Forb1dd3n 0 #1 Публикувано 18 Ноември, 2011 Здравейте колеги исках да питам казаха ми че ставало да се дигнат конете на колата след като сам сменил главата само а имено вапроса ми е каква глава трябва да сложа на моята 5-та генерация хонда 1.3 75цц 94г и дали въобще става и колко коня ще ми качи да знам дали си стува )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM.BG 754 #2 Отговорено 18 Ноември, 2011 (Редактирано) Конете се вдигат с едни платформи за животни :D :D А сега сериозно на 1.3 понеже си с карбове филма е прекалено голям... трябва да направиш колата инжекцион и евентуално Vtec за да я позасилиш, но за целта ще ти трябва нова инсталация, оборудван всмукател, глава (ако ще я правиш Vtec),делко, ново ECU (компютър), резервоар понеже за карборатурите е различен от тези на инжекциона.... Абе нерентабилен филм що става дума за 1.3 мотор. Има колеги във форума, които са го правили нека споделят и те мнение Редактирано 18 Ноември, 2011 от Sako Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #3 Отговорено 18 Ноември, 2011 За жалост конете направо са им изрязани краката ,специално на тоя двигател. По скоро мисли за друг, едновалови в-теци има за по 700-800лв.Или тоя да го измъчваш с разни сгъстявания , изпускатели и прочие ама ...просто е безсмислено както каза и Сако Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #4 Отговорено 18 Ноември, 2011 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66739Тази тема може да ти помогне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
4ushi 54 #5 Отговорено 18 Ноември, 2011 От към рентабилност на проект са много прави колегите.Доста солено ще ти излезе да го подобриш за да се мериш с по големи батковци.Май Д13-ките са на мода за тунинговане понеже напоследък имаше поне две три такива запитвания за тунинг.Честно казано ако наистина си фен и имаш пари тогава действай , но ако имаш заделени 1000 лева си сложи един малък в-тек.Може и малко повече да ти дойдат, но пък ще стане по бързо, ще имаш сигурен положителен резултат и освен това един резервен мотор(Д13) в мазето или гаража . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 18 Ноември, 2011 То пък понеже 1к ще му стигне за мотора и све за инжекциона Аз лично, ако засменявам мотор без основен ремонт няма да си сложа на колата.А това с инжекциона е много пари за нищо!!! Инжекцията и карба като поведение нямат нищо общо. Самото усещане на дуал карба не може да се смени за нищо. Малко по-шумна и харчи 0,5л/100 повече, но ако искам кола, която е тиха и не харчи ще си купя нещо немско или френско. Колега,Ако имаш питане питай смело. Ползвам механици, но знам кое и как 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spas21 48 #7 Отговорено 18 Ноември, 2011 (Редактирано) Ето как се почва и до къде ще стигнеш, ако имаш достатачно ентусиазъм:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44368 Редактирано 18 Ноември, 2011 от spas21 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #8 Отговорено 19 Ноември, 2011 (Редактирано) Виж и това: Bike Carbs On A Stock Dx Engine Редактирано 19 Ноември, 2011 от martins 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове