Jump to content
brankovv

Няколко проблема с Яйцето ми

Recommended Posts

колеги здравейте, от снощи съм собственик сивик 93-та д15б2 на газ разбира се, че нали е криза :D , както и да е, колата има много нови неща но има и доста проблеми и много ми се иска ако можете да ми помогнете в решаването на някои от тях та нека да започна с по-важните1. Прешният собственик си е отскубал музиката и в момента има само 1 бяла букса ,предполагам че е оригиналната защото е около 20-двадест и нещо пина (бяла продълговата) питането ми е ако някой го е правил дали има преходна букса от тази бялата да мина към Евробукса ?В общи линий това беше най-важният проблем, сега и с по-маловажните2. съединителят отделя малко по-горе отколкото ми се иска, собсвеника го е сменял преди няколко хиледи киломентра, но каза че на помпата за съединителя имало някаква шпилка която се регулирала - вярно ли е това и ако да как да я регулирам така че да си стане като ново3. Снощи взех колата, всичко точно, днес гледам задна дясна гума цялата мокра - пипам - спирачна течност, предполагам е блокирало цилиндърче - дайте предложение как се отремонтирва това нещо, ако изобщи се отремонтирва 4. при по-висока скорост се чува едно много неприятно виене - главина - при движене на право бучи много, ако завивам на дясно млъква - при завой на ляво си вие - кой от двата лагера е ? - предполагам десния, но кажете и вие5. имам омасляване на мотора в района на делкото - само там - гарнитура ли е там или някакъв семеринг ?Предполгам повечето ми въпроси са тъпи, но съм аматъор и моля за вашето разбиране

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: Колега, това е Хонда-форум, проблеми с "яйца" не обсъждаме :tooth: и "opel-ски" термини не ползваме :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно музиката , това трябва да ти е оригиналната букса ( японска ).При мен махнахме евробуксата и свързахме кабелите с тази оригиналната с колега електротехник :)Виж има и схеми на евробуски и такива японски в нета.Общо взето не е сложно.За съединителя незнам как е при по-старите хонди но щом има хидравлика , се наглася сам.Мисля , че не можеш ти да го регулираш.Ако е така , значи нещо не е наред по съединителя/помпата/буталцето.Моя отделя към средата , но е оригиналният и ще си го чакам да сдаде багажа , та тогава да го сменя.Това със спирачната течност не си прави шега.Ако неразбираш , махни гумата и виж от къде тече.Може да е скъсано маркуче на колелото а не цилиндър.Със спирачките шега не бива особено сега както е влажно и идва зима.За виенето малко трудно да се каже без да се чуе според мен.Така на сляпо само тегава работа.Може да е от кофти гума/гуми , лагери..:)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:offtopic: Колега, това е Хонда-форум, проблеми с "яйца" не обсъждаме :tooth: и "opel-ски" термини не ползваме :D

а ако бяхте и полезни колкото в опел форума ... :lol: базикам се бе@Mkilla kолега мен питенето ми за музиката е дали има преходник от Японската букса към Евро буксата, че неискам да я режа иначе знам кое какво е по електротехника си взех изпита с 5 :D и малко развитие по моите въпроси:1. Днес нестигна време за музиката - утре, ако остане време2. съединителя- и аз знам че като е на помпа сам си се регулира ма де да знам, тази ми е първата хонда, да е бмв да ти кажа кое какво е ма хонди още не съм разглобявал и гледам да питам че нали знаете с питане до цариград се стига, собственика каза че имало някаква шпилка и аз питам, днес се сетих много късно за това (беше тъмно вече) и затова не съм работил по въпроса - утре 3. спирачките ги оправихме срещу 6лв. за тръбичка - оказа се че тръбичката за спирачната течност е спуката и от нея тече, малко мъки с чираците но я развихме купих нова от бакалията за 6лв. и всичко е ток - сега нов проблем цицките за обезвъздушаването малко са замазани - не заради мен а заради някой от предишните собственици, напъвали са ги с ключета явно и са позамазани та май ще трябва нови да търся да купувам - някой идеи ?4. не е нужно слушане - лагер си е - просто имах съмнения кой от двата е - десния се оказа, смазах го с графитна грес да позакърпя полужението и се получи, но си плаче за ново :/5. тука развитие също нямаи малко нови точки6. някой да си е продавал катализатора ? колко да очаквам като пари за него ? днес оправих спирачната система утре цел номер 1 ми е генерацията - мисля да жертвам катализатора в името на чисто нова генерация ма ще видим утре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.Относно катализатора мисля ,че към 50-60 лв ще вземеш ?2.За шума ,както го описваш по -скоро ляв ..но и според мен е десен ,защото ако е влязла спирачна течност в лагера му е....ла мамата. :)3.За тия "цицки " ,ако си попълниш изцяло профила и видим от кой град си ,може някой да насочо от кой да си вземеш 2- ра ръка. Успехп.п. Мисля ,че има преходници за хонда ...виж в някой сервиз.

Редактирано от saaron

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Много безаварийни пожелавам, дано колицата те радва. Сега по въпросите:1. Обърни се към по-големите магазини за кар аудио (примерно Тояга или Авител) би трябвало да имат такъв преходник от Японски към Европейски стандарт. Ако нямат, винаги можеш да си го направиш сам. Ето тук има пинаута на Хонда :)2. Със съединителя не си играй. Да, на Хондите отделя малко по-горе от колкото на европейските коли. Това със шпилката е бошлаф работа. По-скоро от там се регулира празният ход на педала (обърни внимание че ако натиснеш леко педала има един известен луфт...това са 2-3 мм). Не те съветвам да си играеш със него, защото ако го пренатегнеш има вероятност съединителят ти да не работи нормално (а именно да караш на полусъединител) и да го изпечеш бързо.3. Това си го решил вече :)4. Също :D5. Семеринг е на делкото, до колкото знам не е много скъп :)6. 50-60лв ще ти дадат :) За съжаление тия пари ще ти стигнат точно за 1 резонатор и нищо повече :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. сега като ми казахте, прегледах по интернет какви са цените - почват от 26 лв. тея преходници - май ще играе ножа :dry: 2. съединителя мисля да го сравня с едно приятелче дето има същата хонда а неговия отделя доста по-доло - днес ще видим5. и аз мислех че е семеринг, значи остава да се разглови и да се види - няма да е днес :/6. ако взема 60лв. ми е напълно достатъчно - хондака веднага ще бъде оборудван с чисто нови гърнета от БМВ - само за работа и тръва неврярвам да ми вземат повече от 60-70лв. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти приплъзва съединителя не се вкарвай във филми ;) Екседито със сигурност отделя по-горе. Чувал съм, че валео-тата отделят по-долу...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом толкова те смущава сьединителя виж там кьдето се завива щангичката за педала има контрагайка. Развий я след това вьрти самата щангичка и си го направи както ти харесва на теб.Щангичкта е на резба кьм педала ,така че като я вьртиш я удьлжаваш или скьсяяваш. Гледай да остане някакьв празен ход все пак:)За деокото ето ти тема от полезните теи в форума:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=55896

Редактирано от mom4i74

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За буксата се ползва следния уред и директно си запояваш евробуксата:

 

Публикувано изображение

 

 

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Появиха се няколко други проблема тези дни та с тях се занимавах в малкото свободно време , ревизирах газовата(нови мембрани на изпарителя, чистонов филтър и т.н.)Катализатор се оказа че НЯМАМ - изскубали са го и са му оставили само кожуха :D - ужас, ма нищо - за 70лв. нова генерация, е разчитах на някакви пари от катализатора де, но такъв е животаСнощи ново 20 - изсипах 1 кофа с боя в колата - 20 кила Ацетонова боя в момента попива по пода, направо умрях от яд, а цялата история заради 1 котка ... та сега за момента си търся мокет и задна седалка ако някой има и има желание да помогне - обадете се

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...