muki 2 #1 Публикувано 24 Ноември, 2011 (Редактирано) Здр колеги искам да попитам по запознатите колеги с няколко въпроса относно моя проблем.Колеги трябват ми бутала и биели за д16з6 ковани.Интересува ме на коя марка да поръчам и от каде.Става на въпрос че д16-та е с турбо Гарет т3/т4 няква хибридна (несъм запознат много) колата се караше на 1.2бара и около 300к.с.Та стана проблем малко с буталата и биелите, моите са ковани(на биелата има картинка на орел но марката немога да я прочета)знам че сичко е поръчвано от usa. Дали да търся същите? Дали са читави?Разбира се ако някои може да ме насочи и да ми поясни към какво да се ориентирам,ще съм много благодарен. Редактирано 24 Ноември, 2011 от muki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 24 Ноември, 2011 Орела е на марката Eagle и има добри предложения за около 300$. Зависи какъв ти е бюджета разбира се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #3 Отговорено 24 Ноември, 2011 300$ само буталата обаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
muki 2 #4 Отговорено 24 Ноември, 2011 Колега бюджета не е кои знае колко,но в името на даване на газ се налага. въпроса е дали да поръчам същите или да се насоча към др марка.Въпреки че тези се оказаха много издръжливи.300$ на бутало или 4те без биелите или... с тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #5 Отговорено 24 Ноември, 2011 Погледни в и-бей, там под 750$ с доставка няма да намериш за комплект от бутала и биели на Eagle.Малко ме озадъчава как си скапал части от такъв калибър, но 800$ би трябвало да те оправят. Доколкото знам Eagle супер известен производител, а в комплект с бутала на Weisco би трябвало да е безсмъртна конфигурация. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
muki 2 #6 Отговорено 24 Ноември, 2011 Мда и аз се чудя по буталата има грозни черти а биелите са смени цвета си от нагрева.А лагерите на 2ри и 4ти цилиндар се бяха застъпили.Колеги сега да поръчам буталата трябва да премеря диаметъра на цилиндрите и да поръчам с една десета по голям диаметър бутала,и след това да се шлаиват малко цилиндрите за да пасне както трябва.Или в и-бей като търся бутала за този мотор те са си с точен ръзмер.Извинявам се за тъпите въпроси,просто си нямам и представа.А стигнах до извода че тези бутала дето са били вътре са били една десета по малки,и се чуваше някакво леко чукане.След свалянето на мотора видяхме каде са се блъска ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
muki 2 #7 Отговорено 24 Ноември, 2011 http://realstreetperformance.com/store/cp-pistons-eagle-rods-combo-honda-d16-119.html това са същите които бяха на моя мотор.Четох че заради кованите бутала мотора като е студен тракал,докато стигне работната Т. Това дали трябва да е така,и ако е така моя тракаше по съштия начин,само дето продълйаваше и след като е загрял(беше като трактор) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #8 Отговорено 24 Ноември, 2011 Е защо точно СР вярно че са хубави ама са и скъпи ... Нали витарите държали на около 300кс... А биелите... Eagle биели са най-евтиния вариант който аз съм срещал... и те издържали на около 300 кс. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #9 Отговорено 24 Ноември, 2011 (Редактирано) Витарите не са ковани .... гледах преди малко в ебей оферта висеко-та с ийгъли за 300 долари нови пича бил на зор и нямял ко да ги прай Редактирано 24 Ноември, 2011 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
muki 2 #10 Отговорено 24 Ноември, 2011 До тук разбрах че Eagle биели +Weisco бутала ще е наи добре.Исках някои колега с д16ка турбо да каже с какви бутала и биели е и да сподели мнение.Щото то ще е 300+- несе знае колко точно по малко повече не е ясна схемата,нямах време да я замеря.Остава и въпроса дали буталата като се поръчват за този мотор,са стъндартни(като диаметър) или както питах трябва да се поръчат една десета по голями и да се пилнат цилиндрите,да няма тракане сичко да пасне точно.Но и четох че с кованите бутала тракането си е нормално като е студена,и си има някви норми в които е позволено да си тракат.:crazy: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
muki 2 #11 Отговорено 24 Ноември, 2011 (Редактирано) Витарите не са ковани .... гледах преди малко в ебей оферта висеко-та с ийгъли за 300 долари нови пича бил на зор и нямял ко да ги прайКолега това да разбирам че са ковани,а ще даржът ли щото неми се прави същата процедура след месец два.Те 2 от моите биели са здрави нямат нагар нищо но искам като го правя сичко да е ново.Искам да помоля и някои колега ако мо се занимава,имам една б16ка 5г.хеч. на части или това което е останало от нея.Ако може да мо пратя снимки да ги качи ако може(това не е моя профил принципно ) Мисалта ми е такава че на които мо трябват някви неща като пласмаси огледала прагове и някви др. неща се подаряват щото трябва да я карам към надин.Извинявам се знам че тук не е мястото. Редактирано 24 Ноември, 2011 от muki Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
respawn 26 #12 Отговорено 25 Ноември, 2011 Преди два дена ,гледах една тема в която ставаше въпрос за витарски бутала и са изкарали с тях 635 коня на гумите, но едва ли е с бензин.С 300 коня едва ли ще има проблем ,ако е настроена както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gendov 31 #13 Отговорено 26 Ноември, 2011 Извинявам се за страничния въпрос,но можеш ли да споделиш с какъв съединител си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
muki 2 #14 Отговорено 26 Ноември, 2011 Някъв керамичен но забравих колега марката.(син някъв утре ще споделя марката) Вар.1 http://realstreetper...da-d16-119.html Вар.2 http://realstreetper...da-d16-118.html Чудя се кои вариянт е по потходящ, аз съм се спрял за сега на 2рия.Ако може малко информация от някои по запознат колега ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #15 Отговорено 27 Ноември, 2011 Според мен е въпрос на вкус . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #16 Отговорено 27 Ноември, 2011 (Редактирано) Имам налични бутала CP, Wiseco, Je, Wossner и биели Eagle, Carillo и още 2 варианта Също така кометик гарнитури, ацл лагери, арп шпилки Т.е. всичко, което ти е нужно а, да и една скромна Т3/Т4 на EMUSA с капцитет 380к.с. Цените са по-добри от тия в интернет и си ги получаваш по куриер у вас , което е най удобното в случая Поздрави, Ачо No Limit Performance - ОРИГИНАЛНИ ТУНИНГ ЧАСТИ - нови и втора употреба! Web: www.NoLimit-Bg.com Skype: NoLimit-Bg 088888 76 75 0894 538 770 Редактирано 27 Ноември, 2011 от No Limit Performance Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове