Nasko Honda Concerto 3 #1 Публикувано 27 Ноември, 2011 (Редактирано) Здравейте приятели. Искам да се занимавам с автомобилизъм много съм запален , започнах да работя за да сабирам пари за кола ,но в главата ми дойде един въпрос? Подходящи ли са Хондите за планински ралита ?- и дали това че съм привърженик на Хонда ще ми изиграе лоша шега.? Насртоил съм се да си взема CRX okolo 90-91g но незнам дали ще ми върши работа за тази цел. Бих бил радостен ако по вещите в тази сфера дадат някой съвет Благодаря ви и за оделеното внимание. Редактирано 27 Ноември, 2011 от Nasko Honda Concerto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #2 Отговорено 27 Ноември, 2011 Просто колега ако не смяташ да вкараш луди пари в някоя машинка не се захващаи ;)http://www.youtube.com/watch?v=S2mNm5MCJ0Mhttp://www.youtube.com/watch?v=dWn6ZL8RfqQ&feature=related Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko Honda Concerto 3 #3 Отговорено 27 Ноември, 2011 (Редактирано) ами да си го кажа чесно несам заможен никои не ме подкрепя в това ми начинание мисля да изкарам курсът в Сливен при Павел Жеков когато сабера повечко пари ако изобщо още го има и малко по малко да влагам в колата . Редактирано 27 Ноември, 2011 от Nasko Honda Concerto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #4 Отговорено 27 Ноември, 2011 Аз ти предлагам да почнеш от началото. Не знам колко ти се отдава автомобилния спорт, ако не много - може наистина да ти трябва такъв курс. Ако мислиш, че си роден за това - почни с четене относно шофьорски техники и шофиране, увери се, че колата ти е изрядна и се тествай на писта Дракон. Има отворени дни, където срещу 40 лв можеш цял ден да караш. Няма да е зле да намериш и материали да разбереш как да си направиш бърза колата(освен, ако друг не го прави вместо теб). Упражнявай се така и след време мисли за ралитата. Опит трябва да натрупаш и да ти е конкурентноспособна колата.Аз съм в твоята позиция и съветите ги давам от личен опит, който засега не дава лоши резултати. Ако почваш от нулата, скачай на литературата първо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
batko777 86 #5 Отговорено 28 Ноември, 2011 Според мен си намери сивик 4 генерация (голо купе и почвай да го правиш малко по малко) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #6 Отговорено 28 Ноември, 2011 Ако нямаш едни минимум 10 000 не се захващай п.с. Това, че си привърженик на Хонда не може да ти изиграе лоша шега Хондите са със независимо окачване (поне тези, които гледаш). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SuN`HiGh 20 #7 Отговорено 28 Ноември, 2011 Колега захващай се смело и да имаш и да нямаш пари не спирай да преследваш мечтата си ! Аз те подкрепям с 2 ръце.Колега правилно ти е казал има доста литература попрегледай я и не се отказвай,лесно няма! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h3ll1 1 #8 Отговорено 28 Ноември, 2011 Ако нямаш пари, въобще не се захващай. Ако разчиташ на идеята "след време мога да подпиша спонсорство с някой", просто забрави. Казвам го, защото не си първия на който му е дошла подобна идея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qponeca82 12 #9 Отговорено 28 Ноември, 2011 Става за рали хондата 5 генерация 1.6 ВТИ е супер 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #10 Отговорено 28 Ноември, 2011 (Редактирано) Да пита Стефко Панчугов дали стоково ВТИ е супер за планинско,или след като наля 4 цифрена сума само в кутията колата взе да катери...... Редактирано 29 Ноември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #11 Отговорено 28 Ноември, 2011 едно турбо и ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yajo 466 #12 Отговорено 28 Ноември, 2011 Колега рекса става за планинско, той за това е роден ако не се лъжа има един рекс който кара и в БГ. на планинско и доста добре се представя. Дори е Д16А6 стоков мотор, колата е с много хубаво ока4ване и добре потдържана.Ако наистина имаш желание да се захващаш няма да сгрешиш. Поздрави и успехи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
danail_delchev 15 #13 Отговорено 28 Ноември, 2011 Здрасти колега,щом имаш мерак пробвай,но наистина е скъпо занимание,а спонсори почти няма.В Хасково има един рекс дето е рали от няколко години и вече е с двигател от Рено,защото е много по-евтин.Все пак успех ти желая.Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko Honda Concerto 3 #14 Отговорено 28 Ноември, 2011 Благодаря ви колеги ами купих си книга за японските автомобили защото искам да знам и всичко от до под капака защото мисля че това варви ръка за ръка със шофирането а чесно да ви кажа значи този курс са ми казали че е хубаво да се изкара по рано за да не науча погрешни техники много го хвалят но немисля да се отказвам само защото несам богаташче ще работя и ще вкарвам всичките си пари в тази насока. И искам да попитам защото всеки ми казва але то се почва от малък с картинг ,а аз лично мисля че карта няма нищо общо с колата не само като габарити то е една скорост газ спирачка може би градиш някаква психика незнам ,но ако си я имам тази психика невиждам какъв е проблема . Ако някои може да даде мнение 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boby70 55 #15 Отговорено 28 Ноември, 2011 И искам да попитам защото всеки ми казва але то се почва от малък с картинг ,а аз лично мисля че карта няма нищо общо с колата не само като габарити то е една скорост газ спирачка може би градиш някаква психика незнам ,но ако си я имам тази психика невиждам какъв е проблема . Ако някои може да даде мнение Състезателното каране няма нищо общо с карането по улицата,при него целта е да спазваш най-добрата състезателна траектория и картинга ти помага да изградиш усет за това. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozium 30 #16 Отговорено 28 Ноември, 2011 И искам да попитам защото всеки ми казва але то се почва от малък с картинг ,а аз лично мисля че карта няма нищо общо с колата не само като габарити то е една скорост газ спирачка може би градиш някаква психика незнам ,но ако си я имам тази психика невиждам какъв е проблема . Ако някои може да даде мнение Ако не се лъжа повечето шофери от ф1 са почнали от картинг. Явно оказва значение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #17 Отговорено 28 Ноември, 2011 Всички са започнали с картинг. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #18 Отговорено 28 Ноември, 2011 Браво на момчето.Не бива да му се убива желанието.Той сам с времето ще реши дали има смисъл да продължи напред.Все пак наистина всичко най-вече опира до финанси и то много.Като се замисля, че много хора се чудят откъде да отделят някой лев да сложат я някое марково спортно филтърче или пък нова генерацийка ,джанти, липове, спойлери и сумати други неща които няма смисъл да изброявам. И без това почти всеки в този форум е пръснал една камара с пари за т.н. ТУНИНГ. Мисълта ми е, че колегата се е ориентирал направо в дълбоките води, а именно ралито. Никога не се знае откъде ще изпълзи шампион.п.п. Давай смело колега докато си млад и нахъсан все още 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #19 Отговорено 29 Ноември, 2011 Всички са започнали с картинг, защото децата са с най-голяма адаптивна способност и така развиват усет, а автомобилът е доста по-сложен за управление, но главно законът го забранява поради здравословни причини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #20 Отговорено 29 Ноември, 2011 (Редактирано) едно турбо и ще се оправиТурбо ли??? Редактирано 29 Ноември, 2011 от RadoslavKZ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galev_90 47 #21 Отговорено 29 Ноември, 2011 (Редактирано) Както казаха колегите,спорта е изключително скъп.Само като си направиш сметка гуми няколко чифта,бензин,отделно такси кадето се плащат за да караш.Другото няма кво да се лъжем.Не вярвам и 10 хиляди да ти стигнат да направиш състезателна кола.Всичко се разглобява усилва се,ролбари,окачване,спортни седалки,истински спортни колани и куп неща.Отделно да имаш паспорт от федерацията.Дано успееш,но найстина е страшно трудно това нещо,камо ли в България.Погледни ги смешниците че освен футбол, от друго не се интересуват. Редактирано 29 Ноември, 2011 от galev_90 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko Honda Concerto 3 #22 Отговорено 29 Ноември, 2011 (Редактирано) Ами всички сте прави благодаря за подкрепата ще натискам до край. Все пак един живот живеем ,а без цел или мечта която да следваме живота си минава супер еднотипно всеки ден и все едно не сме живели . Редактирано 29 Ноември, 2011 от Nasko Honda Concerto 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galev_90 47 #23 Отговорено 29 Ноември, 2011 За жалост си прав.Живот без мечти не е живот.Но те съветвам много сериозно да се замислиш,защото да имаш полуготова кола за рали,и да не можеш да участваш защото баща ти не кара с класа последен модел,ще е доста по гадно.И горе главата сабирай кинти и успех 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #24 Отговорено 29 Ноември, 2011 Колега, ако не държиш да градиш кариера, а просто да си правиш кефа, купи си колица и си я прави лека полека...можеш да ходиш да караш на track days както много други хора от клуба 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Palko 54 #25 Отговорено 29 Ноември, 2011 Не се отказвай колега! Гони мечтата си! Аз също съм зарибен, но с малко пари и въпреки това не се отказвам и си наливам последните пари във возилото. Ходя по западнали полигони като имам време да карам (при липса на писти импровизирам). Картинг и аз не бях карал до преди 2 месеца .. нищо особено не е Поздрави и успех в начинанието ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #26 Отговорено 29 Ноември, 2011 Поздравления за желанието приятел, дано не се откажеш лесно.Моят съвет е да се насочиш първо към Тайм-атак шампионата.Има много какво да научиш там.Можеш да караш с ежедневната си кола в възможно най-безопасна обстановка .Колкото за школата на Павел Жеков или някой друг като него ,със сигурност ще ти е много полезна и ще ти спести ужасно много пари и време. А и добре си пресметни като почнеш да правиш собствена бегачка , кога ще я завършиш , и колко ще я караш .Добър вариант е да предвидиш няколко етапа в подготовката на колата си. Първо ниво - тренировъчен автомобил (ще става и за тайм-атак), след това като развиеш уменията си ще знаеш как да развиваш и колата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasko Honda Concerto 3 #27 Отговорено 30 Ноември, 2011 Ще взема всичко под внимание което ми казвате но мисля първо да изкарам курса на Павел Жеков надявам се да е 450лв както пише в сайта ,а не както един колега каза 1750лв защото иначе ще се позабавя доста и с курса и с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #28 Отговорено 1 Декември, 2011 450 лв. е курса 'Безопасно Майсторско Шофиране'', което не е курса за пилоти Успех все пак ти желая. Дано си търпелив. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Spongebob 0 #29 Отговорено 4 Декември, 2011 Ще взема всичко под внимание което ми казвате но мисля първо да изкарам курса на Павел Жеков надявам се да е 450лв както пише в сайта ,а не както един колега каза 1750лв защото иначе ще се позабавя доста и с курса и с колата. Доста по-скъп е курса от 450лв! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #30 Отговорено 4 Декември, 2011 Ще взема всичко под внимание което ми казвате но мисля първо да изкарам курса на Павел Жеков надявам се да е 450лв както пише в сайта ,а не както един колега каза 1750лв защото иначе ще се позабавя доста и с курса и с колата.При Павел Жеков ще научин МНОГО.Дори и да не започнеш да караш в шампионата ще бъдеш много по сигурен в ръцете си като си на пътя п.п. А за писти , ралита ... имай на предвид, че само хубава кутия е над 2500 евра, от там клетки, стойка на колата с хубаво окачване, много респонсен мотор и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #31 Отговорено 18 Декември, 2011 Колега разгледай тази тема. Там ще разбереш какво ти трябва за основа Ето ти и клипче http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_nHtikDTgBM&feature=player_embedded Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #32 Отговорено 16 Февруари, 2012 Колега, евала за начинанието и не се предавай. Да се върнем на карта, ако имаш как и къде тренирай редовно, особено ако карта е с повечко коне. До колкото знам в Пловдив има картинг с около 30 кс. което си е доста сериозна машина като сметнеш, че тежи не повече от 150 кг. Кефа от карта си е доста сериозен и да се научиш да го управляваш добре съвсем не е лесно. 100% съм сигурен че ще ти е от полза в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
А.Я. 2 #33 Отговорено 16 Февруари, 2012 и в крайна сметка някой знае ли колко горе долу е този курс ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icesonic 10 #34 Отговорено 17 Февруари, 2012 (Редактирано) За пилот 4 дни 1750 лева... Така пишеше преди на страницата им http://jrs.dir.bg/_wm/basic/?df=12 . Интересно защо вече няма цени.В тази тема има доста изписано по въроса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41051 ... иначе отзивите за курса са доста добри. Редактирано 17 Февруари, 2012 от icesonic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове