hondaracer 11 #1 Публикувано 21 Ноември, 2011 Колеги много моля за помощ. Колата от 2 седмици вече ми прекъсва при потеглянето, по легнали полицаи като минавам бавно на втора и след това настъпя да се изтегля, абе като цяло от празен ход до към 2000rpm. Прекъсването ми изглежда като да няма хубава искра от свещите,но те са нови. Свалих дистрибуторната капачка вътре беше голям ужас: палеца, дистрибуторната капачка и кабелите на свещите са заводските т.е. на 19 години. Имам съмнение,че е от тях проблема, почистих малко нагара по тях с шкурка, но колата се оправи за 2-3 дни и сега прави същия проблем. Все пак моля за мнения по въпроса и възможно ли е проблемът да идва от нещо друго, понеже наскоро смених стъпковото моторче играх си с Fast Idle Valve,Map сензора, уж я настроих перфектно. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #2 Отговорено 21 Ноември, 2011 Ако дистрибуторната капачка и кабелите на свещите са ти оригиналните, най-вероятно са за смяна (особено щом казваш, че целите са нагорели).Обикновено по капачката на делкото се образуват пукнатини (понякога невидими), които доста влошават положението. Кабелите ако хвърлят искри също. Не е изключено обаче и IACV-то да е за чистене.Да си обслужвал колата скоро? Ако да - възможно ли е да не ти е зацепен правилно ремъка? Малко вероятно, но също е някаква насока.Ако ти прави проблеми сами в ниските, най-вероятно е нещо по IACV/Map сензор или нещо от сорта... ама знае ли човек. Може да си бутнал предварението като си се заиграл с чистенето на дистрибутора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #3 Отговорено 21 Ноември, 2011 Ми не съм размествал предварението, пък и проблема си го има още преди да отворя дистрибуторната капачка.. Мисля да си пробвам късмета с гореспоменатите, но тази седмица малко ме удари кризата, та ще изчакам до другата. Междувременно мисля да отворя наново цялото дроселно тяло, случайно нещо ако съм направил не както трябва да видим какво ще каже.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #4 Отговорено 21 Ноември, 2011 Огледай, ако си разглобявал повече да не си измъкнал някой вакуумен маркуч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #5 Отговорено 22 Ноември, 2011 при мен със същите симптоми, смяната на кабели, свещи и делко даде подобрение за ден-два, накрая отидох при Омбре и ... след два часа ми показа старата бобина - издута и сдухана. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #6 Отговорено 22 Ноември, 2011 Същите симптоми на CRV-то, при плавно подаване на газ - няма проблем, рязко подаване - започва да прекъсва, и ако не върна газта гасне.Изгоряла бобина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #7 Отговорено 22 Ноември, 2011 Значи да търся проблема при бобината.. Ми то като се е тръгнало, ще взема всичко да сменя и поне да знам, че няма да имам проблеми близките години. Някой ще може ли да ми каже ориентировъчно, колко пари трябва да си приготвя за всичко? Да знам приблизителни цени, дали да поръчвам наведнъж или да не се изхвърлям много с покупките, да ги взимам едно по едно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове