FuckHonda 20 #1 Публикувано 16 Октомври, 2011 (Редактирано) Колеги, все не ми остава ред да напиша тука 2 реда и да споделя резултата от постигнатото. Това лято съвсем сам си шумоизолирах цялото купе. Играх си една седмица и резултата е ПОРАЗИТЕЛЕН. И като знам, че сам съм я свършил тая работа - няма по-голяма радост за мен. Ето какво направих. Напазарих си Флашбанд от Практикер и разглобих целия Сивик от вътре без таблото и волана. На повечето места залепвах по 3 пласта битумна лента за по-добър резултат. Под 2 пласта Тунел 3 пласта Калници 3 пласта от всякъде Врати 2 пласта Таван 3 пласта + |4 мм алуминиево фолио.|стъклена вата 6 санта.|4 мм алуминиево фолио| Сандвич това с цел и Топлоизолация,понеже тавана е пряко под въздействоето на слунцето в купето и лятото не се нагрява толкова много вътре, и климатика беше по-ефективен като охлади и задържа студеното вътре, а сега зимата парното като загрее и по бавно изстива купето. Преградата между двигатела и купето 3 пласта задните кухини 1 пласт багажник 1 пласт Под задната седалка върху единия пласт битум разпънах едно парче 10 см стъклена вата с висока плътност и тя и толкова Първото нещо като я сглобих беше звука от отварянето и затварянето на вратите - нищо общо с предишното дрънчене. Звука е плътен и приятен - просто едно тъпо "ТУП" Музиката - все едно съм си сменил предната и задната линия с други компоненти - много по дълбок и плътен звук без излишни дрънкания. На вратите залепих и една специална за музика лепяща гадост доста дебела и тя е за абсорбиране на тези резонанси. Залепих и вътрешната ламарина на вратата на мястото на найлона така че да няма дупки и нахлуването на вода до кората. А под кората заложих на доста дебел пласт 6 см стъклена вата, тъй като на нашите сивици корите са пластмасови и дрънчат (скърцат) от баса а сега не е така Сега е дъждовен сезон и пакпите вода които капят по тавана едвам се долавят трябва да спра музиката и да се заслушам сериозно. И другото, което е като карам в мокро време първо пътя не се чува толкова (това важи и за сухо) ами и през локви като минавам е мноооого по тихо Наистина инвестицията си заслужава 350 лева ми излязоха материалите - битума и онези за вратите като динамат нещо подобно. Ватата я имах. Гумените уплътнения са евтини 5 лева 10 метра те са за под всички кори където имат допир с метала. Накупих си едно валяче да търкалям с него до плътното залепяне на материала. Изкъртих старата изолация тъй като беше втвърдена и според мене не вуршеше никаква работа В общи линии е това. Не съжалявам за нито една стотинка вложена в този проект. Сега колата е по тиха от Пасата на баща ми 2004 година. И най якото е че като я сглобих не ми остана нито 1 болтче всичко отиде на мястото си. Даже се и възползвах докато беше разглобена изпрах си мокета и седалките И само да ви кажа - кой каза, че интериора на сивиците е лек ... вървеше като садрана само с една седалка Сори ако съм ви отегчил с моите писаници, ама не се сдържах Ако имате въпроси с радост, ще ви отговоря В момента кусура на Сивичето е, че ми дрънчи спойлера като си затварям багажника :angry: или затворя по - силно вратата. Клати се целия като го хвана с ръка и го мандахерцам на горе на долу. Притегнах му гайките там от където се разглобява, но няма ефект. Моля ви кажете как да го оправя Редактирано 16 Октомври, 2011 от маймуната 13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #2 Отговорено 16 Октомври, 2011 Евала за ентусиазма, колега. Ще ми е полезна информацията тъй като и аз много искам да направя това някой ден. Само да питам не те ли притеснява тази вата, че може да направи мизерии? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #3 Отговорено 16 Октомври, 2011 Няма проблем ватата 2 4аса аз и 5 аверчета я мокрихме и поливахме с кофите и водоструйките на село после следваха щателни проверки от моя страна няма и нищо на ватата. отстранил съм всякаква възможност да стигне вода до нея(говоря за под корите) а на тавана и под седалката - от къде вода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
botlik3 45 #4 Отговорено 17 Октомври, 2011 Браво за труда. А колко горе-долу тежаха всичките материали и имаш ли снимки от целия процес? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #5 Отговорено 17 Октомври, 2011 (Редактирано) Браво колега, и аз това лято си шумоизолирах вратите + багажника. Да, има ефект, но не голям. За разлика от теб аз правих всичко с флаш банд - 1 пласт. Мисля, пролетта като се стопли, да шумоизолирам и останалата част, но още се чудя да слагам ли още пластове ? Редактирано 17 Октомври, 2011 от PIKap Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #6 Отговорено 17 Октомври, 2011 Слагай повече от един на калниците от там идва шума от пътяОтносно снимки имах, но с телефона ги правих , а сега съм с друг телефон и са се попилели,освен ако съм се сетил да ги кача на компютъра ще ги публикувам Браво за труда. А колко горе-долу тежаха всичките материали и имаш ли снимки от целия процес? Отидоха ми 12 ролки флашбанд те са мисля бяха 15 санта широки 10м. дължина 1.5 мм дебели ... така 4 торби от практикер големите - около 10 кила по моя преценка може и малко повече. Ватата и алу фолиото са нищо. Абе един вид не е натежала нищо, апък ефекта е WOOOOWW Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 17 Октомври, 2011 Само да питам не те ли притеснява тази вата, че може да направи мизерии?При толкова труд и пари ще си купи и "Саво" против плесен,ако се наложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #8 Отговорено 17 Октомври, 2011 (Редактирано) Някой може ли да ми обясни в тавана между тапицерията и изолираната ламарина как ще влиза вода 1.?под задната седалка, като там като я вдигнах паяжини и 2 самосвала прах имаше 2.?Под корите на вратите, където всичко до последната дупчица е запушено да не стигне някаква влага до ватата 3.?4. Не съм пълнил пространствата в задните кухини, нито във вътрешността на вратата ;)5. Аз толкова ли съм тъп, че ако имам съмнения за конденз или нахлуваща вода ще сложа вата, която е фигроскопична???Едит: Туй Саво го препоръчай във форума на Опел там им трябва наистина, ама при нас ... или поне в моята кола Редактирано 17 Октомври, 2011 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orlin 43 #9 Отговорено 17 Октомври, 2011 Не става въпрос за вода, а за влага Иначе поздравления, мога да ти пожелая след година да не дрънчи както преди (при мен горе-долу така се получи, но аз не съм влагал толкова старание колкото теб. Горе-долу 2 ролки ми отидоха), защото в началото на истина е WOW, ама след малко каране по паветата пак се раздрънчава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #10 Отговорено 18 Октомври, 2011 Браво, колега. Как ми се иска и аз да имам времето да направя същото и за моята кола. Колко време ти отне като работа ? И имаш ли снимки от проектчеот Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stiv 2 #11 Отговорено 19 Октомври, 2011 Свършил си страхотна работа,аз не бих се наел.Да ти подскажа-на някои италиански моделислагат мокет под калниците отдолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #12 Отговорено 19 Октомври, 2011 Това за мокета не го разбрах може ли да обясниш по-подробноМерси колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA_2011 8 #13 Отговорено 7 Ноември, 2011 (Редактирано) не се слага мокет а материал подобен на него.Служи за изолиране или поемане на звуковите вълни от гумите.Самите подкалници са покрити или са от такъв материал. Редактирано 8 Ноември, 2011 от Tino Ð�е цитирай предходно мнение !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mielens 2 #14 Отговорено 12 Ноември, 2011 (Редактирано) От кой практикер си взел ролките, колко струва и как изглежда опаковката? Редактирано 12 Ноември, 2011 от mielens Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Azriel 9 #15 Отговорено 13 Ноември, 2011 Колега, обмислял ли си вариянта да си шумоизолираш предния капак? Май само това е останало...не, че хондата е шумна или дизел, но като е гарга, да е рошава!Поздрави и евала за труда и старанието! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #16 Отговорено 13 Ноември, 2011 Мислил съм естествено, само се двоумя още какъв материал да използвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #17 Отговорено 13 Ноември, 2011 От кой практикер си взел ролките, колко струва и как изглежда опаковката? Практикер Варна. Ето така изглежда [/img] 10 метра дълго 25 санта широко, и отгоре е с някакво здраво фолио. Самозалепваща е лентата. Режи се лесно и се огъва на всякъде по неравностите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TG fan 121 #18 Отговорено 7 Февруари, 2012 колега, а как решаваш проблема с конденза, особено сега в големите студове, имаш ли проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #19 Отговорено 29 Април, 2012 (Редактирано) Тъй зимата мина, аз конденз не съм имал ! Сега свалих мокета, понеже си сменям интериора и ме подсетиха доста колеги за снимки на изолацията. Ето ги и тях Една позиорска И това е единственото неизолирано нещо от колата - тези дни ще поправя тази грешка преди да сложа черната пластмаса По натам ще снимам и вратите като си намеря черни кори. А за по натам битум по панелите на вратите и пластмасите до багажника във волана, във таблото, по жабката, по пластмасите около волана и т.н. и т.н. няма да удря на кухо и вътре Редактирано 29 Април, 2012 от маймуната 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #20 Отговорено 8 Май, 2012 Малко ъпдейт Файда има и то голяма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #21 Отговорено 8 Май, 2012 (Редактирано) така без седалки мноо яко сивичето бе майна .колега,колко пари излиза този флаш band.харесва ми,че много лесно се полага и изглежда направо заспива.мисла да положа и аз от него.след това второто не се ли надигна доста. мокета ще влезе ли Редактирано 8 Май, 2012 от dufosvti2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Faithless 1 #22 Отговорено 23 Май, 2012 Колега и аз съм се заел с леко обезшумяване на купето и то в часност уплътняване на саунда в колата и спиране на дрънченето на кори и др вредни вибрации. Интересува ме сложил съм каменна вата на задните панели на моята Хонда (хечбек 6 ген) вкл и в/у калниците, дали ще има някав проблем с влага и бъдеща ръжда по вътрешната страна на панелите че да не я изгнием на барзо тая Хондела. Ако дадете компетентно мнение ще съм мн благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #23 Отговорено 27 Май, 2012 (Редактирано) Flashband-a към 400 лева за цялата кола по начин на полагане описан на предната страница в пост номер 1. От мен да знаете шума изчезва ако се направи само цялостна изолация, като незнам с 1 пласт доколко ще е ефективна с флашбанда. Ако в задните панели ти е сухо и няма следи от влага зимата(при мен паяжини и ко ли нямаше) мисля, че няма да имаш никакъв проблем с ватата. Тя сама по себе си ще е по-ефективна ако е с възможно с най-висока плътност на кубичен метър. При първи симптоми на влага просто я вадиш мислиш други варианти. БТВ изолирах си хеча и пластмасата от вътре. Сега при затварянето му се чува туп като на S Classe задна дясна врата :D Относно мокета - влезе си като у тях си Редактирано 27 Май, 2012 от маймуната Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове