Jump to content
Евгений

Колата "тегли" на ляво

Recommended Posts

Здравейте,днес купих хонда сивик 1998г седан.Колата се държи добре двигателят работи нормално но при движение тегли на ляво гледах гумите не са износени неравномерно.Не са с еднаква шарка но размерът им е еднакъв.На какво може да се дължи това.Само да поясня,че според мен окачването е добре в смисъл че амортисьорите са наред и не тропа нищо отдолу.И друго на ляво в моя случай е към пътника кормилото е от дясно.Ако имате някакви предположения пишете моля ви.Благодаря

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като гледаше гумите колко са износени, погледна ли колко са напомпани?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днес купих хонда сивик 1998г седан.Колата се държи добре двигателят работи нормално но при движение тегли на ляво гледах гумите не са износени неравномерно.Не са с еднаква шарка но размерът им е еднакъв.На какво може да се дължи това.Само да поясня,че според мен окачването е добре в смисъл че амортисьорите са наред и не тропа нищо отдолу.И друго на ляво в моя случай е към пътника кормилото е от дясно.Ако имате някакви предположения пишете моля ви.Благодаря

Моите скромни познания сочат, че или трябва да си видиш гумите както каза, колегата или просто да си направиш реглаж на предния мост, за да видиш от къде идва проблем. Те там ще ти кажат ако нещо е квиво или трбява да се оправя Успех :P
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглеждат нормално не съм ги проверявал на колко атмосфери са.Ще проверя,благодаря.

Редактирано от chris_barnes
предходно мнение не �е цитира!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са с еднаква шарка но размерът им е еднакъв.

Ето ти го отговора на въпроса защо дърпа на ляво ..Някои от производителите на гуми спазват стандартите едно към гьотере и нищо че размера е еднакъв, със сигурност имат разлика в диаметъра .. :) Размени местата на двете гуми и ако почне да дърпа на дясно, тези гуми ги прехвърли отзад, а отпред си сложи 2 еднакви ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То даже не е ли забранено предни гуми с различна шарка :o? Както те посъветваха колегите, реглажа на предницата не е излишен особенно при ново закупен автомобил.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, в този ред:1. Реглаж.2. Гуми.3. Проблем по окачването.Но общо взето при реглажа ще разбереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам знаещите - задължително ли е реглажа да се прави на преден и заден мост или може само на преден (заден) ъъъ .. самостоятелно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , според мен реда е малко по-друг от реда посочил колегата "vex"1.Провери гумите колко са напомпени преди всякакви реглажи да правиш.Отиди на първата гумаджийница или бензиностанция това е най-елементарното и евтино което можеш да направиш.2.Провери за крива гума/джанта.Лека кривина се усеща веднага при ниска скорост.Това пак при гумаджиите можеш да го направиш срещу 30тина лева на всичките колела.Сваляне/качване/монтаж/демонтаж/баланс/изправяне на джанта ако имаш нужда.Ако си с 14ски джанти е точно 30тина лева.Да ти поясня само.При мен с летните след 2 реглажа като 2рия беше в Бултрако , дърпаше леко в ляво а всичко беше идеално.Като сложих 4 нови гуми няма дърпане няма нищо.3.Виж за шарката на гумите.Ако си с различна шарка може да дърпа и от това.4.Реглаж/проверка ходова част.В сервиза в Дружба , където правят добър реглаж правят и проверка на ходова част преди реглажа безплатно.Върви там и човека ще ти каже къде какво има да се прави.Другият вариант около 10тина лева по-скъп е Бултрако за реглаж и проверка на ходова част.Аз лично предпочитам официалният представител.5.Най-лошият вариант ще е да е рейката което пак се вижда след преглед на ходова част :) Успех с хубавата колица !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То даже не е ли забранено предни гуми с различна шарка :o? Както те посъветваха колегите, реглажа на предницата не е излишен особенно при ново закупен автомобил.

Тук (Великобритания) може да караш с каквито и да е гуми стига да отговарят на изискванията за дълбочина на протектора и да са един размер.За реглажа съм съгласен и ще я водя в сервиз да я видят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , според мен реда е малко по-друг от реда посочил колегата "vex"

 

1.Провери гумите колко са напомпени преди всякакви реглажи да правиш.Отиди на първата гумаджийница или бензиностанция това е най-елементарното и евтино което можеш да направиш.

2.Провери за крива гума/джанта.Лека кривина се усеща веднага при ниска скорост.Това пак при гумаджиите можеш да го направиш срещу 30тина лева на всичките колела.Сваляне/качване/монтаж/демонтаж/баланс/изправяне на джанта ако имаш нужда.Ако си с 14ски джанти е точно 30тина лева.Да ти поясня само.При мен с летните след 2 реглажа като 2рия беше в Бултрако , дърпаше леко в ляво а всичко беше идеално.Като сложих 4 нови гуми няма дърпане няма нищо.

3.Виж за шарката на гумите.Ако си с различна шарка може да дърпа и от това.

4.Реглаж/проверка ходова част.В сервиза в Дружба , където правят добър реглаж правят и проверка на ходова част преди реглажа безплатно.Върви там и човека ще ти каже къде какво има да се прави.Другият вариант около 10тина лева по-скъп е Бултрако за реглаж и проверка на ходова част.Аз лично предпочитам официалният представител.

5.Най-лошият вариант ще е да е рейката което пак се вижда след преглед на ходова част :)

 

Успех с хубавата колица !

Благодаря колата наистина е хубава ще гледам да взема 4 еднакви гуми не вярвам да е рейката защото волана е стегнат и не усещам нищо на него даже не трепва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам знаещите - задължително ли е реглажа да се прави на преден и заден мост или може само на преден (заден) ъъъ .. самостоятелно?

Някой модели нямат реглаж на заден мост.Не е задължително според мен да се прави и на заден мост

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евгений, не е задължително, но колегата вероятно има предвид Хонда автомобили. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо сменяш гумите, ако може проверка на джантите. Максимално добър баланс, на същите. Също така проверка окачване при нужда подмяна, и на края реглаж.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...