Jump to content
muki

Д16з6 бутала и биели

Recommended Posts

Здр колеги искам да попитам по запознатите колеги с няколко въпроса относно моя проблем.Колеги трябват ми бутала и биели за д16з6 ковани.Интересува ме на коя марка да поръчам и от каде.Става на въпрос че д16-та е с турбо Гарет т3/т4 няква хибридна (несъм запознат много) колата се караше на 1.2бара и около 300к.с.Та стана проблем малко с буталата и биелите, моите са ковани(на биелата има картинка на орел но марката немога да я прочета)знам че сичко е поръчвано от usa. Дали да търся същите? Дали са читави?Разбира се ако някои може да ме насочи и да ми поясни към какво да се ориентирам,ще съм много благодарен.:ph34r:

Редактирано от muki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Орела е на марката Eagle и има добри предложения за около 300$. Зависи какъв ти е бюджета разбира се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бюджета не е кои знае колко,но в името на даване на газ се налага.:lol: въпроса е дали да поръчам същите или да се насоча към др марка.Въпреки че тези се оказаха много издръжливи:lol:.300$ на бутало или 4те без биелите или... с тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни в и-бей, там под 750$ с доставка няма да намериш за комплект от бутала и биели на Eagle.Малко ме озадъчава как си скапал части от такъв калибър, но 800$ би трябвало да те оправят. Доколкото знам Eagle супер известен производител, а в комплект с бутала на Weisco би трябвало да е безсмъртна конфигурация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз се чудя:lol: по буталата има грозни черти а биелите са смени цвета си от нагрева.А лагерите на 2ри и 4ти цилиндар се бяха застъпили.Колеги сега да поръчам буталата трябва да премеря диаметъра на цилиндрите и да поръчам с една десета по голям диаметър бутала,и след това да се шлаиват малко цилиндрите за да пасне както трябва.Или в и-бей като търся бутала за този мотор те са си с точен ръзмер.Извинявам се за тъпите въпроси,просто си нямам и представа.А стигнах до извода че тези бутала дето са били вътре са били една десета по малки,и се чуваше някакво леко чукане.След свалянето на мотора видяхме каде са се блъска ли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://realstreetperformance.com/store/cp-pistons-eagle-rods-combo-honda-d16-119.html това са същите които бяха на моя мотор.Четох че заради кованите бутала мотора като е студен тракал,докато стигне работната Т. Това дали трябва да е така,и ако е така моя тракаше по съштия начин,само дето продълйаваше и след като е загрял(беше като трактор:lol:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е защо точно СР вярно че са хубави ама са и скъпи ... Нали витарите държали на около 300кс... А биелите... Eagle биели са най-евтиния вариант който аз съм срещал... и те издържали на около 300 кс.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витарите не са ковани .... гледах преди малко в ебей оферта висеко-та с ийгъли за 300 долари нови пича бил на зор и нямял ко да ги прай

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук разбрах че Eagle биели +Weisco бутала ще е наи добре.Исках някои колега с д16ка турбо да каже с какви бутала и биели е и да сподели мнение.Щото то ще е 300+- несе знае колко точно по малко повече не е ясна схемата,нямах време да я замеря.Остава и въпроса дали буталата като се поръчват за този мотор,са стъндартни(като диаметър) или както питах трябва да се поръчат една десета по голями и да се пилнат цилиндрите,да няма тракане сичко да пасне точно.Но и четох че с кованите бутала тракането си е нормално като е студена,и си има някви норми в които е позволено да си тракат.:crazy::crazy::dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Витарите не са ковани .... гледах преди малко в ебей оферта висеко-та с ийгъли за 300 долари нови пича бил на зор и нямял ко да ги прай

Колега това да разбирам че са ковани,а ще даржът ли щото неми се прави същата процедура след месец два.Те 2 от моите биели са здрави нямат нагар нищо но искам като го правя сичко да е ново.Искам да помоля и някои колега ако мо се занимава,имам една б16ка 5г.хеч. на части или това което е останало от нея.Ако може да мо пратя снимки да ги качи ако може(това не е моя профил принципно ) Мисалта ми е такава че на които мо трябват някви неща като пласмаси огледала прагове и някви др. неща се подаряват щото трябва да я карам към надин.Извинявам се знам че тук не е мястото. Редактирано от muki

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два дена ,гледах една тема в която ставаше въпрос за витарски бутала и са изкарали с тях 635 коня на гумите, но едва ли е с бензин.С 300 коня едва ли ще има проблем ,ако е настроена както трябва. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за страничния въпрос,но можеш ли да споделиш с какъв съединител си.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъв керамичен но забравих колега марката.(син някъв утре ще споделя марката) Вар.1

http://realstreetper...da-d16-119.html

Вар.2

http://realstreetper...da-d16-118.html Чудя се кои вариянт е по потходящ, аз съм се спрял за сега на 2рия.Ако може малко информация от някои по запознат колега ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е въпрос на вкус :rolleyes: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам налични бутала CP, Wiseco, Je, Wossner и биели Eagle, Carillo и още 2 варианта :)

 

Също така кометик гарнитури, ацл лагери, арп шпилки :)

 

Т.е. всичко, което ти е нужно :)

 

а, да и една скромна Т3/Т4 на EMUSA с капцитет 380к.с. :)

 

Цените са по-добри от тия в интернет и си ги получаваш по куриер у вас , което е най удобното в случая ;)

 

Публикувано изображение

 

 

Поздрави,

Ачо

 

 

 

No Limit Performance - ОРИГИНАЛНИ ТУНИНГ ЧАСТИ - нови и втора употреба!

Web: www.NoLimit-Bg.com

Skype: NoLimit-Bg

088888 76 75

0894 538 770

Редактирано от No Limit Performance

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...