Jump to content
GINDAHOOD

след основен ремонт

Recommended Posts

а аз не съм чул,а ходих до самото място да го тегля :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... добре, ам ако си сменил само биелните без основните. какво се получава. тогава затяга ли? ако основните останат несменени, цементацията 6те почне ли да пада от биелните докат се напаснат?

Затяга!Ще се напаснат, ама друг път! :rolleyes: Не разбирам - един прави ремонта, друг центровка, реглажи и т.н. - яката работа... :P
еми да за центровката и реглажа съм преценил че там трябва да я закарам Що? пък да те питам ако ти правиш премонт по автомобила си и не ти струва пари Ш освен частите) кво би напраил?(5-6-700 леферчета а?) човека има 20 години по ремонтите.а на мен ми е фрее щот на Български казано е мъй на сестра ми.Ако не беше той щях да съм при Дидо на 1000%. Той си ми напраи реглажа и центровката перфекно. Редактирано от GINDAHOOD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sebulba, ще споделиш ли защо мислиш че лагерите които е сложил колегата не са правилните? Разясни по-точно това което знаеш. Предполагам че става дума за осреднените лагери и за тези с цветовете. За това ли става дума? Продават ли се някъде тия цветните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля да се поуспокоят страстите по темата. Също така моля автора на темата, да пише малко по разбрано и да обясни какво, как, и защо, ако иска някой да му помогне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ще споделя и аз какво ми се случи след т.н. ревизия на мотора - смяна на сегменти, маслообирачи, биелни лагери, гарнитури и всички други дреболии свързани с това освежаване. Ползваните части бяха изцяло ОЕМ от щатите.Около 800-900 километра след ремонта карах отначало до 3к оборота, после до 3,5к и до към 4к накрая на 900-те километра минати основно градско, което спомага за по-бързото разработване. След това смених маслото и филтъра, карах още 500 километра леко леко, и започнах да я карам нормално, без страх от ограничители и други такива.Но затягане на мотора, да се чувства натежал, бавно да завърта или развърта, да гори повече бензин или да пуши, не е имало такива неща!Постепенно в рамките на първите 200-300 километра се промени леко тембъра на мотора, започна да "звънти", да работи отчетливо хубаво и пъргаво.Съветвам те също като колегите, ако чувстваш че мотора затяга, развърта трудно, отвори и премери лагерите, ако задерат ще хвърляш и вал....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BLEIN MONO, осреднени лагери ли сложи или цветни ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложих осреднени, защото моите бяха три зелени и един кафяв, най-близките до осреднения размер, просто не ми се чакаше с отворен мотор 1-2 месеца. Ако бяха от другите цветове, с по-голяма разлика не бих рискувал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Sebulba, ще споделиш ли защо мислиш че лагерите които е сложил колегата не са правилните? Разясни по-точно това което знаеш. Предполагам че става дума за осреднените лагери и за тези с цветовете. За това ли става дума? Продават ли се някъде тия цветните?

 

Няма как да не се въртят нещата, които се въртят без голямо съпротивление. Колегата с темата никой не разбра какво е сложил / вероятно и той самия не знае /, но осреднени лагери не може да се монтират на всеки вал, щото размерите са различни / колегата BLEIN MONO е отговорил...

П.П. "Авера" с ремонтите сигурно и той не знае... :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди седмица отворихмв двигателя(д15ка) сменихме биелни лагери сегменти вложки пасване клапани реглаж и т.н т. мотора стана супер . много се радвам че не пипа масло вече. Но искам да ви питам нормално ли е след основен ремонт да повиши разхода на гориво, докато си улегне всичко? Първите 2 дни колата палеше мн тежко. като я гася на секундата всичко спира. това си го обяснявам заради новите сегменти и голямата компресия.сега е доста по добре и много жива. даже и в 2000 об. почва да се набира. но преди харчеше 7/100 и 2л масло на 800 км . а сега около 10 /100 и никакво масло.Агренажа е зацепен по белезите, делкото си е на същите белези.след ремонта съм минал 400 км.дали ще се оправи разхода и още колко километра трябва да я галя? Благодаря ви, поздрави.

 

Колега не се стряскай. Повечето неща писани по-горе са верни, но не е задлжително да се отнасят за твоя случай. Това че двигателят спира бързо има много обяснения. Ако са много стегнати или сбъркани до сега да са задрали, истропали и ще светне лампата. По-големият разход също е нормален. Преди е харчела малко защото маслото е уплътнявало допълнително. След 200000к. цилиндрите правят елипса /микрони/ нужно е време новите сегменти да се напасват по нея. Успех!

Редактирано от stiv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами навъртях над 3000км. автомобила намали разхода, по добре върви и не чувам тропания,шумотевици в мотора .(както някои писаха че ще стане)сложих и Тотал 10/40 и си мърка сяка сутрин като я запаля. П.П. Само дето не разбирам,както в тази така и много други теми, само в СПОРОВЕ се превръщат.Някои незнаят,затова питат,а други само да се доказват. затова влизаме тука да помогнем, попитаме, научим. Поздрави, благодаря на всички.

Редактирано от GINDAHOOD
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...