Jump to content
Honda user

Какви са тези неща (клапани):

Recommended Posts

Здравейте колеги,Интересува ме как се казват въпросните "джаджи" (клапани) на по-долните снимки и за какво служат ?Първият е хванат за купето под чистачките (ограден е на снимката) - свързан е с конектор с 2 жици - черна и червена. В него влиза вакуум от всмукателния колектор, и излиза вакуум към вторият, за който ще питам по-долу:http://media.snimka.bg/9684/025622991-big.jpg================================================Вторият е разположен в близост до 4-ти инжектор (оградил съм го на снимката). Хванат е към всмукателния колектор и той е с букса. В него идва вакуум маркуч от по-горния (този до чистачките):http://media.snimka.bg/9684/025622994-big.jpg=================================================Автомобилът е Civic (Англичанка), мотор D15Z8 (икономичен V-Tec) и е същият като D15Z6.Ето ги и двете въпросни "джаджи" на една снимка:http://media.snimka.bg/9684/025623210-big.jpg?r=0

Редактирано от Honda user

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на първата снимка е клапан за управлението на EGR-a,а на втората е самия EGR(Exhaust Gas Recirculator)Който EGR служи за връщане на недоизгорелите газове във смукателния колектор за доизгаряне(при което ДВГ-то отделя по-малко вредни емисии) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първия отваря за изгаряне бензиновите изпарения от резервоара минаващи през канистъра !Втория и той мисля че е част от системата ама какво точно прави не се сещам!Абе общо взето не те бъркат тез джаджи -работят неработят все тая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на първата снимка е клапан за управлението на EGR-a,а на втората е самия EGR(Exhaust Gas Recirculator)Който EGR служи за връщане на недоизгорелите газове във смукателния колектор за доизгаряне(при което ДВГ-то отделя по-малко вредни емисии) ;)

Някой може ли да каже дали има файда или вреда от изолиране на ЕГР-а ,дали ще дойде някой кон аванта или ..... ? Порових в нета но не можах да разбера има ли аванта или няма http://www.preludeonline.com/f91/how-egr-block-plate-118676/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На дизелов Акорд като моя (2.2 i-CTDI) в Англия, елиминирането на EGR когато се прави чип тунинг е много популярна манипулация и добавя още 4-5 коня.Аз обаче категорично не съм фен на такова нещо. Първо колата си е измислена с него. Второ - макар и незначително, премахването му повишава разхода. Трето - тая планета няма да е вечна. Тровенето на въздуха заради 4 к.с. е върха на racer-wanna-be простотията.За бензинов ДВГ не знам дали ще има ефект и какъв.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има писано и файда има. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се разгледах и аз в моята колица и преди да го разкарам искам да попитам няколко неща? 1. Буксата която влиза в клапана свободна ли остава? Дава ли някаква грешка, която трябва да се оправи след това? 2. Вакума мисля, че отива към един цилиндър(май за бенз. пари), той премахва ли се?

Редактирано от freesoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш егр-->изрязваш клингеритена гарнитура за под него-->връщаш обратно. Точка по въпроса.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...