HellBull 44 #41 Отговорено 28 Януари, 2012 колеги понеже нямам опит със афтермаркет съединители и маховици, искам да попитам като се сложи керамичен съединител какво се случва с колата, педала на съединителя по трудно ли се натиска?http://www.nolimit-bg.com/product.php?id_product=341 този съединител керамичен ли е или не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #42 Отговорено 28 Януари, 2012 (Редактирано) получава се придрусване при тръгване и педала е доста твърд а за съединитела мисля че е сток Редактирано 28 Януари, 2012 от gendov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #43 Отговорено 28 Януари, 2012 (Редактирано) НЕ Е КЕрамичен -НИВО 1 е съединителя и е с около 15-20% по твърд от фабричния и държи на повече бои от него. Редактирано 28 Януари, 2012 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #44 Отговорено 28 Януари, 2012 цък - за по любознателните какво е значението при олекотяване на маховика 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
РадославКз 422 #45 Отговорено 28 Януари, 2012 Тая информация на първо четене,изглежда интересна,но за повечето колеги неразбираема...Ако може някой да я преведе,че и на мен не ми се изясняват някои термини!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord_82 2 #46 Отговорено 28 Януари, 2012 Маховика си е чисто и просто акумулатор на енергия.Ако намалиш теглото му, ще намалиш и количеството енергия, което той събира между работните тактове на отделните цилиндри. Колата става по пъргава и ускорява малко по-бързо.Малко. Но може да усетиш разлика при изкачването на баири, зависи колко си го олекотил. А ако прекалиш могат да се случат и неприятни неща: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #47 Отговорено 28 Януари, 2012 Айде за феновете на леките маховичета:http://vbox7.com/play:b9c5aa58 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #48 Отговорено 29 Януари, 2012 С алуминиевото махУвИчИ добре лИ И ??? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #49 Отговорено 29 Януари, 2012 маховик не се чупи! Освен ако не олекотяван в часта на болтовете тия клипове дето ги гледате ... са от отвиване на болтове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civic.4g 3 #50 Отговорено 3 Февруари, 2012 Здравейте колеги , имам маховик най лекия от Д серия 7кг и некви грамове, идеята ми е дали мога да го дам на стругар(кадърен) да отнеме още килце да кажем(и не говорим за разпробиваме в никакъв случай) или да не се вкарвам в филми да го слагам така?Четох разни стари теми но мненията са доста спорни като цяло за олекотен маховик. И моят е олекотен с около 1.4-5кг нямам ядове! Дялкаи мъжката колега! )) И тези изказвания от сорта на (В баир няма да варви) не е вярно в баира си варви по същия начин а в равното се развърта мн по бързо,но не очакваи чудеса! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
МОШ 1633 #51 Отговорено 8 Септември, 2014 Аз съм с афтър..... керамика с лек маховик 3.7кг. такаааа,много по мек от стоковия ми,по-нервна е,нема баири и тем подобни.....старта е в пъти по-добър......... заслужава си 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
danchovek 34 #52 Отговорено 15 Септември, 2014 Да знаете - от личен опит разбрах, че стоковият маховик на B18C4 тежи 7,750 кг, а стоковият маховик от integra dc2 (мисля, че се води B18C6) тежи 6,950 кг. В нета инфото е, че на B18C4 тежи 18-19 паунда (8-9 кила), а на B18C6 бил 15-16 паунда но това се говори без да са мерени. Моят си беше сток и го премерих - 7,750 кг. Изпадна ми сравнително изгодно маховик от интегра dc2 и като го премерих излезе 6,950 кг. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #53 Отговорено 24 Май, 2016 (Редактирано) Почти съм сигурен, че имаше тема за маховници(маховици или както му казвате) за Д серия двигатели. Бях чел в тая тема че маховник от Д14А4 е 9 кила и че икономиците предимно са с леките 7 кила маховници а останалите Д серии са с по 9 кила маховници. Преди малко премерих моя маховник, за който не мога да гарантирам че е оригинален, но беше монтиран на Д14А4 двигател със стандартната си за него кутия. 7.3 кг тежи маховника на този двигател, ако съответно това е бил оригиналния маховник. Редактирано 24 Май, 2016 от ACID BURN Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове