Jump to content
FALKON

МЕГА РАЗХОД ПОМОЩ

Recommended Posts

Колеги какво трябва да се е случило че да даде такъв разход.Резервоара на е спукан:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не си качил двигател от ЗиЛ

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проследи горивопроводите може някъде да има теч не е задължително да е спукан резервоара Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука един маистор каза че маи е смесила бензина с маслото,как да проверя дали е така,и ако е така какво следва.МЕРСИ:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка не казах какъв е мотора д16у2 ако е от полза:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли е смесила горивото с маслото след като бензиновата помпа е електрическа а не механична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами те моите сегменти са си заминали,маслото си върви на богато,дали може да е от там:blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така като чета наистина ако беше примерно "Жигули" със механична помпа и да смеси бензин с масло си е нещо съвсем нормално.Но при положение, че тя ти е дето се вика в багажника няма как да стане.Маслото като го гори ще си смениш сегменти когато решиш + лагери и т.н. това е друг филм .При 20 л за 57 километра това ти идва над 35 литра на 100 км :o .Дали няма да се дави тая кола при този разход ?Твоя майстор мисли, че минава бензина през сегментите и отива в маслото :blink: :blink: :blink:. Я вземи наистина провери дали не си в грешка с разхода ,нивото на маслото , както и за течове

Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има и друг филм, зависи колко са ти сипали на колонката в бензиностанцията! :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивото е сипано с туба няма грешка,и литрите са така и изминатите километри също

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти за един ден ли ги мина тез 57км.Да не са те избомбили снощи?Може с твоя бензин да са направили снощните палежи в София.Шегичка.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А случайно да ти свети една жълта лампичка на таблото? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да карал зад тракторите които идват в София с бясната скорост от 20км/ч :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

високия разход може да се дължи на заминала ламбда сонда или бензинов регулатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз имах същия проблем преди 4-5 години,изведнъж колата започна да гори 30-40 -50 на 100 как и доиде,започна се сменяване на ред ,,датчици, кабели сфещи, делко каквото се сетиш без никакво подобрениеслед като отворихме мотора и започнахме да мием буталата и те започнаха да се разпадат между сегментите,счупени и 4те,,,забележи при това колате не гореше масло,така че първата диагноза е напълно възможна

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че ламбда сондата е проблема.Аз преди имах подобен проблем и се оказа от нея.:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прецакана ламбда не може да даде толкова висок разход ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги може ли да е от каране на студено всеки ден окло 5 км.до работа?Дали е постигнала работна температура? Има ли общо със спортния филтър?Според мен такъв разход неможе да е от горе изброените но,може и да греша,да кажат по запознатите.Ако има пикаеща дюза как да я хвана коя е?ПОЗДРАВИ дано да успеем да разгадаем мистерията че накрая ще се озове в мобилето.:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези 5км трябва да си я карал в критическите обороти за да даде такъв разход! Относно пикаеща дюза не съм запознат,но мисля ,че там където е повредена дюзата няма да работи правилно цилиндъра.Със спортния филтър би трябвало даже да падне разхода.:rolleyes: Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега дори да не е загряла неможе да даде такъв разход, но ако го мислиш като вариант, сложи един картон пред радиатора да го скрие половината и ще ти загрява бързо... покарай така известно време и ще разбереш, но на 100% не е от това. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега проблемати е сериозен иди в оторизиран сервиз на хонда в града в които живееш,качват е на компютър ,правят пълна диагностика и за около 30 лв спираш да гадаеш и разбираш всичко точно и ясно какво и как ти се случва.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

М да ще посетиме ОМБРЕ, да даде човека диагноза за моята болешка.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ОТЗОВАЛИ СЕ:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 5 км няма как да не загрее моята след 5 мин и вече е на половина загряла ( буквално )

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези 5км трябва да си я карал в критическите обороти за да даде такъв разход! Относно пикаеща дюза не съм запознат,но мисля ,че там където е повредена дюзата няма да работи правилно цилиндъра.Със спортния филтър би трябвало даже да падне разхода.:rolleyes: Успех!

Не съм съгласен, че особенно зимата със спортния филтър ще му падне разхода.Ако пък е извел да смуче въздуха извън коша ,оттам идва още по студен въдух зимата, което при мен доведе до още 1л отгоре над нормалното(градско).Колегата с проблема да бяга по скоро при Омбре и да каже какво е станало за да не гадаем повече .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега съм сложил старите филтърни кутии ,ще чакам по5 мин. преди да потеглям пък ако не се оправи ще се ходи на диагностика че пароците идват малко по късно:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито с филтрите нито с 50 ламбди сонди ще се оправиш. Смени си бензина. Моята кола я разкъртих от разглобяване, смяна на датчици, чистене на помпи, на инжектори, смяна на компютри, на горивни рейки и не се сещам още какво. Смених бензиностанцията и бензина в маслото ми се оправи. Иначе да ти кажа за 500 км правих смяна на масло миналата зима. Ако искаш се впускай във филма, но не ти го препоръчвам защото ще стигнеш до това което аз ти казвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да кажа на колегата, да зареди от някоя по-известна бензиностанция. И аз редовно зареждах от една "петролна база" бензин защото е с 10 ст. по евтин на литър отколкото по бензиностанциите. НО преди около 2 месеца патувах Плевен-Габрово и обратно (около 200 км) и заредих 10 литра, като имах и малко бензин в резервоара и планирах да отида и да се върна без да зареждам по пътя, но на входа на Габрово лампата ми светна. От тогава не зареждам от съмнителни места и честно казано май е ми е по-евтино и много рядко виждам светеща лампа за гориво. Също така карам и астра 1.8 и там също се потвърждава, по-скъпите горива са по-икономични. Съжелявам но е така, някои хора слагат какво ли не в бензина. Ако имаш пари може все пак да смениш бутала, сегменти, лагери, гарнитури- това ще свали разхода при нормално каране.

Редактирано от Setfan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бензина е 96 екстра форс от Петрол,но го държах в туба за да си хвана разхода,дали има значение че е бил в туба бензина, а и малко не се затваряше но в рамките на нормалното:huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това което ти е в картера не е бензин, а някаква съставка която удържа температурата в горивната камера. Незнам какво и как е при теб, но ти казвам при мен как беше. Даже очаквам включване и тази година. П.С. Забравих да спомена, че покрай моя случей срещнах доста хора с идентичен порблем- "бензин" в маслото. И незнайно как се оказа, че зареждаме от една и съща бензиностанция, която по-принцип зарежда камиони с дизел. Не е някоя верига в България.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка, FALCON, успя ли да стигнеш до разрешаване на проблема ???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото сам запознат от сивици не може да се точи ама знаели се то и от нарисувано прасе кожа не се яде ама...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сега карам по малко и с по малко газ. и като че ли падна, ама пак е много с 8 л. 45кл. като се затопли ще има основен ремонт и би трябвало да се оправи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не може да се точи какво ли не съм пробвал но не става даже отявлени ''професоналисти '' не са успявали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...