Jump to content
Forb1dd3n

Дигане на Коне!

Recommended Posts

Здравейте колеги исках да питам казаха ми че ставало да се дигнат конете на колата след като сам сменил главата само а имено вапроса ми е каква глава трябва да сложа на моята 5-та генерация хонда 1.3 75цц 94г и дали въобще става и колко коня ще ми качи да знам дали си стува :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Конете се вдигат с едни платформи за животни :D :D :D :D :D А сега сериозно на 1.3 понеже си с карбове филма е прекалено голям... трябва да направиш колата инжекцион и евентуално Vtec за да я позасилиш, но за целта ще ти трябва нова инсталация, оборудван всмукател, глава (ако ще я правиш Vtec),делко, ново ECU (компютър), резервоар понеже за карборатурите е различен от тези на инжекциона.... Абе нерентабилен филм що става дума за 1.3 мотор. Има колеги във форума, които са го правили нека споделят и те мнение :)

Редактирано от Sako

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За жалост конете направо са им изрязани краката ,специално на тоя двигател. :huh:По скоро мисли за друг, едновалови в-теци има за по 700-800лв.Или тоя да го измъчваш с разни сгъстявания , изпускатели и прочие ама ...просто е безсмислено както каза и Сако :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От към рентабилност на проект са много прави колегите.Доста солено ще ти излезе да го подобриш за да се мериш с по големи батковци.Май Д13-ките са на мода за тунинговане понеже напоследък имаше поне две три такива запитвания за тунинг.Честно казано ако наистина си фен и имаш пари тогава действай , но ако имаш заделени 1000 лева си сложи един малък в-тек.Може и малко повече да ти дойдат, но пък ще стане по бързо, ще имаш сигурен положителен резултат и освен това един резервен мотор(Д13) в мазето или гаража :lol: .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То пък понеже 1к ще му стигне за мотора и све за инжекциона :D Аз лично, ако засменявам мотор без основен ремонт няма да си сложа на колата.А това с инжекциона е много пари за нищо!!! Инжекцията и карба като поведение нямат нищо общо. Самото усещане на дуал карба не може да се смени за нищо. Малко по-шумна и харчи 0,5л/100 повече, но ако искам кола, която е тиха и не харчи ще си купя нещо немско или френско. :D Колега,Ако имаш питане питай смело. Ползвам механици, но знам кое и как :cool:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как се почва и до къде ще стигнеш, ако имаш достатачно ентусиазъм:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44368

Редактирано от spas21

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...