа , имам същият проблем /F18B2 с ГИ/ ,само че при мен на бензин върви перфектно , а прекъсването на газ не се появява винаги . Забелязах , че като почне да придърпва , ако изгася мотора и го запаля пак придърпването изчезва . И аз пробвах доста неща /свещи , кабели , профилактика на изпарителя и т. н./- и промяна няма вече 90 000 км. Отдавна ми се върти мисълта да разглобя и изчистя газовата рейка , спира ме само това че е на такова място ,че май трябва да свалям мотора .Друго което допускам като възможност е бъг в компа на ГИ ,но все си мисля ,че най вероятно става дума за някакво запушване от мизерии в газта , които филтъра е пропуснал с времето . Просто при мен не е толкова дразнещо , но бих се зарадвал ако някой намери причина за проблема .

Отпада варианта за мизерии където и да било по системата,защото на мен придърпването ми направи впечатление буквално през първите два дни след монтажа на уредбата.Даже карах човека , който ми монтира ГИ-то да се повози с мен и първия път не успях да му го демонстрирам.Чак втория път, което беше след не повече от седмица , се прояви и в негово присъствие или по-точно аз успях да закрепя режима на работа така че да му го демонстрирам.През цялото време, както и при предния опит, той беше с вързан лаптоп и не видя абсолютно нищо като проблем.И се примирих че ще си бъде така.Но със сигурност не е от мизерии където и да е по системата. Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен проблема е буквално след ппоставянето на газовата,по същич начин возя монтажника на газовата със свързан комп,гледа и ми казва усещам го,но невиждам проблем в показателите :blink::huh: .според него е от електрониките и се започна смени тва смени онова аз си сменям подобрение никво ;) сменяхме режими,сменяхме настроики,компа ми смени с друг и НЕ .Вече ме навява мисълта че решението на проблема е 4 диагонала и 2.40лв за VIP обява в мобиле.Колата ми харесва,но с тва прекасване немога да се премиря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го бутна на предварение проблема няма да изчезне,най-много да се премести.Но ако колегите с обикновените АГУ-та наистина го нямат проблема,нека кажат дали го имат на бензин?Щото ако го имат на бензин,а го нямат на газ това значи че проблема наистина е в заводските настройки за работа на двигателя.Просто като карат на обикновена АГУ никой не чете ЕКУ-то на колата и си връткат кранчетата колкото искат:)

:D Е на бензин е перфе работата.Кви кранчета и фантазии - кой те е излъгал, че ЕКУ-то не управлява процеса при обикновените газови, щото леко те е излъгал? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз засякох придърпването още в сервиза веднага след поставянето на инжекциона при пробното каране. Казах им и те се опрвдаха че сигурно е от свещите ,кабелите и т. н.След като смених доста неща .Направих пак диагноста и всичко ми е наред по електрическата част.Отидох в сервиза в който поставиха инжекциона(LOVATO) и направиха настройка после проба и пак настройки и пак проба и така много пъти и отстраняване на проблема няма. така че мисля че не е запушване. Просто някакъв параметър явно не е както трябва.Взех си наскоро и инфоборд и ще започна да изследвам с него на бензин на газ и така докато запиша цялата работа на двигателя при тези две горива и после ще видим дали има някаква разлика за да се ориентираме къде е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като го бутна на предварение проблема няма да изчезне,най-много да се премести.Но ако колегите с обикновените АГУ-та наистина го нямат проблема,нека кажат дали го имат на бензин?Щото ако го имат на бензин,а го нямат на газ това значи че проблема наистина е в заводските настройки за работа на двигателя.Просто като карат на обикновена АГУ никой не чете ЕКУ-то на колата и си връткат кранчетата колкото искат:)

:D Е на бензин е перфе работата.Кви кранчета и фантазии - кой те е излъгал, че ЕКУ-то не управлява процеса при обикновените газови, щото леко те е излъгал? ;)
Oбясни ми моля те,какво ти определя количеството газ при обкновената газова,онази с плочката и кранчетата?Това че някой слага емулатор или някаква друга залъгалка на ЕКУ-то не значи че настройката за гориво-въздушната смес има нещо общо с ЕКУ-то на колата.Ако бъркам някъде ме поправи,а не ми обеснявай дали фантазирам или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, ти говориш само за сместа, ама така го беше написал, все едно компютъра не участва никъде, което разбира се няма общо с истината.Богатството на сместа е относителна работа с плочката, както казваш, но количеството въздух се знае, ъгъла на дросела и т.н....и не са толкова умрели нещата и с плочка. :)

Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите с проблема споделете с какъв Газов инжекцион сте!Интересно ми е при всички марки ли е явен проблема.Моя е фобос.Тея дни с газаджията почваме експерименти с тънки настроики на проблемните обороти,то проблема май няма махане поне да го сведем до минимум!И ако има някой който няма пролем и е с ГИ да сподели с какъв е.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с Фобос. Пробвайте да вдигнете малко коефициентите в таблицата при мен като че ли беше намаляло придръпването от това. Може да пробвате и с друг TPS.

Редактирано от garfi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм с инжекцион монтиран при BSM ама не го знам кой е точно.Май е Bardolini:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отскоро съм собственикк на акорд 2.2 втек 97г.Преди три дни и сложих ги и на втория ден се почна с тези прекъсвания.Чак не може да се кара.Утре отивам при майсторите на ги да оправят нещата че не се издържа.Надявам се да е от ги защото на бензин не съм усетил такива прекъсвания поне в града.Аз съм с фобос 1 и дори сложиха по мощен редуктор и 8 мм траби зада можела да се храни колта нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×