Jump to content
dima78

Табло с бушони и от кой да взема ток за..

Recommended Posts

Здравейте колеги

 

Наскоро електрифицирах англичанката с 220 волта :) (повишаващ токоизправител)

 

Обаче има 2 неудобства - трябва да го включвам в запалката, там ток се подава след ключа на 1-ва позиция.

 

Та въпроса ми е от къде/кой бушон да взема стабилен точец, наличен при изваден стартерен ключ?

 

Публикувано изображение

 

По принцип трябва да държи 300 вата, най-добре половин киловат :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Силов плюс за инвертора си вземи директно от акумулатора с отделен предпазител, със отделен кабел, за да нямаш проблеми, че на хондата и без друго са доста тънки оригиналните кабели, за да се закачат и още силови консуматори. И е интересно как са го предвидили само с гнездо за запалка да работи...!? та ако на изхода го натовариш на максимум, по спомен 7,5 амперовия (ако не греша) предпазител на запалката ще изгаря всеки път :P Например пускаш малък 14" телевизор от копчето, и от самото му размагнитване при пускането ще имаш ядове :) Но това е решението - отделен плюс за всички по-големи консуматори като инвертори, музика, или незаконни рали фарове :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех от 30-те ампера - зеления долу вляво.Пише че е за люк,а аз и без тва си немам :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех от 30-те ампера - зеления долу вляво.Пише че е за люк,а аз и без тва си немам :blink:

става и от там

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако към инвертора ще включваш мощни консуматори за по продължително време инсталацията на колата ще се натовари по добрия вариант е както колегата каза със отделен кабел директно от акумолатора може да се ползва кабел за захранване на авто усилватели те си имат и предпазител това е идеалния вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще ти кажа, че е най-добре от акумулатора, ако не искаш да се запалиш докат си правиш пуканки в микроволновата докато си в задръстванията на цариградско :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казаха колегите за мощни консуматори най-добре е директно от акумулатора,може да ползваш и постоянния плюс към контактния ключ(бял кабел ако не бъркам)това е най-мощната инсталация която влиза вътре в купето, но това е по-лошия вариант:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 500вата ти трябва 40А предпазител. I*U=P I=P/U=500/12=42A Приблизително 6А на 1квадрат следва 7квадрата кабел.Взимаш 6квадрата многожилен меден не силиконов кабел-слагаш му обука и директно на клема '+'.Минуса го взимаш от корпус някъде до устройството.Общо взето е това.Може да ползваш и някакъв UPS - пак става,връзваш кабелите на мястото на неговата батерия.Е трябва да е по обикновен.Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси за компетентните отговори :)Инвертора е 300 вата, затова прецених че 30А ще му стигнат (300/12=25А)А и пуканки не мисля да правя ха,ха!> Това за кабел за захранване на авто усилватели с предпазител е мн.добре за по-големи товари - има предполагам готови комплекти?> Това за постоянния плюс към контактния ключ (бял кабел ли е на сивика от подписа ми?) това е най-мощната инсталация която влиза вътре в купето - имате предвид че е ''постоянен'' т.е. дори и без колата да е на контакт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...