morritz 0 #1 Публикувано 13 Октомври, 2011 Здравейте колеги!Става въпрос за d15b2.При влажно време понякога се получава както двигателя си работи на свободна загрял вече,оборотите около 1000,изведнъж почва да притриса (все едно е на 3 цилиндъра) и като подам газ,ако е по рязко направо гасне(след това пали много трудно).Ако успея плавно да подам газ и не загасне след 1500 оборота си заработва нормално тоест изчезва притрисането.Първоначално си мислих че нещо се мокри във влажното време (кабели бубини)и затова се прецакват нещата ,но когато се получи това притрисане на двигателя ,ако успея да го задържа да не угасне и го изключа от ключа,изчакам 1 минута и пак го запаля си работи като часовник,до следващата криза,която може да е след седмица примерно.Някакви идеи откъде може да е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #2 Отговорено 13 Октомври, 2011 Кабели , свещи , бобина , горивен филтър , бензинова помпа , релета разни.Дай инфо какво си сменял по колата скоро и какво не си.Свети ли чека ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
morritz 0 #3 Отговорено 13 Октомври, 2011 (Редактирано) По електрическата част не съм сменял нищо освен свещи ngk преди около 3-4 години.проблема се появи през есента миналата година и приключи напролет.цяло лято го нямаше и сега с първия як дъжд отново.Никакви лампи не светят по таблото.Всичко изглежда ОК. Редактирано 13 Октомври, 2011 от morritz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA B16A2 2 #4 Отговорено 13 Октомври, 2011 По електрическата част не съм сменял нищо освен свещи ngk преди около 3-4 години.проблема се появи през есента миналата година и приключи напролет.цяло лято го нямаше и сега с първия як дъжд отново.Никакви лампи не светят по таблото.Всичко изглежда ОК.Здрасти,прегледай си делкото на 90% проблема е в него. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honest 2 #5 Отговорено 26 Януари, 2012 Здравейте. Днес и на мен ми направи абсолютно същия номер, както колегата по-горе е написал. При няколко припалвания, единя път ми светна и чека, но после след ново запалване, угасна и сега не свети, но проблема излиза на яве, когато му скимне. И това стана сега в студеното и заснеженото. Може ли и при мен да е от делкото? И ако е от него, как може да се оправи? Смяна на дистрибуторна капачка? Напръскване с контактен спрей или ново? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #6 Отговорено 27 Януари, 2012 Сменете капачката и палеца на делкото. Моя проблем с паленето и работата на 3 цилиндъра се оправи с нова капачка и палец... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honest 2 #7 Отговорено 28 Януари, 2012 Мерси, за отговора колега, сега ще поръчам и ще ги сменя + свещите за всеки случай. Само да те питам, преди да ги смениш капачката и палеца примерно като изкачваше баир и подаваше по-рязко газ забиваше ли ти муцуна? При мен малко позабива като я изрежа..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #8 Отговорено 28 Януари, 2012 +1 и при Д14А4 Същите проблеми работи на 3 цилиндара когато на нея и се иска. Дори тази сутрин реших да я запаля да поработи малко понеже не ми се налага в момента да излизам с нея и не иска да мецне Върти.... Върти....Виждам ,че това е някакъв нашъмял проблем при тези хонди ? Аз смених Кабели + Свещи + Горивен Филтър - проблема остана.Давайте идей как да се оправа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honest 2 #9 Отговорено 28 Януари, 2012 +1 и при Д14А4 Същите проблеми работи на 3 цилиндара когато на нея и се иска. Дори тази сутрин реших да я запаля да поработи малко понеже не ми се налага в момента да излизам с нея и не иска да мецне Върти.... Върти....Виждам ,че това е някакъв нашъмял проблем при тези хонди ? Аз смених Кабели + Свещи + Горивен Филтър - проблема остана.Давайте идей как да се оправа Палец и дистрибуторна капачка смени ли? Аз съм ги поръчал и в понеделник ще ги сменям и после ще кажа дали се е оправил проблема.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #10 Отговорено 29 Януари, 2012 не несъм ! Но ще изчакам да си я смениш и да кажеш дали има промена. За мен причините можеха да са 2-е проблем с инжекторите(помпа) или проблем с токовете. Дано да се оправят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #11 Отговорено 30 Януари, 2012 По темата...Както казах в предишния си пост, проблема го оправих със смяната на капачката. Но в момента го имам същия проблем (паля трудно и в началото работи на 3 цилиндъра) след като подам от газта и се изчиства. Дали проблема е заради минусовите температури или капачката която съм взел е боклук?Някой с повечко акъл да помага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honest 2 #12 Отговорено 31 Януари, 2012 Смених капачка палец и свещи. Интересното беше, че проблема се оправи още със смяна на свещите и другото, което направих, смъкнах си акумулатора и го заредих. Но за всеки случай смених палеца и капачката. Засега е добре, ако направи някаква мизерия, ще пиша. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #13 Отговорено 1 Февруари, 2012 все си мисля ,че на всичките не ни е проблема в делкото ! За всеки е индивидуален проблем според мен в токовата част на колата. Питам по разбиращите - Има ли някакъв начин да се определи с точност проблема ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reddek 35 #14 Отговорено 1 Февруари, 2012 Малко и аз да се включа по темата. Моята правеше същото, както и при вас. И аз почнах да се чудя от къде идва, мислих първо кабели. Взех от един колега ама същата работа, кабелите отпаднаха като вариант. После смених и свещи така и така им беше време викам ай да сменям и тях. Малко се подобри, но като е студена колата работенето като на три цилиндъра си остана. Вече нещата отиваха към делко то друго не остана . Свалих делкото погледнах го и видях една пукнатина в капачката. Тя е толкоз малка че ако не я търсиш и не се заглеждаш вероятността да я видиш е никаква. Смених капачката и палеца на делкото. Всичко тръгна както трябва, но като наближи по студеното време нещата пак тръгнаха на зле викам си ей не може пак да е от него. Питах един майстор и той ми каза защо не си замериш клапаните. Викам ми що не така и така не бях го правил от като съм купил Хондата. Отидох аз замериха ми ги и кво да видиш два на по 10 и два на по 5 хехех викам ясна работата. Направихме реглаж на клапаните и колата за мърка като котенце. Не казвам че и вашия проблем е от там, но като виждате какво съм правил може да отметнете какво не е поне дано съм помогнал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #15 Отговорено 1 Февруари, 2012 При мен е същото...Смених свещи, палец и капачка, и се оправи. Но сега дойде големия студ и пак започна да пали трудно и на 3 цилиндъра...викам си едва ли е от капачката. Надявам се да е от студа и на карбуратора му е прекалено студено Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #16 Отговорено 3 Февруари, 2012 И аз ще процедирам като reddek и ще пиша ако се оправи. Но мисля ,че е от тях понеже колата започна да върви и на зад щом падам от астра 1.7D Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #17 Отговорено 18 Февруари, 2012 (Редактирано) Днес направих опит за палене От 1 цилиндър на 2 на 3 та запали с много въртене 1 час рабоетеше на 3 цилиндъра. Гледах свещите хвъргат искри , бензин до реиката стига и то доста силно налягане. Но не може да върви като хората и отазад изкарваше яко чернилка като да гори много масло но смятам ,че е нормално за непалена кола 2 месеца. Ще сменям марката !!! Комшията с опел кадет карбуратор сложи акумулатора вратна 4-5 пати и запали !!!! Редактирано 18 Февруари, 2012 от activity Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #18 Отговорено 18 Февруари, 2012 Първо смени палец и дистрибуторна капачка, а после си вземи два опел-а с карбуратор!Погледни /ако можеш/ колко конденз се събира в скапаната капачка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladkoD13 0 #19 Отговорено 18 Февруари, 2012 И най-скапаната Хонда е по-добра от Опел... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Окич 69 #20 Отговорено 19 Февруари, 2012 (Редактирано) И най-скапаната Хонда е по-добра от Опел...+1Аз минах от Опел на Хонда и не мисля да минавам на друго вече Редактирано 19 Февруари, 2012 от Окич Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
activity 8 #21 Отговорено 19 Февруари, 2012 абе стига с тая капачка ! не е там проблема на всички ! Делкото си ми е наред на всяка свещ имам искри проблема е някъде по газоразпределението Иначе минавам на Fiat 500 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #22 Отговорено 19 Февруари, 2012 Ми регулирай си клапаните, след като смениш капачката....и палеца! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове