васил князов 0 #1 Публикувано 2 Ноември, 2011 здравей те . можели да ми кажите откаде мога да си намеря резерни части за карборатор за модел кончерто d14a1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #2 Отговорено 2 Ноември, 2011 Може ли да споделиш с нас повечко подробности,защото тези карбуратори много рядко се нуждаят от резервни части ,освен ако не си ги загубил при разглобяването.Карбураторите с хоризонтален поток на горивото са капризни на настройки,което си мисля ,че е твоя проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 3 Ноември, 2011 Какво им е?Най-честите дертове имат решение, струващо до 10 кинта Има само тампоните м/у карба и всмукателя по ок 180 кинта парчето и цедките към тях. Има и регулаторите, но вътре в тях няма май вече нищо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВАСИЛ КНЯЗОВ 0 #4 Отговорено 3 Ноември, 2011 маншоните които захващат карбораторите за смокателните траби се пукат и понякога ми се променя сместа на гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВАСИЛ КНЯЗОВ 0 #5 Отговорено 3 Ноември, 2011 Може ли да споделиш с нас повечко подробности,защото тези карбуратори много рядко се нуждаят от резервни части ,освен ако не си ги загубил при разглобяването.Карбураторите с хоризонтален поток на горивото са капризни на настройки,което си мисля ,че е твоя проблем.заравей те. проблема е в маншони на карбораторите които захващкат за смокателните траби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВАСИЛ КНЯЗОВ 0 #6 Отговорено 3 Ноември, 2011 Какво им е?Най-честите дертове имат решение, струващо до 10 кинта Има само тампоните м/у карба и всмукателя по ок 180 кинта парчето и цедките към тях. Има и регулаторите, но вътре в тях няма май вече нищо само маншоните са започнали да се пукат които захващат карбораторите за смокателните траби Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #7 Отговорено 3 Ноември, 2011 маншоните които захващат карбораторите за смокателните траби се пукат и понякога ми се променя сместа на горивоЗа тия тампони ти казах, че са по около 180кинта бройката. Дори и от Великобритания излизат около 200 кинта без доставката Знам го от опит. Карам д13ка с карбове на д14ка. Мойте са сивикови, но тампоните са еднакви.Решението е следното:Купуваш си 1 ролка или 2/винаги е от полза/ "Самовулканизираща се лента Бишоп". Ако има на Вюрт, още по добре. Трябва ти и малко силикон за гарнитури. Сваляш тампоните, като пазиш да не изгубиш някоя цедка. Майстора ми ги свали като ги разхлаби и деликатно бутна назад карбовете и готово.После като ги свалиш ги чистиш отвън с кореселин и ги увиваш плътно с лентата. Може и 2 слоя да сложиш за по сигурно. Мойте аз си ги мотах и лента не съм пестил. Тя и без това беше по 7-8кинта ролката Като я увиваш я го дърпаш до посиняване. Аз лично се упражнявах на едно трупче преди продцедурата...После им слагаш при монтирането малко силиконче от към карбовете, че там има гарнитурка фабрично и ги монтираш. След това караш и си свиркаш. От както направих манипулацията сме минали с тая кола около 40 хил и то на газ и няма никакви ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
R-Racing 86 #8 Отговорено 4 Ноември, 2011 (Редактирано) Аз мойте ги изклекувах по следния начин направих си фланци /метални/ дето се захващат за колектора и от фланеца подходящия размер маслоусточйв маркуч и по 1 скоба от всяка страна общо 4 всичко излиза не повече от 20-30 лв Редактирано 4 Ноември, 2011 от R-Racing Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВАСИЛ КНЯЗОВ 0 #9 Отговорено 4 Ноември, 2011 маншоните които захващат карбораторите за смокателните траби се пукат и понякога ми се променя сместа на горивоЗа тия тампони ти казах, че са по около 180кинта бройката. Дори и от Великобритания излизат около 200 кинта без доставката Знам го от опит. Карам д13ка с карбове на д14ка. Мойте са сивикови, но тампоните са еднакви.Решението е следното:Купуваш си 1 ролка или 2/винаги е от полза/ "Самовулканизираща се лента Бишоп". Ако има на Вюрт, още по добре. Трябва ти и малко силикон за гарнитури. Сваляш тампоните, като пазиш да не изгубиш някоя цедка. Майстора ми ги свали като ги разхлаби и деликатно бутна назад карбовете и готово.После като ги свалиш ги чистиш отвън с кореселин и ги увиваш плътно с лентата. Може и 2 слоя да сложиш за по сигурно. Мойте аз си ги мотах и лента не съм пестил. Тя и без това беше по 7-8кинта ролката Като я увиваш я го дърпаш до посиняване. Аз лично се упражнявах на едно трупче преди продцедурата...После им слагаш при монтирането малко силиконче от към карбовете, че там има гарнитурка фабрично и ги монтираш. След това караш и си свиркаш. От както направих манипулацията сме минали с тая кола около 40 хил и то на газ и няма никакви ядове. за гаста как си я монтирал защото на мен ми искат много пари за плочките за двата карборатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #10 Отговорено 4 Ноември, 2011 С дупчене на карбовете. На плочки не си е работа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #11 Отговорено 4 Ноември, 2011 Отиваш при някои газаджия и си копуваш най ефтината плочка или взимаш стара такава. пробиваш карбовете като на снимката. От плочката сваляш щуцерите и ги поставяш ма пробитите места и си готов .На едната снимка се вижда разликата плочка и без .Тея карбове умират от плочките поради простата причина, че нормалната им работа на бенз. зависи от потока въздух преминаващ през тях .Тва за бишопа дали па не е моя идея By fenabg at 2011-10-12 By fenabg at 2011-10-12 By fenabg at 2011-10-12 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #12 Отговорено 4 Ноември, 2011 .Тва за бишопа дали па не е моя идея Товя е Иване,Имам да ти плащам авторско право в хмелова форма тия денове/сряда,четвъртък/.И идеята е много ефективна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове