tro6evo 1 #1 Публикувано 10 Декември, 2011 Добро утро на всички колата почна да ми губи антифриз.. може би на 2 дена наливам по малко тъй като в разширителния съд съвсем изчезва , а в радиатора се беше смъкнало по надолу от гърлото .. и това от както се застуди по стабилно .. уж не тече , защото го гледах маркучите са здрави .. и трябва ли да седят напомпани маркучите като си загрее на нормалната температура или не ? Ще се радвам ако някой има представа за какво става въпрос и сподели .......... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #2 Отговорено 10 Декември, 2011 ако няма течове....най-вероятно е тръгнала гарнитурата на главата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trepa4a 2 #3 Отговорено 10 Декември, 2011 Някакви проблеми да наблюдаваш т.н.в работата на двигателя- Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #4 Отговорено 10 Декември, 2011 Колага аз карах повече от година така.Оказа се гарнитура на главата.Когато колата започне да изстива е дърпала антифриз към 2-ри цилиндър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #5 Отговорено 10 Декември, 2011 колега при всички положения ще сваляш глава може и самата глава да има шупла или нещо такова братовчед ми го имаше същия проблем на акорда f20z2 срещу 70лв гарнитура и около 35 лв шлаиф оправи нещата но определено свалиш ли главата закараи я да я пристържат да си по сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tro6evo 1 #6 Отговорено 10 Декември, 2011 ами явно от гарнитурката ще да е ... дори казанчето като го гледам почерняло малко, явно смесва с масло ли и аз незнам .. а и другото което е двигателя се чува странно ( на дизелов ше кажеш ) такова странно тропкане .... и имам още едно въпросче надявам се повече хора да го видят че да не отваряме излишни теми Странно при 2рата свещ или луличка ли е незнам има доста масло по нея .. а на останалите няма и са така да кажа сухи .... това от какво може да е , дали от тази гарнитура на главата или .. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valio_ 3 #7 Отговорено 10 Декември, 2011 ами може да е от нея защото през гарнитурата минават маслените пътища не само водни и не се знае в какво състояние е гарнитурата, а повечето шум може да е от водата която влиза в цилиндара стават лоши детонаци от нея. Смени ганитурата и побързай да не станат по големи проблемите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #8 Отговорено 10 Декември, 2011 Ами може да няма общо с гарнитурата на главата, щото омаслената свещ е от гарнитурите около свещите на капака на клапаните. Вальо, виждал ли си глава на Хонда? tro6evo, иди в някой сервиз за анализ на охладителната течност за наличие на СО, преди да се хвърляш да сваляш главата. При мен така се губеше слабо и се оказа, че едната скоба на скапания изпарител не съм я стегнал и те така. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_2011 8 #9 Отговорено 10 Декември, 2011 Колега направи си експеримент и извади свещите.Ако хапва антифриз една или повече от свещите трябва да са омити като чисто нови.Освен това трябва да пали трудно и да прекъсва отначало.Трябва да пуши водни пари през ауспуха повече от обикновенно че даже и да тече.Не си писъл какъв е мотора но съвет от изпатил.Ако отвориш мотора задължително търси метална гарнитура и никаква друга.Теча на масло при свеща е от опрустените на капака и няма нищо общо с антифриза.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #10 Отговорено 10 Декември, 2011 огледай добре радиатора при мен теча беше от надписа хонда на него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #11 Отговорено 10 Декември, 2011 Колега,направи един много прост тест:отваряш капачката на радиатора,пълниш вода(антифриз) до горния ръб на гърловината,палиш колата с отворена капачка и гледаш:ако излизат мехурчета въздух или направо хвърля вода със сигурност е издухана гарнитура или нещо по лошоМожеш да погледнеш и свещите,ако някоя е с различен цвят то вероятно в този цилиндър е пробива.Добре е да шлайфаш главата преди да сложиш новата гарнитура,и не натягай болтовете повече от колкото ги дават в тех. описание независимо какво ти казват нашите майстори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #12 Отговорено 10 Декември, 2011 Колега, такива диагнози по интернет за гарнитури не ги слушай. Щом си от Варна, значи знаеш къде да отидеш да ти видят наживо колата и чак тогава му мисли. Щото примерно може да има теч и ти да не го виждаш нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tro6evo 1 #13 Отговорено 10 Декември, 2011 (Редактирано) Колега предполагам че ми говориш за Дидо ?а въпросния мотор е Д15Б7 Редактирано 10 Декември, 2011 от tro6evo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 101 #14 Отговорено 11 Декември, 2011 И аз го имам същия проблем на същия мотор като колегата. Свеща на първи цилиндър стои леко по-светла спрямо другите. Мислех, че е от гарнитурата на всмукателя понеже от там минава едната водна магистрала, но не е от нея пак си продължава да гори. За 100 километра приблизително 200 милилитра антифриз си ги гълта а колата работи нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #15 Отговорено 11 Декември, 2011 И аз го имам същия проблем на същия мотор като колегата. Свеща на първи цилиндър стои леко по-светла спрямо другите. Мислех, че е от гарнитурата на всмукателя понеже от там минава едната водна магистрала, но не е от нея пак си продължава да гори. За 100 километра приблизително 200 милилитра антифриз си ги гълта а колата работи нормално.Е ти имаш всички признаци на пробив между водното охлаждане и първи цилиндър,вече дали ще е гарнитура което е най вероятно или пукната глава(малко вероятно) само като се отвори двигателя може да се каже.Пробива ти е малък засега и може дълго време да караш така но не е добре,постепенно че се увеличи,и нищо чудно ако някоя сутрин като се опиташ да запалиш двигателя, да направиш воден удар.Хубаво е да вземеш мерки по навреме,ама се пак това си е твоя работа деп.п. ако пробваш това което съм писал по горе на колегата със сигурност трябва да имаш мехурчета въздух които да излизат от радиатора.Това е 100% тест,с които никога не можеш да сбъркаш,единственото място от където може да влезе въздух под налягане във водата са цилиндрите(ако нямаш газова уредба естествено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #16 Отговорено 11 Декември, 2011 Колега, такива диагнози по интернет за гарнитури не ги слушай. Щом си от Варна, значи знаеш къде да отидеш да ти видят наживо колата и чак тогава му мисли. Щото примерно може да има теч и ти да не го виждаш нали?А според теб как се проверява в сервиз наживо това???Вероятно с елконМоже да ти тече като лейка и пак няма да имаш надуване в радиатора,само ще губиш вода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZERO 162 #17 Отговорено 11 Декември, 2011 А според теб как се проверява в сервиз наживо това???Вероятно с елконАми например може да направят теста за СО в антифриза, едва ли го има комплекта в мазата нали? А още повече щом пита колко твърди трябва да са му маркучите, си е точно за сервиз, където колата ще я види някой който знае какво да гледа. А не да отиде при тротоарния майстор от техния вход и да му каже, че във форума му казали да сваля глава... Едва ли ще му вземат пове4е от 10-20лв за една диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #18 Отговорено 11 Декември, 2011 Колега ако ти надува в радиатора(разширителното казанче),няма никаква нужда от други тестове(ако нямаш газова уредба). А пък колегата ако иска да ходи и на 10 сервиза,човека попита за съвет и аз му казах лесен и бърз и 100% сигурен начин да си провери дали не му губи антифриз от пробив в гарнитура на главата или не дай си боже от пукнатина в главата.А пък той или ти щом нямате вяра на очите си можете да отидете във всеки сервиз където този прост факт (мехурчета въздух без значение дали е СО в радиатора)могат да ви го представят с всевъзможни графики и монитори и все ще си значи същото:а именно пробив между водното охлаждане и цилиндрите.Успех колега бързо да си оправиш колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
murdera 384 #19 Отговорено 11 Декември, 2011 В 9 от 10 случая е гарнитурата,колкото и да не ви се иска..... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #20 Отговорено 11 Декември, 2011 (Редактирано) Колега ако ти надува в радиатора(разширителното казанче),няма никаква нужда от други тестове(ако нямаш газова уредба). А пък колегата ако иска да ходи и на 10 сервиза,човека попита за съвет и аз му казах лесен и бърз и 100% сигурен начин да си провери дали не му губи антифриз от пробив в гарнитура на главата или не дай си боже от пукнатина в главата.А пък той или ти щом нямате вяра на очите си можете да отидете във всеки сервиз където този прост факт (мехурчета въздух без значение дали е СО в радиатора)могат да ви го представят с всевъзможни графики и монитори и все ще си значи същото:а именно пробив между водното охлаждане и цилиндрите.Успех колега бързо да си оправиш колата.Глей са, като нямаш опит не се изказваш толкова остро, щото мехурчета въздух има в радиатори с пукнатина, която е незабележима... или на друго място в охладителната система, а гарнитурата на главата е бетон - вервай!Тия бабешки истории ги разправяй на някой, който не е виждал автомобил, примерно!Нищо лично, колеги, може и гарнитурата да си е била камшика, ама толкова глупости се изписаха, че само собственика на колата знае истината, която е някъде там. Редактирано 11 Декември, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sashko87 10 #21 Отговорено 20 Декември, 2011 Колега ,моят проблем е същият имам сивик д15б7 ,отскоро губи ми антифриз горе-долу като на теб ,взависимост дали я карам в градски (където загубата е повече около 300гр на 100км) или извън градски (където е значително по-малко около 100гр на 100км)условия,двигателят ми мърка направо несе чува,гори ми масло около литър на 3000хил.км,което не е малко,проверих за течове при отворен капак на двигателя и на обороти да не би дае и водна помпа ,но не е ,направих теста за мехурчета ...има ги,пропущва ми ,но по скоро аромата е на масло и парата по раката ми нее сладникава да садя 4е е антифриз,разглабях свещите забелязах че от към 1 цилиндър е по-чиста от останалите ,което ме навежда на мисълта че явно е гарнитура ,странното е че колата не прекасва и пали отраз и наистина незнам какво да правя,всичко е сварзано с разходи ,а отворя ли двигателя е редно да се смени не само гарнитурка и сигменти и гумички ,лагери ако е необходимо,некой лев за майстор и така .... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #22 Отговорено 21 Декември, 2011 (Редактирано) Е колега sebulba щом ти съдиш за моя опит,без да знаеш с какво се занимавам по броя на постовете ми в този форум,явно не мога да се меря с теб Когато ти ми покажеш това което твърдиш(че водата ще ти барбуника и ще имаш налягане в системата от пукнатина в радиатора или някъде другаде)аз с най-голямо удоволствие ще ти се извиня. Това за което говориш може да се получи наистина, при много бързо движещи се течности ,да засмучат въздух,ако има някакъв отвор примерно в аквариума ти,но е много малко вероятно при скоростите на движение на течностите в автомобилната охладителна система особено на празен ход и ще бъде в пренебрежимо малко количество все пак пукнатината трябва да е много малка за да не капе както казваш,абсурдно малко вероятно е да се случи при затворена система под налягане, но дори и така да е със сигурност не може да се сбърка с балончетата които се получават при пробив в гарнитурата(вероятно знаеш защо). Както и да е ще приемем че ти си опитния форум спецза мен вервай ! ми е без абсолютно никакво значение Редактирано 21 Декември, 2011 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #23 Отговорено 21 Декември, 2011 (Редактирано) Първо бяха мехурчета, станаха балончета, "бърбуника" водата...Нещо някъде за налягане да съм писал?В тоя аквариум бързо се движат течностите с течения..., аз нямам. На колегата с проблема от къде знаеш, че налягането в системата не е нормално?За мен дали си специалист или не е от голямо значение, сигурен бъди... , въпрос на живот и смърт. Не може да се твърди нещо с методите на баба. Редактирано 21 Декември, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #24 Отговорено 21 Декември, 2011 Оф, наистина нито се стремя да търся поле за изява нито ми се ще да си меря,,пишките",с някои тука.Щом така си го възприел ТИ СИ ПРАВИЯ КОЛЕГА!Опитах се да дам полезен съвет на човека,който да му спести разходи и време,а ти се стремиш да превърнеш темата в ,,кой е по-по-най".Нека бъде така,но аз повече не виждам смисъл да участвам! Ако колегата който поиска съвет съм го подвел(макар че не ми се вярва),и не съм се оказал прав му се извинявам! пп.А относно за рибките,ако някога си виждал как се вкарва въздух чрез помпичката за водата ще разбереш за какво говоря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #25 Отговорено 21 Декември, 2011 (Редактирано) Не, колега, аз не си меря нищо, щото знам, че е голям. Тва беше майтап, но понеже си нов и не разбираш много неща, разрови малко из тоя форум с търсачката за подобни симптоми и ще разбереш колко много колеги с такива, не са имали изгорели гарнитури на главата.Аре със здраве! П.П. Въпрос: Кво мисли толкова на предходното мнение, че го промени след 20мин. ? Редактирано 21 Декември, 2011 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове