Jump to content
Кирето

Болтове на преден спирачен диск

Recommended Posts

Здравейте колегиДнеска си сменях гумите и забелязах, че спирачните ми два диска(предни) нямат болтове който да ги държат за лагер главината. Това нормално ли е? Говоря за Англичанка 6-та генерация.Куих си от местната железария 4 болта и сложих по 2 на всеки диск :rolleyes: Преди са се държали явно от спирачните апарати и четирите болта с който е захваната джантата:ph34r: Страх ме е че тея 2 болчета ако настъпя спирачката да не се чупят 6х14мм са аз сложих 6х16мм, паснаха идеално.Още не съм я карал даите мнение моля.:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези болтчета са за фиксиране на самите дискове към главината. С времето тези болтчета се развиват трудно и е добре да се подменят, за това като се сменят дисковете в комплекта има нови.

Редактирано от martins
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нема са плашиш не е проблем,има коли заводско са без болтчета,като стегнеш джантата всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Audi са също без болтове.Като сменях дисковете , единият беше спекал яко ( бяха ми оригиналните дискове още ) , та се наложи даже да разпробие майстора единият.И със и без тях е общо взето все тая

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам без такива болтчета, защото са ми сменяни спирачките и са разпробивани наново дисковете и дупките не съвпадат вече.Няма никакви ядове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е луда работа :)аз маи за беля сложих новите болчета(преди да ги сложа пръснах ги с вд40)кога сменям дискове след време ще видя резултатаМерси за мненията Ако някои има нещо да добави иначе темата за ключ:cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо като си ги сложил, щом японците са ги измислили да са там, значи има причина.Хубаво е обаче да се намажат с медна грес (такава дето дават с накладките) за да не клеясват от жегата и следващяит път да се развият.

Редактирано от Izanagi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм запомнил правилно тези дупки са направени ако срещнеш трудност да изкараш самия диск да навиеш болт и да ги изкараш/издърпаш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има по две дупки с резба за които Tino спомена, и още две които са за фиксиране на диска.

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм колеги, искам само да кажа че преди да си сложа болтовете дисковете имаха луфт (смисъм напред назад) и всеки път като тръгвам с колата на първа чувам как желязо се удря в желязо (или поне си мисля че е било от това) едно като препукване (глухо)След като ги сложих луфта го няма, иначе преди се обираше от четирите болта на колелото:blink:

Редактирано от Кирето

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как този луфт да е бил от това че ги е нямало тези болтчета. Ако са стегнати болтовете за джантите дисковете прилепват пътно и не може да има луфт между диска, джантите и главината. А ако е ималло луфт от хлабави болтове /или дисковете са били сложени леко на криво, което незнам как ще стане/ сам се сещаш какво щесе да се получи, тресене и доразхлабване на джантата. По вероятно си имал някакво тракане в самите спирачни апарати или накладки и при тръгване се е чувало.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...