Jump to content

brankovv

Фен
  • Мнения

    12
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно brankovv

  • Ранг
    скрапер
  • Рожден ден 3.07.1989

Profile Information

  • Кара
    скрапове
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София/Казичене

Contact Methods

  • Skype
    brankovv
  1. Понеже неможах да намеря никаква информация пиша тук и се надявам някой да отговори нормално, защо имам ограничение за Търговските форуми, а именно немога да пускам теми там ? да не би да има някакъв лимит от мнения или нещо друго за да мога да поствам там ?П.П. сега видях че имам някаква забрана, защо как да разбера ?
  2. Появиха се няколко други проблема тези дни та с тях се занимавах в малкото свободно време , ревизирах газовата(нови мембрани на изпарителя, чистонов филтър и т.н.)Катализатор се оказа че НЯМАМ - изскубали са го и са му оставили само кожуха - ужас, ма нищо - за 70лв. нова генерация, е разчитах на някакви пари от катализатора де, но такъв е животаСнощи ново 20 - изсипах 1 кофа с боя в колата - 20 кила Ацетонова боя в момента попива по пода, направо умрях от яд, а цялата история заради 1 котка ... та сега за момента си търся мокет и задна седалка ако някой има и има желание да помогне - обадете се
  3. 1. сега като ми казахте, прегледах по интернет какви са цените - почват от 26 лв. тея преходници - май ще играе ножа 2. съединителя мисля да го сравня с едно приятелче дето има същата хонда а неговия отделя доста по-доло - днес ще видим5. и аз мислех че е семеринг, значи остава да се разглови и да се види - няма да е днес :/6. ако взема 60лв. ми е напълно достатъчно - хондака веднага ще бъде оборудван с чисто нови гърнета от БМВ - само за работа и тръва неврярвам да ми вземат повече от 60-70лв.
  4. а ако бяхте и полезни колкото в опел форума ... базикам се бе@Mkilla kолега мен питенето ми за музиката е дали има преходник от Японската букса към Евро буксата, че неискам да я режа иначе знам кое какво е по електротехника си взех изпита с 5 и малко развитие по моите въпроси:1. Днес нестигна време за музиката - утре, ако остане време2. съединителя- и аз знам че като е на помпа сам си се регулира ма де да знам, тази ми е първата хонда, да е бмв да ти кажа кое какво е ма хонди още не съм разглобявал и гледам да питам че нали знаете с питане до цариград се стига, собственика каза че имало някаква шпилка и аз питам, днес се сетих много късно за това (беше тъмно вече) и затова не съм работил по въпроса - утре 3. спирачките ги оправихме срещу 6лв. за тръбичка - оказа се че тръбичката за спирачната течност е спуката и от нея тече, малко мъки с чираците но я развихме купих нова от бакалията за 6лв. и всичко е ток - сега нов проблем цицките за обезвъздушаването малко са замазани - не заради мен а заради някой от предишните собственици, напъвали са ги с ключета явно и са позамазани та май ще трябва нови да търся да купувам - някой идеи ?4. не е нужно слушане - лагер си е - просто имах съмнения кой от двата е - десния се оказа, смазах го с графитна грес да позакърпя полужението и се получи, но си плаче за ново :/5. тука развитие също нямаи малко нови точки6. някой да си е продавал катализатора ? колко да очаквам като пари за него ? днес оправих спирачната система утре цел номер 1 ми е генерацията - мисля да жертвам катализатора в името на чисто нова генерация ма ще видим утре
  5. колеги здравейте, от снощи съм собственик сивик 93-та д15б2 на газ разбира се, че нали е криза , както и да е, колата има много нови неща но има и доста проблеми и много ми се иска ако можете да ми помогнете в решаването на някои от тях та нека да започна с по-важните1. Прешният собственик си е отскубал музиката и в момента има само 1 бяла букса ,предполагам че е оригиналната защото е около 20-двадест и нещо пина (бяла продълговата) питането ми е ако някой го е правил дали има преходна букса от тази бялата да мина към Евробукса ?В общи линий това беше най-важният проблем, сега и с по-маловажните2. съединителят отделя малко по-горе отколкото ми се иска, собсвеника го е сменял преди няколко хиледи киломентра, но каза че на помпата за съединителя имало някаква шпилка която се регулирала - вярно ли е това и ако да как да я регулирам така че да си стане като ново3. Снощи взех колата, всичко точно, днес гледам задна дясна гума цялата мокра - пипам - спирачна течност, предполагам е блокирало цилиндърче - дайте предложение как се отремонтирва това нещо, ако изобщи се отремонтирва 4. при по-висока скорост се чува едно много неприятно виене - главина - при движене на право бучи много, ако завивам на дясно млъква - при завой на ляво си вие - кой от двата лагера е ? - предполагам десния, но кажете и вие5. имам омасляване на мотора в района на делкото - само там - гарнитура ли е там или някакъв семеринг ?Предполгам повечето ми въпроси са тъпи, но съм аматъор и моля за вашето разбиране
×
×
  • Създай нов...