Jump to content
whiteboy

как да си сменя антфриза

Recommended Posts

привет колеги ... не съм много запознат с смяната на антифриза на хондата ... от къде се източва и обезвъздушава ли се ... колата е 1.3 карб + газ ... ако може и да ми кажете колко литра ще митрябват :) благодаря предварително :)

Редактирано от whiteboy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти фен , отдолу на радиатора в долната дясна част /ако стоиш срещу колата се пада в ляво/ имаш едно винтче развърташ го и от там теква / гледай да е изтинала щото иначе ще се изгориш/ :) можеш да отвориш капачката на радиатора да илиза по бързо :)После като изтече , завиваш го обратно наливаш антифриза и където влиза маркуча в главата има една малка клапичка за обезвъздушаване /ключе 10/ отварташ я леко, палиш колата изчакваш я да загрее да отвори големия кръг после доливаш матриял , и гледаш от клапанчето да излиза само течност без мехурчета стягаш и си готов за зимата :).... около 5 литра / аз моя си го бъркам на около -40 /Поздрави

Редактирано от R-Racing

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е също така при цялата тази процедура, лоста на парното да е преместен на червено(топло)

Редактирано от chopper1969

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е добре после антифриза да не го изхвърляш в канализацията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и където влиза маркуча в главата има една малка клапичка за обезвъздушаване /ключе 10/

 

Я си помисли пак. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами благодаря за информацията, интересно ми е как ще източа антифриза от малкия кръг след като не е отворен големия кръг ... в малкия няма ли да остане течност ... но щом казвате така ще направя :) Благодаря отново

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема (не знам как е според правилата и форумната етика), да попитам на колко време/км се сменя антифриза. Аз карам цяла година със зимен. Лятото ако се наложи капвам малко водица, зимата неразреден ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, защо трябва да сменяш антифриза.Отиваш, замерват гъстотата и приценяш, колко е разреден и тогава евентуално го сменяш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма летен и зимен антифриз. Избягвай да слагаш чешмяна вода. Ако е син/зелен, се сменя на около 2-3 години. Не е добре да се кара с концентрат, защото не оглажда добре двигателя и можеш лесно да го прегрееш и както не е добре да се кара със много разреден антифриз, защото не смазва гумените уплътнения и също така не охлажда добре, защото водата има свойстата да се пени и да завира при 100 градуса. В идеалния вариант антифриза се разрежда според упътването на самия антифриз, или ако е готов за употреба без да се разрежда допълнително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И един мармот завива шоколада в калници от хлопел :lol: Чист антифриз не те притеснява. Аз си карам с такъв. Е има малко вода/до -50гр е /. Чистия е до -60г по спомен. Единствения начин да се източи е, като се свали водната помпа. 4л са ти предостатъчни. Най-лесния начин е:1во-Завърташ парното на топло.2ро-махаш капачката на радиатора и тази на разширителя. 3то-махаш долния маркуч на радиатора/на стария радиатор скъсахме пробката на радиатора и го лепихме/.4то-като изтече всичката гадост го слагаш обратно.5то-изпразваш разширителя междувременно.6то-пълниш го с концентрата.7мо-сипваш в радиатора колкото поеме.8ма-палиш на бензин/изпарителя може да замръзне/.9то-чакаш да загрее с отворена капачка и доливаш междувременно.10то-като пусне перката си готов.Разширителя като е пълен и покараш го провери. Тя ако и трябва си дърпа от там. Около половин литър събира, та няма страшно. Гледай и за всеки случай и стрелката.Тръгне ли да загрява я гасиш и го допълваш като махаш и капачката/гореща е водата и извира/. Може и да почакаш 5-10 мин да се поохлади...Това е цялата философия. А това, че се сменява е смях в залата. Карам с 4год антифриз другата кола. Отчете -20, че е доливана много вода. Поради факта, че слагаха ГИ сега долях 0,5л концентрат. п.п. Всеки маслар,гумаджия или уважаващ себе си сервиз има тестер за антифриз. Ако ти е на поне -18 си карай и си свиркай :cool: Е може да го поопресниш де, но каквото и да решиш-колата си е твоя , решението също ;)

Редактирано от barsi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...2ро-махаш капачката на радиатора и тази на разширителя. ...

Че тя системата става атмосферна и с махането капачката на радиатора. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе много пишете без поне да сте прочели това онова. Философи всякакви... тя и спирачната течност не се сменя, колкото по черна е толкова по-добре... кво ли се пъна...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А де...И аз от доста време това се чудя :lol: Какво му е на 4 дог ми антифриз, при положение че по системата няма течове. За отлагания мога да ти кажа, ако след още 120-130 хил се наложи да отворя евентуално мотора, ако не е на кибритена кутийка със се купето в доменната пещ на "Стомана Перник" или "Кремиковци" до тогава :D Това са най-обикновени автомобили, малко по-читави от стандартните не самолетни чиний. Те на нас са ни роби, не ние на тях!!! Като се скапе спир течност и избие някое цилиндърче при ремонта ще я сменя, но е така да го правя, при положени, че знам за коли, купени нови в БГ на по 20г и 500хил км с оригиналната такава и си бачкат чудесно-ъъъ :lol: Нещо,което работи не се пипа!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×