Jump to content
B E X 3 M

От къде да ги купя

Recommended Posts

колеги някой знае ли от къде мога да си закупя тези заградените неща от снимката

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ги тука ама ми се виждат скъпи http://www.yourhotcar.com/product/vis-racing-fender-flares/92hdcvchbcus-076c/2502372.htmlвиж тук --> http://www.bodykits.com/Honda/Civic-HB/Body-Kits-Conversions/Fender-Flares/А тук може да прочетеш интересни нещица -> http://honda-tech.com/showthread.php?t=1897771

Редактирано от rEsPeCtiVe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

благодаря колега за бързия отговор.само остана да си намеря тези кръгчетата за да влиза повечко въздух за охлаждане :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам такова кръгло за въздуха, ама 30лв за нещо дето със сигурност не струва повече от лев няма как да дам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Most_Wanted има и бюджетни варианти, просто не се бях сетил да се разтърся. Ето къде, секция Материали

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

железен си брат отивам да пазарувам :))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги не се занимавайте с дупката в бронята и така наречените бас рефлектори. И аз бях тръгнал да правя същото нещо и даже пуснах тема по въпроса. Но след прочитането на всички теми в тая насока, които Google намери попаднах на това мнение:"Unless that vent is in the middle of the bumper in an air dam, he is getting no benefit. Little physics lesson boys and girls.... cause you all know I like to give physics lessons. Grabbing air from the bumper has no effect on engine performance what-so-ever. What you gain from cold air, you lose from low pressure and this is why. Look at a bumper. Look at its design. It is designed to divert air around the bumper and around the car. This means that air hitting the bumper gets pushed across the bumper. Because the air is moving across the bumper, any hole in the bumper is subject to a venturi effect, that is, the air is getting sucked out of the hole creating a low pressure. So you might find that if you do a mod like that, the pressure @ the intake might be less than atmospheric (being approx 1013 hPa in an ISA atmosphere) It would be better to grab air from either in front of the radiator or from a rearward facing scoop grabbing air off the windscreen. Air in front of the radiator is high pressure air. The bumper is designed to create an air dam for the radiator, but since the radiator is a restriction to air flow, air is entering the air dam faster that it's getting through the radiator, thus a high pressure area is theoretically created. Whether this be 0.1psi above atmospheric pressure, or 1 psi above depends on speed, dam design, radiator flow etc etc etc. As for the windscreen job, there is actually a high pressure area created at the base of the windscreen. This is because as the air hits the windscreen, it is forced upwards. For every action there is an equal and opposite reaction. So while the car puts an upwards force on the air, the air puts a downwards force on what's beneath it. If you don't believe me, turn the fan in your car off and drive down the freeway. You'll feel a very light flow of air coming out of your ventilation vents because the air intake for the ventilation system is at the base of the windscreen. I think a far better mod to to would be to modify the lid. I mean, look at the design of the airbox. It's really stupid! The air intake for the airbox is at the front, and of the EF lid, the engine is sucking air from the middle of the filter. So only the front half of the filter is being used. Any air trying to use the rear of the filter has longer to travel and has to fight its way into the engine intake AGAINST the flow of air using the front of the filter, then do a hard 180 to get into the trumpet. If you took the air from the middle of the lid, from the TOP of the lid, not from the side, you'd get better, straighter air flow."unclewoja от fordmods.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което разбрах е че ако си пробия бронята, ще си наруша аеродинамиката на колата или нещо от тоя род, но това не е проблем щото тя просто няма такава. След това препоръчват дупка в капака, но на мен не виждам каква работа ще ми свърши при положение, че филтъра ми е в бронята. Дай обяснение на Български да видим дали наистина има смислени причини, поради които да не си пробиваме броните. Аз вече си взех бас рефлектор за 1,80лв :)

Редактирано от Most_Wanted

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в общи линии, броните са направени да са с аеродинамични форми и дизайн и да отвеждат удрящият ги въздух. Авторът на статията твърди че:

Публикувано изображение

Когато потокът от въздух ( в синьо) минава покрай Бронята (в черно) той ще образува зона на ниско налягане като по този начин ще образува всмукателна сила и ще изсмуква въздуха от тази тръба (в кафяво и червено). Не е описано как ще се отразява на този процес смукателната сила на самия двигател. Автора пише че подобна интервенция има смисал ако е в средата на бронята (точно най отпред) или там където е входа на въздуха за радиатора.

Също така казват че може да отвора за студен въздух да се направи на предния капак отгоре, но тук също има силен поток и ако се направи птосто отвор може отново да се получи зона на ниско налягане:

Публикувано изображение

 

Може да се направи въздухозаборник тип Субару, за да вкарва количеството преминаващ въздух вътре и вече да се насочва към филтъра и двигателя:

Публикувано изображение

Редактирано от zarrick

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм съгласен с твърдението на автора, понеже за проявяване на подобен ефект ще е нужна скорост, много по-висока от скоростта която автомобила може да развие, освен това, схемата на обтичане на предницата която е дал не е от най-правилните(да не кажа, че е абсолютно грешна).Виж, долните две, по-имат нещо общо с реалността.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схемата на обтичане я правих аз на бързо, просто за да онагледя какво е писал тоя от статията на англииски която е постната. Аз също не знам до колко зоната на ниско налягане ще се отрази на засмукващата сила на мотора. За скоростта не мога да кажа при каква скорост ще се получи тази спомената зона на ниско налягане. Опитвах се да помогна, или поне да разасня написаното. Съжалявам ако съм внесъл допълнително объркване!

 

П.С. ето снимк и клипче от "wind tunnel" на въздушния поток:

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си внесъл объркване :) , просто първата схема не отговаря на начина на отместване на въздуха. Въздухът (както и всички флуиди) се стреми да мине по пътя с най-малко съпротивление(затова и водата тече надолу ;) ).

А в случая със схема 1, пътя от центъра на бронята до нейните краища не е най-краткия, нито пък "най-лесния".

И сам можеш да видиш на клипа, че струята се отклонява или нагоре по капака, или надолу под купето :) .

 

Публикувано изображение

 

Нали не вярваш, че въздуха от центъра(синята линия) ще избута всичкия останал слой(червените линии) само и само за да мине той? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото разбрах от темите по чуждите форуми, правилния начин за вкарване на въздух е от зоната под прeдното стъкло. Или чрез тръба или чрез въздухозаборник, но обърнат назад към стъклото, а не като тези на Субаруто. Ето единствената добра тема по въпроса - http://www.8thcivic.com/forums/intake-spacer-discussion/80540-cowl-induction-cold-ram-air-si.htmlЗа жалост темата е стара и повечето снимки са изчезнали. Ще я прочета някой ден цялата, но дори само първия пост е доста информативен. Ето каква е идеята разказана на бързо:Идеята на автора е да направи система, която да превъзхожда CAI и SRI системите. И по-точно затворен филтър в кутия за създаване на вакум издърпващ въздух от дупка в щита. Подобна система има при L-88 Corvette и 1969 Z/28 Camaro (http://www.leftcoastclassics.com/1969-chevrolet-camaro-Z28/1969-chevrolet-camaro-Z28.jpg). Те имат въздухозаборници на предния капак, които вкарват въздух към всмукателя. При Камарото тази система е успяла да качи 15 коня. Варианта с дърпането на въздух чрез тръба от щита ми се вижда по-добър. Ето такава кутия за мазда - http://carphotos.cardomain.com/ride_images/1/3018/61/7542530090_large.jpg ( Loch Stewart airbox). Кутията направена от автора на темата за сивик 8-ма генериця е успяла да смъкне времето от 2000оборота до 8000оборота на 2ра от 6.1 до 5.8 секунди приблизително. Температурата на въздуха е свалена с 30 градуса. Увеличен въртящ момент в средните обороти и са качени 4 коня на колелата и то при леко отворен капак.Та общо взето това е идеята, която мисля и аз да приложа на англичанката, но едва ли ще се справя :D Хубавото е, че може да стане без разяне на дупка в щита.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти толкова много ме замисли с тоя въздухозаборник на англичанката ,че веднага слязох пред блока да погледна как без рязане на щита може да се направи да смуче въздух от там. Аз не видях свободни дупки от където да прекараш тръба колкото и да е тясна. Би ли се обосновал малко по точно (ако може и със снимков материал), къде мислиш да пуснеш въздуховода ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си внесъл объркване :) , просто първата схема не отговаря на начина на отместване на въздуха. Въздухът (както и всички флуиди) се стреми да мине по пътя с най-малко съпротивление(затова и водата тече надолу ;) ).

А в случая със схема 1, пътя от центъра на бронята до нейните краища не е най-краткия, нито пък "най-лесния".

И сам можеш да видиш на клипа, че струята се отклонява или нагоре по капака, или надолу под купето :) .

 

Публикувано изображение

 

Нали не вярваш, че въздуха от центъра(синята линия) ще избута всичкия останал слой(червените линии) само и само за да мине той? ;)

 

 

Колега като гледам тази схема на обтичане, аз съм прекарал тръбата за въздуха зад предната броня ,но не стига чак до средата й .Според теб, а и според другите колеги писали в темата ефекта от това дали е положителен или отрицателен ?

п.п. Аз май не усещам разлика , но нека и вие да дадете мнение по въпроса. Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да сменя ли заглавието на темата за да е по ясна и да се включат и други дискутиращи? И аз иначе мисля да пусна една тръба зад предната броня ама незнам има ли изобщо ефект или не.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво имате предвид под тръба зад предната броня, че нещо не мога да зацепя?

 

И един в отоворите за халогени не ви ли върши работа? :)

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един колеги си направи този въздохувод с бас рефлектор взе го за някакви левчета !

 

Публикувано изображение

Редактирано от nanizealot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тръба е общо казано (поне за моя случай) имам в предвид от тия алуминиевите гъвкави "тръби" които се ползват при монтиране на пароуловител над печката в кухнята.

Публикувано изображение

Тръбата тръгва от фабричната дупка в двигателния отсек, и се отвежда в подкалника, от там отпред зад бронята,и се позиционира горе-долу зад халогена. При мен с тоя отвор за халогена няма да стане, трябва да махна халогенките :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4ushi, и аз преди малко слязох да огледам по-обстойно. Мястото, което планувам да използвам е пластмасата под чистачките, но наистина там няма много място за жалост. Иначе ще трябва да се реже 100%, но идеята ми е да се реже само от пластмасата, без да се пипа щита. Ето една снимка:

 

Публикувано изображение

 

По-лесния вариант за подобряването на интейка, но сътветно се постига и по-малко, е да се удължи кутията с PVC тръба, която да води до подкалника. Използвайте тръба минимум 2 инча диаметър. Накрая се слага бас рефлектор, но гледайте някакъв с по-заоблени стени, а не като този предложен от nanizealot. При него няма да има ефект, то си е почти права тръба. Трябва да изглежда максимално близо до "velocity stack" - http://www.bpinitiatives.com/images/vs300600_5.jpg

Ето четете тук как да я направите - http://www.team-integra.net/forum/19-projects-diy-article-talk/125609-improved-diy-icebox-style-cai.html

 

Но помислете преди да режете бронята:

- Ще влизат повече боклуци и всякакви насекоми

- Ще съсипете вида на колата, връщането до стоков вид ще ви струва пари

- Не мисля, че има разлика спрямо кутията направена в темата, която дадох, т.е. репликата на Competech Icebox

- Не използвайте гъвкави тръи, PVC тръбата е най-добрия избор и използвайте възможно най-малко колена

 

По-добре помислете за вкарване на въздух някъде от щита, резултатите изглеждат доста добри.

 

п.с. +1 за промяната името на темата

Редактирано от EmZvr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Атоме, аз бих ти препоръчал маркуч от тези дето ги ползват за смукатели на водни помпи.

- оребрен (диаметъра не се променя при огъване)

- достатъчно дебел за да не се деформира от топлината в коша( все пак зависи откъде ще мине де :) )

- и най-вече - с гладка вътрешна стена

 

Публикувано изображение

 

Николайчо е с такъв и доколкото знам му върши екстра работа.

 

п.п. И аз на твое място бих си оставил халогенките.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е обяснил по горе колегата "atoma" тръбата отива зад предната броня,като тръгва от филтърната кутия (махат се също и резонаторните кутии). Аз съм ползвал PVC тръби + колената за тях на 90 и 45 градуса и си стига идеално точно зад халогена някъде.Понеже при мен в бронята няма дупка за халогена (не е изрязана), а и подкалника също пречи съм я застопорил върху самата броня отзад,но е малко тясно понататък и не стига до средата( до регистрационния номер). Колкото до варианта горе зад щита видях къде е означил колегата за рязане и мисля да го обмисля .Ако някой го направи преди това и има резултат моля да пише.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това зад предната броня искате да кажете както е при мен с Cold Air Inteke, който заводски там си извежда филтъра. Ето и снимка къде отива:

Публикувано изображение

 

И там където е филтъра в момента е много изолиран от към приток на въздух и за това мисля да сложа един бас рефлектор, който се чудя дали да е срещу самия филтър или малко по-настрани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори дупката за халогена(изрежи "дъното" на горната половина) трябва да му е достатъчно.п.п. капака радва очото :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...