Jump to content
ben

Prelude 5 прекъсва

Recommended Posts

Докато е студена придърпва яко все едно ще ми свърши бензина, но само, като я карам с равна газ .Ако и подавам постоянна газ няма проблеми, но не мога да я карам на постоянно ускорение докато е студена..Достигне ли работна температура придърпването почти изчезва ,но го има и дразни.Също тъка когато имам малко бензин в резервора пали от втори или третия път при всички ли е така?Сменил съм обичаините неща без ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тия проблеми най-често е от делкото или свещи,лули,кабели.Провери си тоците щом си сменил обичаините неща които мисля,че трябва също да споменеш.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен по-скоро на заминаваща си помпа ми прилича.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано не е,щото са бая скъпички. :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях пуснал такава тема преди няколко седмици :) Същата работа и при мен.Сменил съм свещи , палец , капачка а кабелите в Бултрако казаха че са идеални :) Обясних им за какво става дума , казах им че придърпва като е студена , само дето все топла им я карам и почти не се усеща.На компа няма грешки и така си остана до момента.Нали има бобина и комутатор ? В тях не може ли да бъде проблема без да се засече от компа ? Каква е цената на бензинова помпа междодругото ?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При тия проблеми най-често е от делкото или свещи,лули,кабели.Провери си тоците щом си сменил обичаините неща които мисля,че трябва също да споменеш.

Делкото е проверено зачистени са му полюсите свещи лули, кабели ,всичко сменено и замерено.Масла филтри също.Вече си мисля да сложа добавка за прочистване на горивната система защото си мисля ,че има нещо запушено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.Нали има бобина и комутатор ?

Питах запознати гледаха казаха, че няма логика да е бобина и комутатор.При теб ,като направи градуси как се държи колата придърпва ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз до такъв извод стигам вече.Правил съм абсолютно всички прегледи и смени както написах и по-горе.След проверка на цялата ел система в Бултрако нямало проблем.Ходих до ЮБи Ко и там казаха че нищо и нямало.То няма ама има като е студена и си присецва.И то присецва само като подавам леко газ на скорост.Като я изрежа няма грижи.На високи обороти също проблеми никакви.Стигам до такъв извод за комутатор и бобина понеже за друго не се сещам.Бензиновата помпа няма ли да даде проблем когато се кара и на високи обороти ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената точно на хонда не знам,но един приятел се ваикаше,че неговата дизелова помпа (на фият стило) била 900лв,та за хонда не вярвам бензиновата да е по-евтина.

Редактирано от pikaso906

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още нещо.Ако е бензинова помпа колата ще гасне в движение независимо от температурата на двигателя и оборотите.Както си караш с 100 на 5 колата си изгасва.Помпата е прекалено далеч от двигателя за да я интересува температурата му.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не търси логика при тоците,ами намери от някой за проба бобина и комутатор!Мойта пък забива муцуната в ниските при рязко ускорение и после се изтрелва като самолет,кофти тръпка при изпреварване бахти :) !Аз също се съмнявам в едно от двете ама като няма за проба....Понякога забелязвам че към 4 хил оборота независимо от подаваната газ мотора потдържа все едни и същи обороти и не ускорява и само бръмчи,но после изведнъж литва и на тласъци секаш некой ме побутва отзад и така до прекъсвача!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво общо има бензинова помпа с дизелова помпа-НИЩО.Плюс това дизеловата помпа се ремонтира 99 % от случаите,а бензиновата не ,говорим за електрическата каквато е на колегата.Помпата е около 100 до 200 лв нова,а най добрият вариант е да звъннеш по Хонда моргите ако се наложи разбира се и да вземеш една оригинална помпа DENSO за 50 лв и да приключиш с проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За цената точно на хонда не знам,но един приятел се ваикаше,че неговата дизелова помпа (на фият стило) била 900лв,та за хонда не вярвам бензиновата да е по-евтина.

Бензиновата помпа няма нищо общо с дизеловата,нова такава помпа особено електронните дизелови ГНП са не по-малко от 1000 кинтаа за бензиновата помпа на прелюда ще ти е нещо около 250лв нова

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако проблема е въобще в нея а не в тоците :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен съм,че не е от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това "пресецване" от кога почна да го прави,и с какъв мотор е хондата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е 2.0 мотора и си го прави от 2 месеца.Пак повтарям и потретвам , само на скорост когато е студена на ниска предавка с леко подаване на газ като на колегата който е пуснал темата.При мен са 10к километрите все така и няма разлика :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това "пресецване" от кога почна да го прави,и с какъв мотор е хондата

От както я купих преди 2 месеца си е така вече 3000км.Мотор 2.0и 133кс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е като да се обадиш по телефона на доктора и да му кажеш : Докторе, боли ме корема? Най вероятно проблема е с тока, но клоня към помпа заради обяснението на колегата за празния резервоар. Все пак от два официални сервиза на Хонда за България са му казали, че проблем с тока няма. Ако те не разбират...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те колега казаха , че няма никакви проблеми цялата кола но това си го има все още :) Незнам , като имам време ще намина през сервиза пак и ще пиша , а колегата ако отстрани проблема по-рано нека драсне и той.Все си мисля , че няма как да е помпата понеже съм поддържал скорост от 140-160 по магистралата и грам прекъсване няма.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за нещо друго днес.Имаш ли катализатор ? ПРи запушен катализатор дали е възможно при ниски обороти да присецва а като я изрежеш да нямаш проблеми ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сетих се за нещо друго днес.Имаш ли катализатор ? ПРи запушен катализатор дали е възможно при ниски обороти да присецва а като я изрежеш да нямаш проблеми ?

Забравих да спомена, че го махнах и се оказа здрав! Редактирано от ben

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нямам идея тогава , честно...Нека някой компетентен като Омбре да се изкаже , аз нямам нерви да се занимавам и ще му я закарам като имам време да и хвърли едно око.Уж всичко здраво , в 2 сервиза на хонда е гледана , на диагностики компютри всичко излиза наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така малко да опресня темата.Ходих и при Омбре и да му кажа едно мерси на него и хората там за съветите.Качвам се с ясната мисъл за проблем в колата преди да отида до там и о_0 , тръгва без проблеми , няма лашкане , няма нищо.Там малко се засмяха с думите "Все едно на здрав човек да му търсим проблем".Не мога да си обясня това лашкане от къде идваше но единственото което направих беше да сменя бензина(бензиностанцията) и колата стоя 2 дни без да я паля.Незнам кое от 2те е повлияло но нямаше и помен от присецване.След като се позасмяха хората там , ми казаха , че от 1000 до 2000 оборота на Ф сериите е има леко замисляне т.е в ниските обороти.Ако има промяна тези дни в лоша посока пак ще драсна но май като гледам е имало или нещо задръстено и се е отпушило или просто кофти гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При замьрсен бензин сьс нафта прекьсва когато колата е студена. Даже в студовете едвам пали и е нестабилен празния ход. Освен това при замьрсен бензин с нафта ,вкарва гориво в картера. Скоро ми сипаха малко нафта по погрешка не една безиностанция. Като беше студена много прекьсваше и изпушваше. Викам си ще го издухам тоя бензин до Плевен и обратно. Резултата беше че ми дигна почти двойно нивото на маслото и се наложи да го сменя по спешност. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не замерите ламбда сондите си... така се случва като ще си заминават.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя че и на мен ми се е случвало това с придърпването но много рядко и то не само когато е студена колата а и като си загрее. Колата е с H22A5.Същия проблем го имах и на стария ми сивик D15Z6. При него помня че проблема изчезна след като смених кабелите И ламбда сондата. Не съм сигурен след кое точно като смених, проблема изчезна но със сигурност го нямаше след това.Само едно знам, че кабелите тогава ми бяха под всяква критика и ламбда сондата също беше доста зле но проблема беше единствено в придърпването и в последствие като смених нещата разбрах че и във вървенето съм имал проблем + разхода :)

Редактирано от ma3x_143

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...