_pileto_ 44 #1 Публикувано 22 Октомври, 2011 Здравейте колеги. Какво ви говори "Air Pump Malfunction"? Днес се появи тази грешка на инфоборд-а който имам от скоро. Чек-лампата на таблото не свети.Мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetik 1 #2 Отговорено 18 Септември, 2012 И при мен е същото. Никой ли не знае нищо за тази грешка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #3 Отговорено 19 Септември, 2012 Ако пишете и за коя кола става въпрос грешка няма да имате Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Svetik 1 #4 Отговорено 20 Септември, 2012 Става въпрос за ЦР-В 98г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #5 Отговорено 20 Септември, 2012 Опелите и Фолксвагените имат едни яки вентилатори дето при студена кола вкарват въздух в изпускателния тракт с екологична цел. Това Еър Пумп на такова ми асоциира. Само гадая де, не знам Хонда дали слагат такива неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #6 Отговорено 21 Септември, 2012 В двигателя,АБС и еърбъг няма такъв номер грешка.Не знам това от къде го изровихте... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #7 Отговорено 24 Септември, 2012 "Изрових" го от инфоборда. Иначе няма как да разбереш за нея. Колата ми е Акорд 99-та, мотор F20B6. За мен тази грешка коренспордира с EGR клапана или някъде там с тази система за рециркулация на отработените газове. Експериментално стигнах до този извод, след запушване на клапана и каране известно време така. Тогава ECU-то дава общо 3 грешки, едната от които е "unkown", втората "EGR valve...нещо си" и третата "Air pump mulfunction". EGR клапана го почистих на две на три. Възстанових системата нормално и оттогава подобна грешка съм имал само веднъж. А преди това заиграване с EGR клапана тази грешка почити постоянно ми се появяваше на инфоборда.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 26 Септември, 2012 Ами нищо лично ама инфоборда може да има грешки.Хонда тестера ми няма такава грешка,а и няма как да има,защото хондата няма нито активно окачване с компресор ,нито ремъчен компресор като фолксваген ,нито електрически като мерцедес... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
_pileto_ 44 #9 Отговорено 28 Септември, 2012 Ами нищо лично ама инфоборда може да има грешки.Хонда тестера ми няма такава грешка,а и няма как да има,защото хондата няма нито активно окачване с компресор ,нито ремъчен компресор като фолксваген ,нито електрически като мерцедес...Да, може и да греши инфоборда, няма нищо 100% сигурно, но е факт че "репортуваше" за някаква грешка преди, а сега след като разбазиках малко EGR клапана нямам такава грешка. А сам по себе си инфоборда неможе да си измисля грешките когато му скимне. Той ги чете от ECU-то. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #10 Отговорено 29 Септември, 2012 Не става въпрос за четене ,а за интерпретиране.Грешките се четат от клетки в паметта на ЕКУ-то и тоя ,който е писал софтуера ги интерпретира в човешки вид.Иначе говорим за единици и нули... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове