Jump to content
CDP

За смяна ли е бобината ?

Recommended Posts

Мотора ми е Д15 Б2 Карам с газова но напоследък колата придърпва в ниските обороти до 3000 и не ускорява добре особено ако е на по горна предавка 4,5-та .Газовото не е пипано освен това че му бях сменил скоро филтърчето на клапана.Понякога придърпването е такова че цялата кола се тресе ха да спре,без значение студена или топла.Това ли са признаците на заминаваща се бобина ? Поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си с обикновена газова първо си провери нивото на водата!В повечето случаи на изпарителя не му достига водата и започва да замръзва.После може да погледнеш мембраните на самия изпарител и чак след това да търсиш по токовете проблема: ( кабели,свещи,делко и т.н.).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си видиш нивото на охладителната течност и свещите да не са черни ако го прави и на двете горива тогава се търси проблема в бобина/комутатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,охладителната течност е ок както и свещите са с нормален цвят за 20000км марка НЖК . Кабелите са на 6000 км Незнам къде се крие проблема... признаците са за стъпковото моторче ЕАCV имам 3 броя от тях и със всичките проблема е един и същ- нямам автоматичен смукач ,супер нестабилни обороти и прекъсване до 3500 оборота , огромен разход на гориво около 15-16 газ градско ,тъй като и давам газ я тя прекъсва и не набира , иначе след 4000 оборота е добре.Нарочно откачих клемата на стъпковото моторче , тогава естетвено ми светна чека но колата почна да работи като часовник ,смисъл абсолютно равномерни обороти , но пак с леко придърпване в движение до 3500.Възможно ли е ЕКУ-то да се е прецакало смисъл да не подава подходящ сигнал на стъпковото моторче ? Защото тези моторчета ги чистих няколко пъти с ВД 40, а едното го взех от човек от форума а то е работело при него... друга идея не ми идва засега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги ,охладителната течност е ок както и свещите са с нормален цвят за 20000км марка НЖК . Кабелите са на 6000 км Незнам къде се крие проблема... признаците са за стъпковото моторче ЕАCV имам 3 броя от тях и със всичките проблема е един и същ- нямам автоматичен смукач ,супер нестабилни обороти и прекъсване до 3500 оборота , огромен разход на гориво около 15-16 газ градско ,тъй като и давам газ я тя прекъсва и не набира , иначе след 4000 оборота е добре.Нарочно откачих клемата на стъпковото моторче , тогава естетвено ми светна чека но колата почна да работи като часовник ,смисъл абсолютно равномерни обороти , но пак с леко придърпване в движение до 3500.Възможно ли е ЕКУ-то да се е прецакало смисъл да не подава подходящ сигнал на стъпковото моторче ? Защото тези моторчета ги чистих няколко пъти с ВД 40, а едното го взех от човек от форума а то е работело при него... друга идея не ми идва засега :)

Доколкото знам поне на този двигател няма стъпково моторче Редактирано от besniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да така е ,но някои хора така го знаят въпросното EACV ,то е по скоро клапан :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензин е като задръстена от доста отдавна (може и да е от стар бензин) и не може да се кара , не мога да преценя дали го прави , от 1 година е само на газ .Въпроса е че доскоро колата вървеше идеално и изведнъж нещо и се случи......

Редактирано от CDP

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Върти ми се идеята да извадя компютъра и да му презапоя споиките .... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам същия проблем и според мен са свещите.20000 за това измислено НЖК са си доста.Аз ще сменя моите пък ще видим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес сложих нови свещи Като им намалих разстоянието от 1.1 на 0.8 и воала.Колата запя и си я карам на 1200 оборота без никви ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами мерси колега ще направя и аз тази манипулация и ще пиша пак :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес сложих нови свещи Като им намалих разстоянието от 1.1 на 0.8 и воала.Колата запя и си я карам на 1200 оборота без никви ядове.

Заставам 100% зад думите си..........ГЛУПОСТИЗа да работи добре Хонда на газ ,трябва да работи Безупречно на бензин.Когато постигнеш подобен резултат,тогава давай мнение.С "причукване"на електрода на свещите единственото нещо,което можеш да постигнеш е да я направиш Жигули.Стига сте се гаврили с колите си!!! Редактирано от Ombre

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес сложих нови свещи Като им намалих разстоянието от 1.1 на 0.8 и воала.Колата запя и си я карам на 1200 оборота без никви ядове.

Заставам 100% зад думите си..........ГЛУПОСТИЗа да работи добре Хонда на газ ,трябва да работи Безупречно на бензин.Когато постигнеш подобен резултат,тогава давай мнение.С "причукване"на електрода на свещите единственото нещо,което можеш да постигнеш е да я направиш Жигули.Стига сте се гаврили с колите си!!!
Ха ха ха. Много е прав Омбрето.Сори, ама не издържах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...