Jump to content
b0n3v

D15B ...прекъсва в ниските

Recommended Posts

Привет момчета...може би ви е писнало от такива теми , но уви трябва да отворя нова... Преди 1 седмица както си карах хондето (1.5 карб) и спрях на светофар, след като поисках да тръгна колата започна да прекъсва...След това се прибрах в нас, прочетох тук какво пише по подобни проблеми и смених както следва- кабелите, свещи, бубина, комутатор - накрая смених цялото делко ! Смених гарнитурата на капака на главата заедно с 4-те гумени пръстенчета...и пак същото... Паля без проблем от 1/4 оборот, на място колата не прекъсва, форсира се нормално без никакви проблеми.Когато обаче искам да я подкарам и почват мъките - от 1500 до 3000-3500 оборота колата прекъсва, забива носа в земята и неще и неще.След 3500 оборота е по-добре...Там не прекъсва.Почистих също и карбуратора с някакъв спрей за карбуратори , много гняс изтече от него...огледах гумената подложка на карба ... изглежда добре...добавих в резервоара добавка за почистване на горивната система ...пак същото...нямам вече сили да се боря с нея...нека който има идея къде другаде би могло да е проблема да сподели. Колата е Honda Civic 1.5 D15B (незнам колко е накрая) карбуратор.Поздрави !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да си провериш ламбда сондата :) веднъж бях забравил да и вкл. буксата и се получаваше точно така :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Петата генерация сивици със д15 карбуратор нямат ламбда сонда, за разлика от д13ките. :) Там са малко по-спартански нещата. :)Към колегата - намери си горивният филтър, че не го знам къде е точно на тази кола и го виж в какво състояние е. Преди правила ли го е това нещо, или е проблем от скоро. Ако е второто - постепенно ли се е появило това нещо или от веднъж? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитай с некви други свещи , при мен беше същото. Април сложих нови свещи, цело лято беше цветя и рози. Застудя малко и почна да ми гюбри от 1000 до 2000 при мене. Сложих други и се центрова всичко. Не всички свещи явно им понасят...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за идеите, днес ще погледна за горвиния филтър - намира се около задната лява гума - до резервоара отдоло. Колата никога не ми е правила този проблем отккато я имам само наливам бензин , сменям масла, филтри и ремъци и накладки - нямам никакви проблеми много съм доволен от нея :) И да ... нямам ламбда сонда :) Днес , ще почистя този филтър и пак ще напръскам карба с този спрей.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво ще му чистиш на филтъра :unsure: За д13 филтъра беше около 5лв ,предполагам че и твоя е някъде там , отиди си вземи един и го сменяй :)

Редактирано от miroslav_stoev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм за бензиновия филтър до резервара

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...