Jump to content
Nasko Honda Concerto

Rally с Хонда ?

Recommended Posts

Здравейте приятели. Искам да се занимавам с автомобилизъм много съм запален , започнах да работя за да сабирам пари за кола ,но в главата ми дойде един въпрос? Подходящи ли са Хондите за планински ралита ?- и дали това че съм привърженик на Хонда ще ми изиграе лоша шега.? Насртоил съм се да си взема CRX okolo 90-91g но незнам дали ще ми върши работа за тази цел. Бих бил радостен ако по вещите в тази сфера дадат някой съвет :) Благодаря ви и за оделеното внимание.

Редактирано от Nasko Honda Concerto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто колега ако не смяташ да вкараш луди пари в някоя машинка не се захващаи ;)http://www.youtube.com/watch?v=S2mNm5MCJ0Mhttp://www.youtube.com/watch?v=dWn6ZL8RfqQ&feature=related

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да си го кажа чесно несам заможен никои не ме подкрепя в това ми начинание мисля да изкарам курсът в Сливен при Павел Жеков когато сабера повечко пари ако изобщо още го има и малко по малко да влагам в колата .

Редактирано от Nasko Honda Concerto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ти предлагам да почнеш от началото. Не знам колко ти се отдава автомобилния спорт, ако не много - може наистина да ти трябва такъв курс. Ако мислиш, че си роден за това - почни с четене относно шофьорски техники и шофиране, увери се, че колата ти е изрядна и се тествай на писта Дракон. Има отворени дни, където срещу 40 лв можеш цял ден да караш. Няма да е зле да намериш и материали да разбереш как да си направиш бърза колата(освен, ако друг не го прави вместо теб). Упражнявай се така и след време мисли за ралитата. Опит трябва да натрупаш и да ти е конкурентноспособна колата.Аз съм в твоята позиция и съветите ги давам от личен опит, който засега не дава лоши резултати. Ако почваш от нулата, скачай на литературата първо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен си намери сивик 4 генерация (голо купе и почвай да го правиш малко по малко)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш едни минимум 10 000 не се захващай :(п.с. Това, че си привърженик на Хонда не може да ти изиграе лоша шега :) Хондите са със независимо окачване (поне тези, които гледаш).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега захващай се смело и да имаш и да нямаш пари не спирай да преследваш мечтата си ! Аз те подкрепям с 2 ръце.Колега правилно ти е казал има доста литература попрегледай я и не се отказвай,лесно няма!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако нямаш пари, въобще не се захващай. Ако разчиташ на идеята "след време мога да подпиша спонсорство с някой", просто забрави. Казвам го, защото не си първия на който му е дошла подобна идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става за рали хондата 5 генерация 1.6 ВТИ е супер

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да пита Стефко Панчугов дали стоково ВТИ е супер за планинско,или след като наля 4 цифрена сума само в кутията колата взе да катери......

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега рекса става за планинско, той за това е роден:) ако не се лъжа има един рекс който кара и в БГ. на планинско и доста добре се представя. Дори е Д16А6 стоков мотор, колата е с много хубаво ока4ване и добре потдържана.Ако наистина имаш желание да се захващаш няма да сгрешиш. Поздрави и успехи;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,щом имаш мерак пробвай,но наистина е скъпо занимание,а спонсори почти няма.В Хасково има един рекс дето е рали от няколко години и вече е с двигател от Рено,защото е много по-евтин.Все пак успех ти желая.Поздрави :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги ами купих си книга за японските автомобили защото искам да знам и всичко от до под капака защото мисля че това варви ръка за ръка със шофирането а чесно да ви кажа значи този курс са ми казали че е хубаво да се изкара по рано за да не науча погрешни техники много го хвалят но немисля да се отказвам само защото несам богаташче ще работя и ще вкарвам всичките си пари в тази насока. И искам да попитам защото всеки ми казва але то се почва от малък с картинг ,а аз лично мисля че карта няма нищо общо с колата не само като габарити то е една скорост газ спирачка може би градиш някаква психика незнам ,но ако си я имам тази психика невиждам какъв е проблема . Ако някои може да даде мнение :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И искам да попитам защото всеки ми казва але то се почва от малък с картинг ,а аз лично мисля че карта няма нищо общо с колата не само като габарити то е една скорост газ спирачка може би градиш някаква психика незнам ,но ако си я имам тази психика невиждам какъв е проблема . Ако някои може да даде мнение :)

Състезателното каране няма нищо общо с карането по улицата,при него целта е да спазваш най-добрата състезателна траектория и картинга ти помага да изградиш усет за това.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И искам да попитам защото всеки ми казва але то се почва от малък с картинг ,а аз лично мисля че карта няма нищо общо с колата не само като габарити то е една скорост газ спирачка може би градиш някаква психика незнам ,но ако си я имам тази психика невиждам какъв е проблема . Ако някои може да даде мнение :)

Ако не се лъжа повечето шофери от ф1 са почнали от картинг. Явно оказва значение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са започнали с картинг.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на момчето.Не бива да му се убива желанието.Той сам с времето ще реши дали има смисъл да продължи напред.Все пак наистина всичко най-вече опира до финанси и то много.Като се замисля, че много хора се чудят откъде да отделят някой лев да сложат я някое марково спортно филтърче или пък нова генерацийка ,джанти, липове, спойлери и сумати други неща които няма смисъл да изброявам. И без това почти всеки в този форум е пръснал една камара с пари за т.н. ТУНИНГ. Мисълта ми е, че колегата се е ориентирал направо в дълбоките води, а именно ралито. Никога не се знае откъде ще изпълзи шампион.п.п. Давай смело колега докато си млад и нахъсан все още :cool:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са започнали с картинг, защото децата са с най-голяма адаптивна способност и така развиват усет, а автомобилът е доста по-сложен за управление, но главно законът го забранява поради здравословни причини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

едно турбо и ще се оправи

Турбо ли??? :dry: Редактирано от RadoslavKZ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха колегите,спорта е изключително скъп.Само като си направиш сметка гуми няколко чифта,бензин,отделно такси кадето се плащат за да караш.Другото няма кво да се лъжем.Не вярвам и 10 хиляди да ти стигнат да направиш състезателна кола.Всичко се разглобява усилва се,ролбари,окачване,спортни седалки,истински спортни колани и куп неща.Отделно да имаш паспорт от федерацията.Дано успееш,но найстина е страшно трудно това нещо,камо ли в България.Погледни ги смешниците че освен футбол, от друго не се интересуват.

Редактирано от galev_90
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами всички сте прави благодаря за подкрепата ще натискам до край. Все пак един живот живеем ,а без цел или мечта която да следваме живота си минава супер еднотипно всеки ден и все едно не сме живели .

Редактирано от Nasko Honda Concerto
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост си прав.Живот без мечти не е живот.Но те съветвам много сериозно да се замислиш,защото да имаш полуготова кола за рали,и да не можеш да участваш защото баща ти не кара с класа последен модел,ще е доста по гадно.И горе главата сабирай кинти и успех :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако не държиш да градиш кариера, а просто да си правиш кефа, купи си колица и си я прави лека полека...можеш да ходиш да караш на track days както много други хора от клуба :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се отказвай колега! Гони мечтата си! Аз също съм зарибен, но с малко пари и въпреки това не се отказвам и си наливам последните пари във возилото. Ходя по западнали полигони като имам време да карам (при липса на писти импровизирам). Картинг и аз не бях карал до преди 2 месеца .. нищо особено не е :) Поздрави и успех в начинанието !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поздравления за желанието приятел, дано не се откажеш лесно.Моят съвет е да се насочиш първо към Тайм-атак шампионата.Има много какво да научиш там.Можеш да караш с ежедневната си кола в възможно най-безопасна обстановка .Колкото за школата на Павел Жеков или някой друг като него ,със сигурност ще ти е много полезна и ще ти спести ужасно много пари и време. А и добре си пресметни като почнеш да правиш собствена бегачка , кога ще я завършиш , и колко ще я караш .Добър вариант е да предвидиш няколко етапа в подготовката на колата си. Първо ниво - тренировъчен автомобил (ще става и за тайм-атак), след това като развиеш уменията си ще знаеш как да развиваш и колата.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема всичко под внимание което ми казвате но мисля първо да изкарам курса на Павел Жеков надявам се да е 450лв както пише в сайта ,а не както един колега каза 1750лв защото иначе ще се позабавя доста и с курса и с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

450 лв. е курса 'Безопасно Майсторско Шофиране'', което не е курса за пилоти :) Успех все пак ти желая. Дано си търпелив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема всичко под внимание което ми казвате но мисля първо да изкарам курса на Павел Жеков надявам се да е 450лв както пише в сайта ,а не както един колега каза 1750лв защото иначе ще се позабавя доста и с курса и с колата.

Доста по-скъп е курса от 450лв!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще взема всичко под внимание което ми казвате но мисля първо да изкарам курса на Павел Жеков надявам се да е 450лв както пише в сайта ,а не както един колега каза 1750лв защото иначе ще се позабавя доста и с курса и с колата.

При Павел Жеков ще научин МНОГО.Дори и да не започнеш да караш в шампионата ще бъдеш много по сигурен в ръцете си като си на пътя :)п.п. А за писти , ралита ... имай на предвид, че само хубава кутия е над 2500 евра, от там клетки, стойка на колата с хубаво окачване, много респонсен мотор и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега разгледай тази тема. Там ще разбереш какво ти трябва за основа ;) Ето ти и клипче http-~~-//www.youtube.com/watch?v=_nHtikDTgBM&feature=player_embedded

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, евала за начинанието и не се предавай. Да се върнем на карта, ако имаш как и къде тренирай редовно, особено ако карта е с повечко коне. До колкото знам в Пловдив има картинг с около 30 кс. което си е доста сериозна машина като сметнеш, че тежи не повече от 150 кг. Кефа от карта си е доста сериозен и да се научиш да го управляваш добре съвсем не е лесно. 100% съм сигурен че ще ти е от полза в бъдеще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и в крайна сметка някой знае ли колко горе долу е този курс ? Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За пилот 4 дни 1750 лева... Така пишеше преди на страницата им http://jrs.dir.bg/_wm/basic/?df=12 . Интересно защо вече няма цени.В тази тема има доста изписано по въроса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=41051 ... иначе отзивите за курса са доста добри.

Редактирано от icesonic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...