Jump to content
world_side

Мнения Honda civic 1.6i es

Recommended Posts

Привет колеги реших да си взимам хонда ще ви помоля ако някой може да ми каже някакви впе4етления за тази http://www.cars.bg/u518579казаха ми 4е тези мотори 1.6 не били сполу4ливи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора не е основният проблем на този модел :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че колегата има предвид, че това е така наречената "англичанка" и като цяло уж са по кекави от японските, но знае ли човек.Двигателя не е Vtec, до колкото знам, че Vtec-a е 125 к.с.Хора, мнения, вкус и разбирания всякъкви.Аз лично англичанка не бих си взел, също и не Vtec Honda ;)Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата мисля че е D16Y3 и е 113 коня. Аз карам D16Y2 която е същия мотор но с Vtec и е 126 кс. Карал съм и двата модела разлика можеш да откриш само при изрязване.Ако неси с много тежък крак и не търсиш често състезателения дух на колата нямя да имаш никакви грижи.А доколкото до какво да е купето на колата всеки сам си решава. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така наречената "англичанка" и като цяло уж са по кекави от японските

Само във "фолклора" на хондаджиите :)
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрави двигатели.Няма да има и ръжда щом е от Италия вероятно,но трябва добре да се провери окачването. Зависи предишния собственик как я е карал и поддържал. Моята е от Италия пак е 1.6 само че е 116к.с. и е комби англичанка.Изпълнението е 1.6 i ls. Проблемите са основно по окачването в резултат на безмилостна експлоатация.Добре набира,но са с къси скорости и е шумна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко това, което може да откриеш със търсачката е:Запотяване на стъклата, пожълтяване на фарове, увисване на тавана, проблем със степените на парното, дръжките на вратите, уплътненията на прозорците.Това е което се сещам за тоя модел, малко повече са му недостатъците спрямо "истинските Хонди", но като цяло не е зле. Имайки предвид цена, качество, поддръжка и кеф си е добър избор. Според мен точно този двигател гори колкото 2.0 и бяга колкото 1.4 и бих те посъветвал да търсиш с друг мотор, но всичко си е мнение, вкус и гледна точка.С две думи всички искаме японец с втек, ама нали и тия другите Хонда някой трябва да ги кара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накратко това, което може да откриеш със търсачката е:Запотяване на стъклата, пожълтяване на фарове, увисване на тавана, проблем със степените на парното, дръжките на вратите, уплътненията на прозорците.Това е което се сещам за тоя модел, малко повече са му недостатъците спрямо "истинските Хонди", но като цяло не е зле. Имайки предвид цена, качество, поддръжка и кеф си е добър избор. Според мен точно този двигател гори колкото 2.0 и бяга колкото 1.4 и бих те посъветвал да търсиш с друг мотор, но всичко си е мнение, вкус и гледна точка.С две думи всички искаме японец с втек, ама нали и тия другите Хонда някой трябва да ги кара.

Мм за разхода и вървенето изобщо не съм съгласен. Карам англичанка с 1.6 115hp, в градски условия при нормално каране разхода е 9-9.5, с клима към 10.5. А покажи ми 2.0 мотор, който ше направи тоя разход на това купе. Дърпал съм се с англичанка 1.4 със цяла сменена генерация от 1.8Vti, и колектор от D16z6. Не забравяй и че 1.4 е с по-къса кутия от моята. Въпросната кола нямаше климатик и беше с 2 ел. стъкла.Мойта е абсолютен сток, само колектора ми е от D16z6, имам клима и 4 ел стъкла, което предполагам качва не малко кг. Резултата беше около кола в моя полза. Така че и за вървенето не съм съгласен. Редактирано от Kwot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мнението ми е базирано на двете Хонди, които съм имал до сега.Англииски Сивик с d15z3 vtec-e, който гореше много по-малко от въпросната, пък вървенето не е много по-слабо.Втората англииски Акорд с f20z1 не vtec, който ми гори 10/100 във Варна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И според мен тоя двигател не е много удачен. Ако се търси икономия - D15Z6, ако се търси мощност - B18C4. D16Y3 гори доста за това, което предлага като мощност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дори и с къси скорости 1,6 мотора си върви прилично, доста повече от 1,4 който идва слабичък за това купе. Почти няма разлика в горенето между 1,4 и 1,6. Двигателя 1,5 Vtec-E наистина е най-удачният вариант от гледна точна на икономия на гориво, но за съжаление много рядко се намира. Че са шумни това важи за повечето Хонди. Както описа колегата по-горе проблемите по Европейските Хонди не са фатални.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с 1.5i ls VTEC-E D15Z6 японка (мисля , че този мотор в английски вариант няма) .Имаш си икономията 5 извън града 7.5 - 8 градско , имаш си и мощноста 115 hp които след 4000 оборота ти дават всичко което може да искаш от една ХОНДА . Вярно по трудно ще си я намериш , но ако си търпелив ще се сдобиеш с една прекрасна кола !А за спортния дух , можеш да се закачаш с всичко което не е японско под 130-40 hp :)Успех с избора :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече сам горд собственик на хондата : )) първите впечетлния са доста добри найстина тавана е провиснал :д и има проблем с лuкасамо че мотора е някакав странен не е нито еди дето изредихте 116 коня е 16 клапана един вал разход 7 градцко със доста тъпо каране 1 2 3 само и то до 6 хилядо оборота доста и се кефя не сам карал до сега хонда предишна та ми кола е форд орион 1.4 моно 73 коня доста сам доволен и от него вярно за една година 4 пъти цялата предница и 16 лагера смених ноо като цяло беше добре : ))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега със здраве да си я караш.Тавана не е труден, имаше тема на колегата ganchev, ама нещо не мога да я намеря. Лесно се сваля и претапицирва или боядисва и то за малко пари.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16B2 или D16W3.Тях ги дават 116 коня .Ето ти темата за тавана .И аз съм го сменял по този начин и става.http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=25553

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто малко яснота за D16Y3FahrzeugtypBaujahr [von-bis]KWPSHubraum [ccm]Zylinder1.4 i (MA8)09/1995 - 01/199755 KW13961.4 i (MA8)09/1994 - 01/199766 KW90 PS13961.5 i Vtec-E (MA9)09/1994 - 01/199766 KW90 PS14931.6 i (MB1)09/1994 - 01/199783 Киловата113 Конски сили15901.6 i Vtec (MB1)09/1994 - 01/199793 KW126 PS1590

Редактирано от Gencho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...