Jump to content
васил князов

резерни части за карборатор

Recommended Posts

здравей те . можели да ми кажите откаде мога да си намеря резерни части за карборатор за модел кончерто d14a1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да споделиш с нас повечко подробности,защото тези карбуратори много рядко се нуждаят от резервни части ,освен ако не си ги загубил при разглобяването.Карбураторите с хоризонтален поток на горивото са капризни на настройки,което си мисля ,че е твоя проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво им е?Най-честите дертове имат решение, струващо до 10 кинта :cool: Има само тампоните м/у карба и всмукателя по ок 180 кинта парчето и цедките към тях. Има и регулаторите, но вътре в тях няма май вече нищо :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маншоните които захващат карбораторите за смокателните траби се пукат и понякога ми се променя сместа на гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да споделиш с нас повечко подробности,защото тези карбуратори много рядко се нуждаят от резервни части ,освен ако не си ги загубил при разглобяването.Карбураторите с хоризонтален поток на горивото са капризни на настройки,което си мисля ,че е твоя проблем.

заравей те. проблема е в маншони на карбораторите които захващкат за смокателните траби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво им е?Най-честите дертове имат решение, струващо до 10 кинта :cool: Има само тампоните м/у карба и всмукателя по ок 180 кинта парчето и цедките към тях. Има и регулаторите, но вътре в тях няма май вече нищо :(

само маншоните са започнали да се пукат които захващат карбораторите за смокателните траби

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маншоните които захващат карбораторите за смокателните траби се пукат и понякога ми се променя сместа на гориво

За тия тампони ти казах, че са по около 180кинта бройката. Дори и от Великобритания излизат около 200 кинта без доставката :( Знам го от опит. Карам д13ка с карбове на д14ка. Мойте са сивикови, но тампоните са еднакви.Решението е следното:Купуваш си 1 ролка или 2/винаги е от полза/ "Самовулканизираща се лента Бишоп". Ако има на Вюрт, още по добре. Трябва ти и малко силикон за гарнитури. Сваляш тампоните, като пазиш да не изгубиш някоя цедка. Майстора ми ги свали като ги разхлаби и деликатно бутна назад карбовете и готово.После като ги свалиш ги чистиш отвън с кореселин и ги увиваш плътно с лентата. Може и 2 слоя да сложиш за по сигурно. Мойте аз си ги мотах и лента не съм пестил. Тя и без това беше по 7-8кинта ролката :D Като я увиваш я го дърпаш до посиняване. Аз лично се упражнявах на едно трупче преди продцедурата...После им слагаш при монтирането малко силиконче от към карбовете, че там има гарнитурка фабрично и ги монтираш. След това караш и си свиркаш. От както направих манипулацията сме минали с тая кола около 40 хил и то на газ и няма никакви ядове. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мойте ги изклекувах по следния начин направих си фланци /метални/ дето се захващат за колектора и от фланеца подходящия размер маслоусточйв маркуч и по 1 скоба от всяка страна общо 4 всичко излиза не повече от 20-30 лв

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

маншоните които захващат карбораторите за смокателните траби се пукат и понякога ми се променя сместа на гориво

За тия тампони ти казах, че са по около 180кинта бройката. Дори и от Великобритания излизат около 200 кинта без доставката :( Знам го от опит. Карам д13ка с карбове на д14ка. Мойте са сивикови, но тампоните са еднакви.Решението е следното:Купуваш си 1 ролка или 2/винаги е от полза/ "Самовулканизираща се лента Бишоп". Ако има на Вюрт, още по добре. Трябва ти и малко силикон за гарнитури. Сваляш тампоните, като пазиш да не изгубиш някоя цедка. Майстора ми ги свали като ги разхлаби и деликатно бутна назад карбовете и готово.После като ги свалиш ги чистиш отвън с кореселин и ги увиваш плътно с лентата. Може и 2 слоя да сложиш за по сигурно. Мойте аз си ги мотах и лента не съм пестил. Тя и без това беше по 7-8кинта ролката :D Като я увиваш я го дърпаш до посиняване. Аз лично се упражнявах на едно трупче преди продцедурата...После им слагаш при монтирането малко силиконче от към карбовете, че там има гарнитурка фабрично и ги монтираш. След това караш и си свиркаш. От както направих манипулацията сме минали с тая кола около 40 хил и то на газ и няма никакви ядове. ;)
за гаста как си я монтирал защото на мен ми искат много пари за плочките за двата карборатора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С дупчене на карбовете. На плочки не си е работа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отиваш при някои газаджия и си копуваш най ефтината плочка или взимаш стара такава. пробиваш карбовете като на снимката. От плочката сваляш щуцерите и ги поставяш ма пробитите места ;) и си готов .На едната снимка се вижда разликата плочка и без .Тея карбове умират от плочките поради простата причина, че нормалната им работа на бенз. зависи от потока въздух преминаващ през тях .Тва за бишопа дали па не е моя идея :rolleyes:

 

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-12

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-12

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2011-10-12

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Тва за бишопа дали па не е моя идея :rolleyes:

Товя е Иване,Имам да ти плащам авторско право в хмелова форма тия денове/сряда,четвъртък/.И идеята е много ефективна. :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...