Jump to content
joro87

Странен шум Акорд 1997 116к.с

Recommended Posts

От скоро имам акорд 1997 1850 116 к.с. и имам следния проблем:колата ми е с газов инжекцион сложих го преди седмица при запалване на двигателя когато е студен докато позагрее първите 5-10 мин. без значение дали се движа на първа втора или друга предавка или сам на свободна между 2000 и 3000 обората двигателя работи малко със страничен шум.Опиличавам страничния шум като тих вариант на дизелов мотор така е и на бензин и на газ.след като вдигне градусите шума затихва и почти не се усеща!Някаква идея какво е това???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реглаж на клапани правен ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е вкарана от италия преди няколко месеца и тук в България не е правен но според майстора който ми сложи газта и е правен този регулаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Регулирай си ги пак. Процедурата става сравнително бързо и не е толкова скъпа, поне ще го отметнеш като вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм за клапани.Скоро братовчеда взе такъв акорд абсолютно същия и трака по абсолютно същия начин-чува се ясно и отчетливо от клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при братовчедти изчезна ли шума след регулажа??и ако е от това проблема нетрябва ли шума да стой постояно защото при мен изчезва като позагрее!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист, но предполагам, че след разширяването на метала след като загрее луфтовете стават по-малки и не дрънчи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като загрее утихва,кара си я така защото продавача твърдеше че скоро са регулирани и засега няма да ги пипа.Аз на моя акорд също сега в студа го има леко причукване,съвсем доловимо и само на студен двигател.При мен поне съм сигурен че са правилно регулирани клапаните и то скоро -сам си правих реглажа и 2 пъти го проверявах.Не мисля че е проблем причукването на студено,но не мисля че трябва да е и доста силно,твоито немога да го чуя но на братовчеда мисля че е по силен шума отколкото трябва да е(на студен мотор)предполагам че и при теб е така,намери някои които да ти направи читаво регулиране и всичко е ОК.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

карам същия автомобил колега.искам да споделя,че относно регулирането на клапаните доста съм разпитвал и съм ги регулирал досега 2 пъти-през 20 000 км.Така знам,че е добре при каране на газ да се проверяват.до тук съм констатирал,че клапаните за такъв пробег са натегнали с 0,5 стотни и то само изпускателните.лично аз смятам да ги проверя след 30 000 км пробег.ако искаш сега си ги провери,регулирай ги всмукателни 0,25 и изпускателни 0,30,мойте са така .след пробег 20 000 ги провери и си направи сметка кога пак да ги погледнеш.аз много се притеснявах да карам на газ с това натягане на клапаните,но се оказа ,че не кой-знае какъв проблем,регулирането става бързо,но на студен двигател и не е скъпо.имай на предвид ,че и на бензин да караш пак трябва да ги провериш,но на по-голям пробег.А за шума от двигателя,едва ли е от клапаните,просто самия мотор когато е студен е малко по-шумен.имай на предвид ,че клапаните трябва да са с по-голям луфт от нормалното,за да тракат силно,което ме съмнява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този шум ти идва от износени легла на разпределителен вал от сега на татък само ще се усилва,лекува се с нова глава,,,но пък можеш да бъдеш сигорен че ще кара така още и някоя друга година:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги аз съм братовчеда ;) и да си призная честно много смущаващо е тва почукване сутрин като я запаля бая хора сигурно се бъркат че е нафтичка но докато стигна до работа за около 5-6 мин. шумът изчезва а и по интересно е че следобед като си тръгвам от работа шумът е значително по малък :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този шум ти идва от износени легла на разпределителен вал от сега на татък само ще се усилва,лекува се с нова глава,,,но пък можеш да бъдеш сигорен че ще кара така още и някоя друга година:rolleyes:

Сигурен? ;) Кои легла - за лагери ли става дума или кревати???Силно зависи от хлабината на клапаните и ЩО като загрее, "леглата" се оправят "хиена"? :P П.П. И вземи пиши малко по-грамотно, че се излагаме пред чужденците и "Герб"! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за помоща колеги!Ще и направя регулажа пък кавото излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,обезателно търси маистор които вече е правил подобен реглаж......на Хонда не на Жигула навремето,защото положението може да стане по зле.Ако ти ги пренатегнат няма да тракат,но ще сдобиеш по големи щети и по скъпи за оправяне.Успех.

Редактирано от росенKN

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Редактирано от joro87

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой знае добри майстори в Пловдив за регулажа да помага :rolleyes: .Споделете и какво масло имате наблюдение че е добро за модела,мисля след регулажа да сменя и маслото!И дано вече всичко е ОК от скоро съм в семейството на Хонда и много ми харесва автомобилчето,дано не излезе по сериозно :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега този шум ти идва от износени легла на разпределителен вал от сега на татък само ще се усилва,лекува се с нова глава,,,но пък можеш да бъдеш сигорен че ще кара така още и някоя друга година:rolleyes:

Сигурен? ;) Кои легла - за лагери ли става дума или кревати???Силно зависи от хлабината на клапаните и ЩО като загрее, "леглата" се оправят "хиена"? :P П.П. И вземи пиши малко по-грамотно, че се излагаме пред чужденците и "Герб"! :lol:
колега кревати нямя ,във главата където ляга разпределителния вал незнам такава кола дето да има лагери ,и да като загрее метала и се разшири ще намалее или спре чукането в зависимост от износванетоИ какво по точно не ми разбра от писането ГОСПОДИН УЧИТЕЛЮ ПО БЪЛГАРСКИ,,ако се чудиш да се заяждаш с някои може да го искараш нажена си:ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, чета твоята тема.Чета и мненията на феновете,.да прави са за клапаните, но хубаво е да обърнеш внимание на двиг. масло.С какво караш, кога си го сменял и на колко километра е колата.Аз, също притежавам такава Хонда 2000к 16v 131 к.Карам я с МОТУЛ 10Х40 и абсолютно никакви проблеми нямам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,обезателно търси маистор които вече е правил подобен реглаж......на Хонда не на Жигула навремето,защото положението може да стане по зле.Ако ти ги пренатегнат няма да тракат,но ще сдобиеш по големи щети и по скъпи за оправяне.Успех.

[/qu

колега дали ще се регулират клапаните на жигула или на този двигател на Хонда,принципа е един и същ.никаква фолософия,аз съм го правил 2 пъти.не го шашкайте колегата с разни легла и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е вкарана преди няколко месеца от италия и незнам реално на колко километра е,на табло са 116000 и реално е доста запазеа,но незнам колко ще да са истинските :huh: .човека от които я взех и е сменил маслото,филтрите и ремаците,аз и смених свещите вапреки че старите не бяха износени.мисля че маслото което каза че е налял е мобил 10w40.като цяло нямам забележка по колата освен този шум който не е толкова силен,но прави впечетление!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Жигула и на Хонда принципа е един ама не баш-освен различните хлабини на смукателни и испускателни клапани(при жигулата е една хлабината) е различно и мястото на замерване на хлабината при жигулата и хондата,но като цяло сравнението съм го направил без особено дълбок замисъл.Всички знаеме до какво водят пренатегнати клапани,има доста теми за това идеята ми е да отиде на маистор които знае какво прави а не на някои които предполага че знае,защото аз съм срещал и такива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой все пак да знае добър майстор в Пловдив??и ако може още малко помощ за избора на масло :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колега кревати нямя ,във главата където ляга разпределителния вал незнам такава кола дето да има лагери ,и да като загрее метала и се разшири ще намалее или спре чукането в зависимост от износванетоИ какво по точно не ми разбра от писането ГОСПОДИН УЧИТЕЛЮ ПО БЪЛГАРСКИ,,ако се чудиш да се заяждаш с някои може да го искараш нажена си:ph34r:

Хиена, всички са с лагери, ама плъзгащи / ако ти говори нещо / и ако искаш да се обзаложим за причината със студеното тракане...Стараеш се, ама пак правиш грешки! :P Не се заяждам с никой - що така ти се струва? ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор в Пловдив=Евгени Армейков 0887460986. Аз съм с англичанка и като правех реглаж при него после не успях да си позная колата. Дано проблема ти се реши колега успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи че има лагери има,но те са си отливка на самата глава и на петите(ако се казва така) по разбираемо е легла а и е доста общоприет израз,,,да ме разбере момчето по лесното тук със писане няма да установим причината на 100%,,но ако не се оправи със реглаж значи е това което писах по рано,,,а разбрах че реглаж вече е правеноще повече както пише че колата е вкарана от Италия е много вероятно да е от това––от не честа смяна на маслоНадявам се да се оправи със реглаж защото е по безболезнено и собственика да каже каква е била причината така ми се струва защото се изказваш молко нападателно ,,така да се каже,, поздрави на всички и успех с проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майстор в Пловдив=Евгени Армейков 0887460986.

Аз съм с англичанка и като правех реглаж при него после не успях да си позная колата. Дано проблема ти се реши колега успех ;)

[/quote

потвърждавам и аз моите ги регулирах при него.също от форума ме насочиха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...