Jump to content
_pileto_

Следния проблем с Акорд....

Recommended Posts

Здравейте колеги.Има следния проблем (Акорд 99-та , F20B6) - понякога при подаване на газ за ускорение, мотора не развърта както трябва а някак "тъпче", все едно се чуди дали да ускорява или не :). И в един момент "отпушва" и тръгва както трябва, като това усезателно се усеща в гърба. Забелязал съм че по често започва да прави тази мизерия когато карам извъградско, и е неприятно защото изпреварването става мъчителна работа. Когато карам в градски режим много по рядко се инати. В началото имах съмнения за проблеми датчици, и специално заради този проблем си купих инфоборд. Според него, откакто го наблюдавам вече месец, се оказва че двата температурни датчика (ECT и IAT) са ок. MAP сензора също реагира адекватно и не мисля че е проблемен. TPS също е ок. И най-важното - в моментите когато мотора не развърта нормално ,чрез инфоборда отчитам бедна смес според ламбда сондата, и съответно времето за отваряне на дюзите е по малко от това което имат в следващия момент когато мотора започне да развърта нормално. Което ме кара да си мисля че нещо кара ECU-то да дозира по малко гориво, но акъла не ми побира какво е то?! Колата ми има газов инжекцион, но проблема го има без значение на горивото с което работи мотора. Свещи и горивен филтър ги изключвам, предвид обстоятелствата. Чудех се дали нещо не може да прави мизерия така наречената EGR система за рециркулация на картерните газове, но нямам обеснение. Ще се радвам ако някой има идея и помогне, че незнам за какво да се хвана в момента.

Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвали са ми че при запушен катализатор "симптомите" са такива. Дали наистина е така не бих могъл да кажа със сигурност, защото не ми се е случвало лично, но... може да го провериш, за всеки случай ;) Успех!

Редактирано от mitaka_t

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казвали са ми че при запушен катализатор "симптомите" са такива. Дали наистина е така не бих могъл да кажа със сигурност, защото не ми се е случвало лично, но... може да го провериш, за всеки случай ;) Успех!

Как да го проверя? А и не ми се вярва че е това проблема, предвид инфото което получавам през инфоборда в моментите на "тъпчене" за по-бедна смес и по-краткото време на отваряне на дюзите. Няма общо с катализатора. А и чек лампата на таблото не свети за грешка "катализатор". Редактирано от _pileto_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш ли как през инфоборда да видиш диаграмата на ламбда сондата? Ако не- ходи да ти я диагностицират. Може да е омуднела с времето. Виж я и ако е така-смяна и си в джаза :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...