Jump to content
lelemale13

Дайте съвет за проблем с изпарител.

Recommended Posts

1. При пускане на газта особено ако съм бил на по ниски обороти гасне. Изпарителя е BRC techno имам ламбда контрол до сега на два пати съм стягал врътката(щестограма) но вече не помага 2008 е слагана. Въпроса е нов изпарител мимгаз(или някакъв друг подобен на ловато) който копирано ловато или ремонт на БРЦ-то с надежда че не е турско менте въпреки че изкара колкото и би изкарал мимгаз и да оставим разликата в парите които бих дал на по заден план, разликата не е голяма.2. Как се настрйва изпарител когато имаш ламбда контрол на него мога да му задам колко да е отворен с доста фина стъпка все едно имам трйник(махнах трйника отдавна). мога да видя и волтовете на ламбда сондата също което мога да направя и с мултицет по принцип имам идея да сложа и светодиотче което да светва при богата смес не мисля че е необходимо чак светодидна стълбица.На скоро чух че зъболекар и майстор не се сменят като ги намериш :D зъболекаря може би съм намерил но за майстор(и) за сега не и затова на първо време ще пробвам сам да се правя на такъв по някой път се справям добре.3. бензиновой компютър не прави ли по богата сместа като задържа колата повече ms в богата от колкото в бедна тъй като ламбда сондата е тригер което силно се съмнявам да прави ламбда контрола, това е малко страничен въпрос :)

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

махни това брц, сложи си ловато или волтран. най-добре се регукират и дават добър разход. при последваща смяна на мембрани ако вземеш турски ще сложиш ловатски и си ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Работата отиде към турския. Само дето май ще падне малко разместване че мястото е доста ограничено за да ориентирам изпарителя по посока на движение. сега разбирам защо ми казаха някога че няма място и затова ще ми сложат БРЦ не че не работеше добре докато мембраните бяха в кондиция ама нещо не ми е на сърце.Ако някой знае нещо по въпрос 3. ще съм благодарен да го сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се излагай. БРЦ техно е един от най-читавите изпарители. Моя го карах 70 хил км и се скапаха мембраните. После си сложих български и след 30к го пенсионирах работещ-минах на ГИ.А относно ЛК-то. То не се ли пуска на определени обороти, различни от свободните?Ако си ти е настроен, просто си го обслужи в където е слаган и готово :cool:п.п.Тия турски ментена работят по ок 30к и са за ремонт. Ловатото не е лош, но БРЦ е най-доброто за мен. :cool:

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля че БРЦ-то е най добрата марка,карах с такъв Н-та употреба,прехвърлях го от кола на кола и не гъкна никога.Така че си ремонтирай проблема в изпарителя,а не го сменяй.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам какво му харесвате на това брц та то при мен изкара само 25 хиляди колкото изкарват турските. Иначе си го пазя ако запея същата песен за турския че не го харесвам ще се връщам брц-то :tooth: За ланда контрола може и да се настрой да не работи на тихи обороти но хич не ме кефеше че буташе доста богата смес на тихите.

Редактирано от Ioan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...