stranger in moscow 30 #1 Публикувано 2 Октомври, 2011 Необходима ли е смяната на лагерите главините след като се чуват единствено и само когато колата е вдигната на подемника и се завъртят задните колелета ляво и дясно?Когато се кара не се чуват наи-вероятно заради шума от пътя или може би не са се прецакали достатъчно?Колко още може да се кара преди да се наложи да се сменят и опасно ли е да са в това състояние? Каква е максималната щета която може да стане ?Небходимо ли е смяната на каре предно вътрешно след като когато се кара не се чува да щрака ? И колко време би могло да издържи така без да е необходима смяната му ? Опасно ли е ако се строши и т.н. ? Моля някои запознат да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FuckHonda 20 #2 Отговорено 2 Октомври, 2011 За издържането - много, докато ти издържаш на шума като се доскапятЗа карето за ко да го сменяш като не чатка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stranger in moscow 30 #3 Отговорено 2 Октомври, 2011 За издържането - много, докато ти издържаш на шума като се доскапятЗа карето за ко да го сменяш като не чатка тои шума аз го чувам само като колата е на подемник иначе по пътя като карам не го чувам явно не са достатъчно прецакани тея лагери главини ,колко може да искарат 10к км ?! А карето като почне да чатка ли да го сменям ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #4 Отговорено 2 Октомври, 2011 (Редактирано) А карето като почне да чатка ли да го сменям ?Вътрешно каре като се скапе колата почва да тресе при ускорение. Никога нямада почне да чатка. Редактирано 2 Октомври, 2011 от SilverCivic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #5 Отговорено 3 Октомври, 2011 лагерите ще ти карат точно 1248км преди да се строшат и да останеш на пътя, а карето ще те изкара към 12765км и като се прецака оставаш пак на пътя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vlad8012 0 #6 Отговорено 3 Октомври, 2011 За Civic 98-ма 1.4, 90к. ми казаха, че лагерите се продават заедно с главините.Дали това е така, или може и само лагерите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #7 Отговорено 3 Октомври, 2011 не става само лагер, с главината е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stranger in moscow 30 #8 Отговорено 3 Октомври, 2011 лагерите ще ти карат точно 1248км преди да се строшат и да останеш на пътя, а карето ще те изкара към 12765км и като се прецака оставаш пак на пътя как ги сметна тея километри? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
росенKN 29 #9 Отговорено 3 Октомври, 2011 Колега има си специална формула за това като в нея е включен и коефицент за гладкост на асфалта,брои дупки през които си минал и брои завъртания с ръчна...........така че излизат по скоро към 1098км.Аре стига глупави въпроси,колегата ти отговая иронично ако искаш ги сменяи ако искаш недеи,можеш да ги караш докато почнат да испадат сачми по пътя.....но няма страшно КАТ не глобява за това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #10 Отговорено 4 Октомври, 2011 лагерите ще ти карат точно 1248км преди да се строшат и да останеш на пътя, а карето ще те изкара към 12765км и като се прецака оставаш пак на пътя Колега мисля че си объркал в изчисленията, лагерите ще изкарат поне още 12480км, изпуснал си една 0 Споко stranger всичко ти е идеално, нищо им няма на главините. Моите шумят от както имам колата (сивик '94) и така вече 50 000км. Не смятам да ги закачам поне още толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове