FALKON 0 #1 Публикувано 5 Декември, 2011 Колеги какво трябва да се е случило че да даде такъв разход.Резервоара на е спукан Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #2 Отговорено 5 Декември, 2011 да не си качил двигател от ЗиЛ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
clinku 48 #3 Отговорено 5 Декември, 2011 Проследи горивопроводите може някъде да има теч не е задължително да е спукан резервоара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #4 Отговорено 5 Декември, 2011 Тука един маистор каза че маи е смесила бензина с маслото,как да проверя дали е така,и ако е така какво следва.МЕРСИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #5 Отговорено 5 Декември, 2011 Моя грешка не казах какъв е мотора д16у2 ако е от полза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sagimen 0 #6 Отговорено 5 Декември, 2011 Едва ли е смесила горивото с маслото след като бензиновата помпа е електрическа а не механична. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #7 Отговорено 5 Декември, 2011 Ами те моите сегменти са си заминали,маслото си върви на богато,дали може да е от там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #8 Отговорено 5 Декември, 2011 (Редактирано) Така като чета наистина ако беше примерно "Жигули" със механична помпа и да смеси бензин с масло си е нещо съвсем нормално.Но при положение, че тя ти е дето се вика в багажника няма как да стане.Маслото като го гори ще си смениш сегменти когато решиш + лагери и т.н. това е друг филм .При 20 л за 57 километра това ти идва над 35 литра на 100 км .Дали няма да се дави тая кола при този разход ?Твоя майстор мисли, че минава бензина през сегментите и отива в маслото :blink: . Я вземи наистина провери дали не си в грешка с разхода ,нивото на маслото , както и за течове Редактирано 5 Декември, 2011 от 4ushi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hacura 5 #9 Отговорено 5 Декември, 2011 Колега има и друг филм, зависи колко са ти сипали на колонката в бензиностанцията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #10 Отговорено 5 Декември, 2011 Горивото е сипано с туба няма грешка,и литрите са така и изминатите километри също Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_2011 8 #11 Отговорено 5 Декември, 2011 Колега ти за един ден ли ги мина тез 57км.Да не са те избомбили снощи?Може с твоя бензин да са направили снощните палежи в София.Шегичка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #12 Отговорено 5 Декември, 2011 А случайно да ти свети една жълта лампичка на таблото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #13 Отговорено 5 Декември, 2011 Може да карал зад тракторите които идват в София с бясната скорост от 20км/ч Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #14 Отговорено 5 Декември, 2011 високия разход може да се дължи на заминала ламбда сонда или бензинов регулатор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hienata 2 #15 Отговорено 6 Декември, 2011 колега аз имах същия проблем преди 4-5 години,изведнъж колата започна да гори 30-40 -50 на 100 как и доиде,започна се сменяване на ред ,,датчици, кабели сфещи, делко каквото се сетиш без никакво подобрениеслед като отворихме мотора и започнахме да мием буталата и те започнаха да се разпадат между сегментите,счупени и 4те,,,забележи при това колате не гореше масло,така че първата диагноза е напълно възможна Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vuc-tec 19 #16 Отговорено 6 Декември, 2011 Мисля че ламбда сондата е проблема.Аз преди имах подобен проблем и се оказа от нея.) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #17 Отговорено 6 Декември, 2011 ОК-КАК ДА РАЗБЕРА ДАЛИ Е СОНДАТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nikolay Kozloduy 6 #18 Отговорено 6 Декември, 2011 От прецакана ламбда не може да даде толкова висок разход ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #19 Отговорено 6 Декември, 2011 Колеги може ли да е от каране на студено всеки ден окло 5 км.до работа?Дали е постигнала работна температура? Има ли общо със спортния филтър?Според мен такъв разход неможе да е от горе изброените но,може и да греша,да кажат по запознатите.Ако има пикаеща дюза как да я хвана коя е?ПОЗДРАВИ дано да успеем да разгадаем мистерията че накрая ще се озове в мобилето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mx rider 31 #20 Отговорено 7 Декември, 2011 За тези 5км трябва да си я карал в критическите обороти за да даде такъв разход! Относно пикаеща дюза не съм запознат,но мисля ,че там където е повредена дюзата няма да работи правилно цилиндъра.Със спортния филтър би трябвало даже да падне разхода. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-TEAM 129 #21 Отговорено 7 Декември, 2011 Колега дори да не е загряла неможе да даде такъв разход, но ако го мислиш като вариант, сложи един картон пред радиатора да го скрие половината и ще ти загрява бързо... покарай така известно време и ще разбереш, но на 100% не е от това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Traccer 12 #22 Отговорено 7 Декември, 2011 Колега проблемати е сериозен иди в оторизиран сервиз на хонда в града в които живееш,качват е на компютър ,правят пълна диагностика и за около 30 лв спираш да гадаеш и разбираш всичко точно и ясно какво и как ти се случва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #23 Отговорено 7 Декември, 2011 М да ще посетиме ОМБРЕ, да даде човека диагноза за моята болешка.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #24 Отговорено 7 Декември, 2011 За 5 км няма как да не загрее моята след 5 мин и вече е на половина загряла ( буквално ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #25 Отговорено 7 Декември, 2011 За тези 5км трябва да си я карал в критическите обороти за да даде такъв разход! Относно пикаеща дюза не съм запознат,но мисля ,че там където е повредена дюзата няма да работи правилно цилиндъра.Със спортния филтър би трябвало даже да падне разхода. Успех!Не съм съгласен, че особенно зимата със спортния филтър ще му падне разхода.Ако пък е извел да смуче въздуха извън коша ,оттам идва още по студен въдух зимата, което при мен доведе до още 1л отгоре над нормалното(градско).Колегата с проблема да бяга по скоро при Омбре и да каже какво е станало за да не гадаем повече . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #26 Отговорено 8 Декември, 2011 За сега съм сложил старите филтърни кутии ,ще чакам по5 мин. преди да потеглям пък ако не се оправи ще се ходи на диагностика че пароците идват малко по късно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #27 Отговорено 8 Декември, 2011 Нито с филтрите нито с 50 ламбди сонди ще се оправиш. Смени си бензина. Моята кола я разкъртих от разглобяване, смяна на датчици, чистене на помпи, на инжектори, смяна на компютри, на горивни рейки и не се сещам още какво. Смених бензиностанцията и бензина в маслото ми се оправи. Иначе да ти кажа за 500 км правих смяна на масло миналата зима. Ако искаш се впускай във филма, но не ти го препоръчвам защото ще стигнеш до това което аз ти казвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #28 Отговорено 8 Декември, 2011 (Редактирано) И аз искам да кажа на колегата, да зареди от някоя по-известна бензиностанция. И аз редовно зареждах от една "петролна база" бензин защото е с 10 ст. по евтин на литър отколкото по бензиностанциите. НО преди около 2 месеца патувах Плевен-Габрово и обратно (около 200 км) и заредих 10 литра, като имах и малко бензин в резервоара и планирах да отида и да се върна без да зареждам по пътя, но на входа на Габрово лампата ми светна. От тогава не зареждам от съмнителни места и честно казано май е ми е по-евтино и много рядко виждам светеща лампа за гориво. Също така карам и астра 1.8 и там също се потвърждава, по-скъпите горива са по-икономични. Съжелявам но е така, някои хора слагат какво ли не в бензина. Ако имаш пари може все пак да смениш бутала, сегменти, лагери, гарнитури- това ще свали разхода при нормално каране. Редактирано 8 Декември, 2011 от Setfan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #29 Отговорено 8 Декември, 2011 Бензина е 96 екстра форс от Петрол,но го държах в туба за да си хвана разхода,дали има значение че е бил в туба бензина, а и малко не се затваряше но в рамките на нормалното Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #30 Отговорено 8 Декември, 2011 Колега, това което ти е в картера не е бензин, а някаква съставка която удържа температурата в горивната камера. Незнам какво и как е при теб, но ти казвам при мен как беше. Даже очаквам включване и тази година. П.С. Забравих да спомена, че покрай моя случей срещнах доста хора с идентичен порблем- "бензин" в маслото. И незнайно как се оказа, че зареждаме от една и съща бензиностанция, която по-принцип зарежда камиони с дизел. Не е някоя верига в България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimo.yzf 0 #31 Отговорено 13 Януари, 2012 В крайна сметка, FALCON, успя ли да стигнеш до разрешаване на проблема ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kikis 1 #32 Отговорено 20 Януари, 2012 Аз до колкото сам запознат от сивици не може да се точи ама знаели се то и от нарисувано прасе кожа не се яде ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FALKON 0 #33 Отговорено 22 Януари, 2012 За сега карам по малко и с по малко газ. и като че ли падна, ама пак е много с 8 л. 45кл. като се затопли ще има основен ремонт и би трябвало да се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shpeer 53 #34 Отговорено 26 Януари, 2012 Наистина не може да се точи какво ли не съм пробвал но не става даже отявлени ''професоналисти '' не са успявали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове